Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tibetaanse Mastiff

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Jaimy2006
nieuw lid
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Tibetaanse Mastiff

Ongelezen bericht door Jaimy2006 »

Ik heb nooit gezegd dat jullie moeilijk doen. Een discussie is altijd prima. Je kunt op zoveel plaatsen informatie halen, dat zou natuurlijk kunnen op een site van een fokker, maar er zijn nog zoveel andere opties. Ik verkies persoonlijk contact, maar dat neemt niet weg dat ik jouw standpunt echt wel respecteer. Zoals ik al zei, dat blijft toch iets persoonlijks.

Wat betreft het eerdere bericht. Er wordt door deze en gene min of meer gesteld dat de tibetaan niet betrouwbaar zou zijn en Romy wordt aangevallen over het feit dat zij dit niet op haar site vermeld.
Ik geef alleen aan, dat ik deze ervaring niet heb en benieuwd ben of degene die dit vinden ook daadwerkelijk ervaring hebben met tibetanen of dat men dit baseert op een enkel filmpje of site die men ooit eens gelezen heeft. Ik heb de site van Romy ook bekeken en vind het een leuke site, er staan leuke en mooie foto's op, dat zegt mij ook al wat. Ik geloof zeker dat zij achter hun verhaal staan. Maar jij blijft het recht houden op je eigen mening uiteraard. Maar nogmaals, ben dus benieuwd waar je die op baseert.

En wat betreft uitgebreid reageren, begrijp dat je niet overal hele verhalen van kunt maken, maar de essentie van mijn verhaal was toch echt wel het benieuwd zijn, waar de mening vandaan komt dat de tibetaan onbetrouwbaar zou zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”