Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Show KC Oss

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Show KC Oss

Ongelezen bericht door crutz »

bieb4 schreef:
Zondag met Ziva geweest, ook alleen in haar klasse (jeugd) helaas maar een G-tje obv haar hoogte, gemeten & 29 hoog, 2cm onder minimale maat.
hoe oud is ze dan??? lijkt me niet dat alle jeugdhonden al aan de maat zijn als ze bv net 10 maandjes zijn
15 mnd as woensdag, dus denk wel een heel end uitgegroeid, maar goed, het is wel een vers hondje en het kan zomaar zijn dat ze idd met 2 jaar of zo wel de 31 cm haalt (al betwijfel ik het)...

maar hij heeft het ook echt zo op het keurrapport gezet "vanwege de hoogte een G"
Rosalinde.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosalinde. »

ja van der horst had je toch met ziva, die houdt wel van wat been
jammer van de G, en hopen dat de groei toch nog even doorzet totdat ze ong 2 jaar is

wij hadden met de jacks een beste reu en bob met reu bobo!
onze jeugdteef van net 9 maand en 10 dagen in de jeugdklasse won het jcac en werd beste teef!
dus het geluk kon niet op :cheer:
heb ook nog een jeugdteefje geshowt, deze kreeg een 3U
en een jeugdreutje een 2U
en een standaard dashond kampioensteef, deze kreeg het res. cacib
de keuring daar verliep erg raar, alle verslagen door de war
en de keurmeester werd er ook niet vrolijker op

daarna nog de juniorhandling, en hierbij werd ik 3de! :mrgreen:
Junior & Showhandler
Afbeelding
http://www.rosalinde.tk
Esmay87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier

Ongelezen bericht door Esmay87 »

Dit was best wel een grote show, maar nu vroeg ik mij af als je bijv. naar een clubmatch gaat dan staat er soms bij, bijvoorbeeld: "voor alle rassen in teteringen".

Betekend dit dan dat je hier niet naar toe mag als je niet in die plaats woont?

Ben namelijk aan het kijken waar ik in de jeugdklasse met de kleine man naartoe kan gaan wat een minder grote show is als deze :-)
Afbeelding

Made by _Inge_
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Ik wil niet vervelend doen.. maar ik vond dit echt een meeeeeeeeeeega kleine show... echt niks aan zeg maar.. denk niet dat ze er nog veeel kleiner zijn haha :P
Esmay87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier

Ongelezen bericht door Esmay87 »

Ellen. schreef:Ik wil niet vervelend doen.. maar ik vond dit echt een meeeeeeeeeeega kleine show... echt niks aan zeg maar.. denk niet dat ze er nog veeel kleiner zijn haha :P

ooooh... hahaha dit was mijn eerste show, dus ik vond het groot hahaha :D

Maar er zijn zoooooveel verschillende soorten shows. Ik wil met Callan pas weer uitkomen in de jeugdklasse, welke shows kan ik dan het beste naar toe gaan? Of maakt dat niet zoveel uit... of stel ik nu echt een domme vraag..... :vaag:
Afbeelding

Made by _Inge_
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Esmay87 schreef:Dit was best wel een grote show, maar nu vroeg ik mij af als je bijv. naar een clubmatch gaat dan staat er soms bij, bijvoorbeeld: "voor alle rassen in teteringen".

Betekend dit dan dat je hier niet naar toe mag als je niet in die plaats woont?

Ben namelijk aan het kijken waar ik in de jeugdklasse met de kleine man naartoe kan gaan wat een minder grote show is als deze :-)
Het was idd nogal klein :P Maar dat zie je idd niet als het je eerste show is :) Mijn eerste was Ahoy, die is vrij enorm vergeleken bij Oss :P

Overigens kun je bij de meeste lokale clubmatches zo aanschuiven hoor, even navragen misschien of je ook lid moet zijn van de KC, dat is geloof ik in sommige gevallen wel nodig namelijk, maar ik doe donderdag met Ollie ook mee met de clubmatch van KC Rotterdam, dat kan gewoon :) En voor de ervaring is een clubmatch net zo leuk als een CACIB show :)
bieb4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door bieb4 »

15 mnd as woensdag, dus denk wel een heel end uitgegroeid, maar goed, het is wel een vers hondje en het kan zomaar zijn dat ze idd met 2 jaar of zo wel de 31 cm haalt (al betwijfel ik het)...
Oke dan kan ik me er wel bij voorstellen. En dan vind ik het wel netjes dat er bijgeschreven word dat ze hem een Goed geeft vanwege het missen van de standaard maat. Was ie nou 10 maandjes had is zoiets van kan best niog wel die 2 cm.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

bieb4 schreef:Eindelijk is het dan een keer gebeurt.....een beauceron 1e in FCI groep 1...

Niet van mij overigs ik was er niet mijn inschrijvingen waren niet aangekomen.

Maar super gaaf ben heel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren aangezien dezelfde keurmeester keurt die hem 1e maakte in rasgroep 1
Leuk natuurlijk voor de eigenaar maar ik vind het geen reclame voor de beauceron deze reu, met name vanwege zijn bijzonder angstige karakter. Super gaaf kan ik het dus ook niet vinden.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Rosalinde. schreef:ja van der horst had je toch met ziva, die houdt wel van wat been
jammer van de G, en hopen dat de groei toch nog even doorzet totdat ze ong 2 jaar is

:
Oké, ach, proberen t in Sittard nog een keer, lekker een buiten show :wink: maar jij bent thuis in de km's....Wellens???? Keurt daar de PRTs & DJTs...
Rosalinde.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosalinde. »

crutz schreef:
Rosalinde. schreef:ja van der horst had je toch met ziva, die houdt wel van wat been

:
Oké, ach, proberen t in Sittard nog een keer, lekker een buiten show :wink: maar jij bent thuis in de km's....Wellens???? Keurt daar de PRTs & DJTs...
Wellens houdt van echte terrier karakters, er moet pit in zitten
enne houdt van goeie hoekingen en gangwerk
en kwa hoogte moet het niet te hoog zijn, als de hond maar goede verhoudingen heeft
Junior & Showhandler
Afbeelding
http://www.rosalinde.tk
Plaats reactie

Terug naar “Show”