Job schreef:ze krijgen hier wel eens stukjes long rauw,
maar de meeste trekken er hun neus voor op hoor.
Hier ook,maar voor de gedroogde variant doen ze een moord.
Moderator: moderatorteam
Job schreef:ze krijgen hier wel eens stukjes long rauw,
Zelfs Orpa lust gedroogde long.marian* schreef:Hier ook,maar voor de gedroogde variant doen ze een moord.Job schreef:ze krijgen hier wel eens stukjes long rauw,
goeie tip dank jePaulala schreef:Even een tip tussendoor:
Onderin droogt het veel sneller dan bovenin.
Dus het is verstandig om op de helft van de droogtijd (na een uur of 4/5) de lagen even te verwisselen.
Dus afstapelen en omgekeerd weer opstapelen, en dan weer aanzetten.
sirene schreef:Door dit topic (en op een ander forum) heb ik ook eindelijk een droogmachine aangeschaft. Hartstikke leuk!
Heeft iemand al eens visjes geprobeerd te drogen ? Van die hele kleine visjes, net als die je voor katten kunt kopen. Zou dat gaan om die heel in de machine te drogen ?
Haha! Nee, dat hoeft niet hoor, ik geloof je;) Ik ga het wel proberen. Spiering ja, dat bedoel ik!bea leyba schreef:sirene schreef:Door dit topic (en op een ander forum) heb ik ook eindelijk een droogmachine aangeschaft. Hartstikke leuk!
Heeft iemand al eens visjes geprobeerd te drogen ? Van die hele kleine visjes, net als die je voor katten kunt kopen. Zou dat gaan om die heel in de machine te drogen ?
Ja heb ik gedroogd. Spiering is dat geloof ik .
Ging goed hoor.
Pb je adres maar dan stuur ik er een paar op.
sirene schreef:Haha! Nee, dat hoeft niet hoor, ik geloof je;) Ik ga het wel proberen. Spiering ja, dat bedoel ik!bea leyba schreef:sirene schreef:Door dit topic (en op een ander forum) heb ik ook eindelijk een droogmachine aangeschaft. Hartstikke leuk!
Ja heb ik gedroogd. Spiering is dat geloof ik .
Ging goed hoor.
Pb je adres maar dan stuur ik er een paar op.
Deed je dat ook 10 uur ? En stinkt dat niet vreselijk ?
Ik bestel meestal gedroogde long bij Zooplus, ( grote zakken) en ze vinden het heerlijkJob schreef:ze krijgen hier wel eens stukjes long rauw,
Kun je hem niet in de schuur zetten?S@ndr@ schreef:ik zit nog te twijfelen over een droogmachine mijn mannetje is er niet voor, die denkt dat het heel erg gaat stinken , en hij heeft een punt natuurlijk
dat is het gedeelte van het probleem daar klust hij als hij wat moet doenMarjoleine schreef:Kun je hem niet in de schuur zetten?S@ndr@ schreef:ik zit nog te twijfelen over een droogmachine mijn mannetje is er niet voor, die denkt dat het heel erg gaat stinken , en hij heeft een punt natuurlijk
Dat heb ik ook, dan ruik je niks.
Je kunt hem natuurlijk ook deze kant opsturenLeane schreef:Hier staat de droogmachine al wel twee jaar ongebruikt in de kast :N: toch maar weer eens gaan gebruiken