Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Te vies voor woorden Hippo Bungalow de Eekhoorn

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: Te vies voor woorden Hippo Bungalow de Eekhoorn

Ongelezen bericht door Muk »

Dat is wel heel goor, gatver. Ik zou daar wel stennis over hebben gemaakt. Als ik vakantie vier, dan moet het huis wel schoon zijn. Een simpele inrichting is geen probleem, mits alles maar schoon is. Als dat al niet kan, dan houdt het op.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Te vies voor woorden Hippo Bungalow de Eekhoorn

Ongelezen bericht door SannePP »

Oh echt heul ranzig! bahbahbah!! Moet steeds aan Rob Geus denken haha Je bent te goed geweest voor de verhuurder Irene. Die had ik echt aan zijn haren erbij gesleept en met zijn gezicht over dat matras gehaald: poetsen!!!

Wij hebben een keer in Turkije een hotelkamer aangetroffen die in vergaande staat van ontbinding was, bij wijze van. De ramen aan de voorkant gingen niet op slot, dus konden van buitenaf open geschoven worden (we zaten op de BG), de wasbak viel de eerste dag al van de muur, de wc zat bij aankomst verstopt en tijdens de 2e nacht pleurde vanuit het niets de hele vensterbank van de muur! Halverwege de vakantie klopte Paul op de voordeur toen ik stond te douchen (En hij er dus niet in kon) en daar viel zo het hele glaswerk uit! :LOL:
Meteen bij aankomst heb ik de congierge aan zijn jas getrokken: raam fixen en wc ontstoppen. Niks 'ja maar'. NU! Alle andere dingen die stuk gingen heb ik ook meteen bij de receptie gemeld en zo nodig laten maken. We voelden ons een beetje hooligans, alsof wij die hele kamer afbraken. Maar we deden echt niets raars, echt niet! Het was gewoon een regelrechte bouwval!
RIP Cena :roos:
    Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”