zoonlief wist -voor zover zo'n hummel iets kan weten- ook heel goed dat ie niet naar hondjes toe mocht gaan, maar dat heeft hem er toen niet van weerhouden.Roompie schreef:Ik zou 7 kleuren schijten inderdaad.renee-uk schreef:ik heb dat een keer meegemaakt met mijn eigen kind toen hij nog erg klein was.Jaap* schreef:Het kind stapte niet per ongeluk op een pootje blijkbaar![]()
Een driejarig jochie liep naar de hond om hem te aaien. In eerste instantie ging dit goed maar plotseling beet de hond het jongetje in zijn gezicht.
Bron: grootsneek.nl
die liep in het winkelcentrum op zijn korte beentjes heel hard naar een dh toe die de tas van zijn baasje zat te bewaken
ik heb hem toen ook laten gaan en heel veel schietgebedjes gedaan dat het een normale hond zou zijn die een bijtrem naar kinderen had.
ik was bang dat hij die bijtrem niet naar volwassenen zou hebben zo naast die tas en ik het erger zou maken door er zelf op af te gaan en mijn kind er weg te trekken.
mijn zoontje kwam terug toen ik hem riep, nadat ie de hond een aai gegeven had, en behalve dan dat ik er een hartverzakking aan overhield is het allemaal goed afgelopen.
kinderen doen soms echt dingen die je als ouder niet kunt voorzien en voorkomen.
Mijn dochter wilde dat vroeger ook wel eens doen maar een hele harde bulderende NEE hield haar altijd tegen. En duizend x hetzelfde riedeltje herhalen waarom ze niet zomaar op een vreemde hond mag aflopen, laat staan aaien werkt ook.
Room heeft een bijtdrempel tot in de wolken en zal dus ook niet bijten. Maar dat is mijn grootste zorg ook niet. Wat als kids te hard doen, of ze wordt geschopt of of of.. resultaat is dat mijn hondje zich dan intens ongelukkig voelt terwijl ik dat had kunnen voorkomen.
en dat bedoel ik met een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker als het om honden en kinderen gaat.