Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Half 1 laten we haar gaan vandaag
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Gezwelletje uitslag pagina 2
Ze doet het goed ze is vrolijk en reageert niet vreemd op de Prednison.
Wel is ze sneller moe
Wel is ze sneller moe
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Hoop dat Happy nog een hele tijd bij jullie mag blijven.
Sterkte.
Sterkte.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
We zijn nu een paar dagen veder na de uitslag.
de hele zondag zijn we met de camper weg geweest naar het oeverbos dat vind ze altijd heerlijk liggen in het gras en kijken naar alles wat langs komt.
En omdat ze geen einden meer kan lopen kon ze al even niet kan je daar wel heerlijk geuren snuiven en Ruby kan heen en weer rennen.
Je let extra op of ze geen pijntjes heeft , maar de prednison vangt echt een hoop op, het is zo moeilijk te zien dat dat kleine vrolijke huppellucky , eigenlijk een heel ziek lijfje heeft je merkt er niks van.
Heel soms denk ik zouden ze het misschien fout hebben, maar dan voel je al die knopen in die klieren weer dat zet je met beide benen op de grond.
Ik ga dit topic gebruiken om me belevenissen met haar op te schrijven zo ik later misschien terug kan kijken
de hele zondag zijn we met de camper weg geweest naar het oeverbos dat vind ze altijd heerlijk liggen in het gras en kijken naar alles wat langs komt.
En omdat ze geen einden meer kan lopen kon ze al even niet kan je daar wel heerlijk geuren snuiven en Ruby kan heen en weer rennen.
Je let extra op of ze geen pijntjes heeft , maar de prednison vangt echt een hoop op, het is zo moeilijk te zien dat dat kleine vrolijke huppellucky , eigenlijk een heel ziek lijfje heeft je merkt er niks van.
Heel soms denk ik zouden ze het misschien fout hebben, maar dan voel je al die knopen in die klieren weer dat zet je met beide benen op de grond.
Ik ga dit topic gebruiken om me belevenissen met haar op te schrijven zo ik later misschien terug kan kijken
- dagmar88
- Zeer actief
twinkeltje schreef:We zijn nu een paar dagen veder na de uitslag.
Misschien eens kijken of ze anders is op pijnstilling?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- twinkeltje
- moderator
O normaal als Happy eens ziek was, liet ze het wel merken ik zie dat altijddagmar88 schreef:twinkeltje schreef:We zijn nu een paar dagen veder na de uitslag.
![]()
Misschien eens kijken of ze anders is op pijnstilling?
Vind het maar stom dat die hondjes nooit wat laten merken
-
De3staffies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier
Wat een rotuitslag
Ook ik hoop dat jullie nog een langere tijd van Happy kunnen genieten..

Twinkeltje bedankt!!!
-
Kimmie
wat een rotuitslag,mijn eerste dogo is dood gegaan aan maligne lymfoom en die heeft ook 3 maanden prednison gekregen..
laatst was er iemand op een ander forum die had een westie ook met ML en die heeft spinnengif geprobeerd,dat hielp in eerste instantie heel goed,alleen was ze vrij laat met beginnen met behandelen en het hondje heeft het niet gered..
ook chemo geeft goede resultaten bij ML maar of je een ouder hondje dat wil aandoen is dan ook de vraag...
heel veel sterkte en geniet gewoon van elke dag die je nog hebt...
laatst was er iemand op een ander forum die had een westie ook met ML en die heeft spinnengif geprobeerd,dat hielp in eerste instantie heel goed,alleen was ze vrij laat met beginnen met behandelen en het hondje heeft het niet gered..
ook chemo geeft goede resultaten bij ML maar of je een ouder hondje dat wil aandoen is dan ook de vraag...
heel veel sterkte en geniet gewoon van elke dag die je nog hebt...
- dagmar88
- Zeer actief
volgens mijn dierenarts verlengt dat slechts een maand of 2 extra.Kimmie schreef: ook chemo geeft goede resultaten bij ML maar of je een ouder hondje dat wil aandoen is dan ook de vraag...
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hé gatsie... wat een rot nieuws.
Hoop dat ze nog een poosje mag genieten hoor.
Hoop dat ze nog een poosje mag genieten hoor.
-
Kimmie
dagmar er zijn honden die van chemo genezen,google er maar eens op,meestal geeft het een jaar verlenging,maar denk wel dat je er dan wel op tijd bij moet zijn,dus niet moet gaan behandelen in een laatste stadium.
http://www.whgdierenartsen.nl/Bibliothe ... lymfoom%20
het andere wat op dit moment goed resultaat schijnt te geven is vogelspinnen gif,maar dat is nog niet zo heel erg bekend,plus dat je wel moet willen behandelen bij een ouder hondje..
http://www.whgdierenartsen.nl/Bibliothe ... lymfoom%20
het andere wat op dit moment goed resultaat schijnt te geven is vogelspinnen gif,maar dat is nog niet zo heel erg bekend,plus dat je wel moet willen behandelen bij een ouder hondje..
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- twinkeltje
- moderator
Voor chemo is het te veel door het hele lichaampje heen verspreid.
Plus ik haar dat niet aan ga doen op haar leeftijd, en ze al reuma heeft.
Dan moet ze eens in de maand naar Utrecht, ik laat haar op haar manier leven zonder al die enge dingen erbij daar gaat ze niet gelukkig van worden.
Ze heeft al hele gevoelige darmen, dus zal daar ook wel last van hebben als bijwerking, het is goed zo de eerste 2 jaar van haar leven heeft ze flink gevochten tegen ziektes en nu mag ze in rust gaan wanneer nodig
Plus ik haar dat niet aan ga doen op haar leeftijd, en ze al reuma heeft.
Dan moet ze eens in de maand naar Utrecht, ik laat haar op haar manier leven zonder al die enge dingen erbij daar gaat ze niet gelukkig van worden.
Ze heeft al hele gevoelige darmen, dus zal daar ook wel last van hebben als bijwerking, het is goed zo de eerste 2 jaar van haar leven heeft ze flink gevochten tegen ziektes en nu mag ze in rust gaan wanneer nodig
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Geniet nog maar van haar en laat haar nog maar genieten zolang het kan. Je merkt vanzelf wel wanneer het niet meer kan.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Wat een rot uitslag.
Ik wens je nog vele mooie momenten met Happy.
Sterkte.
Ik wens je nog vele mooie momenten met Happy.
Sterkte.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- -Mieke-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
Wat een trieste uitslag
, denk je toch nog niet aan bij een kleiner hondeje van 11-12 jaar (ik heb altijd het idee dat mijn kleinste zeker 17-18 jaar gaat worden
)
Lekker veel genieten van Happy, nu ze zelf nog happy is!
Lekker veel genieten van Happy, nu ze zelf nog happy is!
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

