Eeehm...

Moderator: moderatorteam
lijkt me toch meer dan normaal op een show waar het vooral om uiterlijk draait, dat ze daar op lettenMachie schreef:Ik vind het een pluspunt dat de keurmeester er op let en het ook aantekendshibashira schreef:Shira deed het netjes. Was best trots op haar. Ze kreeg een 2 ZG met als opmerking: a little bit to fat
Nou ja, dat wisten we al en daar werken we aan.
Nou.. als ik bij sommige rassen in de ring kijkshibashira schreef:lijkt me toch meer dan normaal op een show waar het vooral om uiterlijk draait, dat ze daar op lettenMachie schreef:Ik vind het een pluspunt dat de keurmeester er op let en het ook aantekendshibashira schreef:Shira deed het netjes. Was best trots op haar. Ze kreeg een 2 ZG met als opmerking: a little bit to fat
Nou ja, dat wisten we al en daar werken we aan.![]()
er is al 1 kilo af, nog 1 te gaan.... gaat goed komenmaar niet meer voor de winner. haha
Ach... m'n popje_Inge_ schreef:Ik heb ook rotfoto's..zo donker daar. Iso heel hoog, dus lekker veel ruis;)
Eeehm...
Jaaaa wat gaaf was dat zeg, en jij maar denken dat wordt niets heLiving XL schreef:Iedereen Gefeliciteerd met de resultaten!
Natuurlijk ben ik zelf ook super trots op m'n duo, maar dan vooral op Amiga deze keer.
Perro werd 1 U in de Kamp.klasse en kreeg het Res. CACIB,
Amiga werd 1 U in de Veteranenklasse, kreeg het CAC, werd beste Veteraan
EN in de erering werd ze 6e van de Veteranen...![]()
Dus ik ben echt super trots op ons dametje!![]()
Brigitte schreef:Buffel was deze keer helaas weer eens alleen en kreeg het BOB, hij liep de sterren van de hemel ik ben zo trots op die gekke man
Nou, ligt er maar net aan of de keurmeester je hond wat vindt hoor dan kan je wel alleen staan maar als ze je hond niets vinden kan je ook een ZG krijgendaywalker schreef:haha die is makkelijk binnengehaald die BOB.
Idd! Gister dus een keurmeester die bij meerdere rassen geen BOB aanwees. Alle honden kregen een ZG zelfs in de kamp. klasse!Brigitte schreef:Nou, ligt er maar net aan of de keurmeester je hond wat vindt hoor dan kan je wel alleen staan maar als ze je hond niets vinden kan je ook een ZG krijgendaywalker schreef:haha die is makkelijk binnengehaald die BOB.
Ik heb volgens mij nog foto's van jou.. zal straks ff kijkenSepje schreef:Idd! Gister dus een keurmeester die bij meerdere rassen geen BOB aanwees. Alle honden kregen een ZG zelfs in de kamp. klasse!Brigitte schreef:Nou, ligt er maar net aan of de keurmeester je hond wat vindt hoor dan kan je wel alleen staan maar als ze je hond niets vinden kan je ook een ZG krijgendaywalker schreef:haha die is makkelijk binnengehaald die BOB.
Gelukkig kreeg Ziva wel een Uitmuntend met de 2de plaatst. Deze U betekend dus meer voor mij dan Van een keurmeester die met Utjes strooit!
Oh echt, dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik heb nu eenmaal een ras wat niet bekend is dus ben vaak alleen ja kan ik ook niets aan doen concurentie is leuker maar ja helaas die is er niet altijd, en ik heb dus ook echt weleens gehad dat ik alleen was en mijn hond of mijn vorige hondje gewoon een ZG kreeg zelfs in de kamp.klasse jaSepje schreef:Idd! Gister dus een keurmeester die bij meerdere rassen geen BOB aanwees. Alle honden kregen een ZG zelfs in de kamp. klasse!Brigitte schreef:Nou, ligt er maar net aan of de keurmeester je hond wat vindt hoor dan kan je wel alleen staan maar als ze je hond niets vinden kan je ook een ZG krijgendaywalker schreef:haha die is makkelijk binnengehaald die BOB.
Gelukkig kreeg Ziva wel een Uitmuntend met de 2de plaatst. Deze U betekend dus meer voor mij dan Van een keurmeester die met Utjes strooit!