- twinkeltje
- moderator
Ben bang dat het niet heel lang meer gaat duren nu , ik voel nu grote knobbels bij haar hals, als ze het benauwt krijgt is het over
We gaan nu een paar dagen met de camper weg dat vind ze altijd leuk ik vrees helaas dat het de laatste keer is.
Ze drinkt heel veel door de pretnison en komt veel aan , wie weet hoeveel te dikke hondjes we zien lopen die dat slikken.
Ze plast helder water dus haar nieren doen het nog goed.
En hoe bijzonder ze doet haar naam echt eer aan ze is gewoon Happy
We gaan nu een paar dagen met de camper weg dat vind ze altijd leuk ik vrees helaas dat het de laatste keer is.
Ze drinkt heel veel door de pretnison en komt veel aan , wie weet hoeveel te dikke hondjes we zien lopen die dat slikken.
Ze plast helder water dus haar nieren doen het nog goed.
En hoe bijzonder ze doet haar naam echt eer aan ze is gewoon Happy
- *Esther
- Zeer actief
Geniet nog van deze dagen samen Twink 
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
Jeetje wat lijkt me dat moeilijk. Ik hoop voor jullie dat jullie echt nog even lekker van die paar daagjes met de camper kunnen genieten.

- twinkeltje
- moderator
Aan de eene kan moeilijk maar aan de andere kant geeft het ons de kans om bewust afscheid te nemen
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
zorg wel dat je op tijd bent desi
ik hoop dat jullie nog wel kunnen genieten van elkaar
Fenneke en Baloe

-
Syllvero
Sterkte

- twinkeltje
- moderator
O dat ben ik wel hoor als Happy ziek is is het heel duidelijk altijdfenneke schreef:zorg wel dat je op tijd bent desi![]()
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Agos
Hopelijk kunnen jullie de dagen weg nog lekker van elkaar genieten en is Happy nog goed happy dan.
Hopelijk kunnen jullie de dagen weg nog lekker van elkaar genieten en is Happy nog goed happy dan.
- twinkeltje
- moderator
Ze vond het duidelijk heel leuk, ze genieten daar altijd van auto rijden en overal heerlijke geuren snuffen.
Lekker op het gras rollen klieren en uitbuiken van alle lekkere dingen die haar toegestopt woorden
Lekker op het gras rollen klieren en uitbuiken van alle lekkere dingen die haar toegestopt woorden
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
He bah wat gaat dan toch snel he.... ik hoop dat jullie nog een poosje van haar mogen genieten, en je de kans krijgt om zo op een mooie manier afscheid tenemen.
Ik vind het mooi om telezen dat je zo bewust voor haar kiest, geen tierelantijtjes meer, alleen pijnbestrijding , de dingen waar ze zo van geniet nog een keer doen.. respect hoor!
Ik vind het mooi om telezen dat je zo bewust voor haar kiest, geen tierelantijtjes meer, alleen pijnbestrijding , de dingen waar ze zo van geniet nog een keer doen.. respect hoor!
- sjul
- Vaste gebruiker
sinds vandaag ging het slechter ineens 10 x slechter we hoopte dat het gewoon ff een dipje was waar ze weleens vaker last van had maar nu zitten die gezwelletjes niet alleen aan de zeikant van dr hals maar zit er een behoorlijken op dr slokdarm dus druks vast ook tegen dr luchtpijp ik denk dat ze morgen de laatste dagje beleeft maar dta beslis ik natuurlijk niet zelf
en groeien paar dagen geleden dagt ik nog nauw die heeft iedergeval nog een maand of nog langer
ongelooflelijk hoe snel het kan groeien
en groeien paar dagen geleden dagt ik nog nauw die heeft iedergeval nog een maand of nog langer
ongelooflelijk hoe snel het kan groeien

- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
ach jeetje, geef d'r nog maar een dikke knuffel.
heel veel sterkte.
heel veel sterkte.
Groetjes Patries

- twinkeltje
- moderator