Moderator: moderatorteam
Ik heb Jade mee, dus je herkent me vast wel. Loop vrij veel met Lisette en Balou rond. Combi Shiloh - Chi zie je daar niet veel gok ik zo.Kruimel53 schreef:Wel leuk om te weten wie er allemaal zijn, maar ik ken niemanddus loop ik jullie allemaal straal voorbij
Jawel, die kan alles.Podenji schreef:marjoleine kan niet beide dagen bij dezelfde ringen aanwezig zijn
Moet ik even kijken of ik die nog heb.Lisette1985 schreef:Moosje, ik kwam vanmiddag op een idee![]()
Als jij Jade nou een rugtasje om doet, dan kan ik Balou daar in doen, scheelt mij weer slepen
Jacan schreef:Luna is wel aanwezig maar ik niet
sbientje schreef:Oh blijkbaar ben ik vooral te vinden bij de labjes hahah, goed om te wetenik ben overal en nergens, in ieder geval even bij de tollers langs de ring als coda debuteert hopelijk.. Moet nog wel ff goedkoop treinkaartje op de kop tikken, ga ik vanmiddag proberen
Ja ik moest een stuk met de bus zag ik, dus ik ga ook maar met de auto, scheelt een uur reizen.Marjoleine schreef:Zit ik net te kijken welke trein ik moet nemen, zijn ze allemaal met 3 x overstappen, een úúr reistijd en terugsteken
Ik ga wel met de auto. Stom gedoe.
Ik vond het al zo dapper, vrijwillig met het openbaar vervoerMarjoleine schreef:Ik ook ja. Ik ga toch niet een half uur extra in een bus zeg. Kom nou.
Twee keer zoveel tijd en net zo duur als met de auto. Dan maar niet.
Je kan de auto ook bij Weesp neerzetten, ben je zo vanuit Almere. Vanuit Weesp gaan er treinen rechtstreeks naar a'dam rai. Of het goedkoper is, dat weet ik niet.Marjoleine schreef:Ik ook ja. Ik ga toch niet een half uur extra in een bus zeg. Kom nou.
Twee keer zoveel tijd en net zo duur als met de auto. Dan maar niet.
*Evie* schreef:Zijn er vandaag nog goede resultaten behaald??
Iemand die een boekje heeft misschien kan zien hoeveel ridgebacks staan in de openklasse teven?
De Basenji's (waarvan eentje van een HF-er) waren eerste in de fokkersklasse.*Evie* schreef:Zijn er vandaag nog goede resultaten behaald??
Iemand die een boekje heeft misschien kan zien hoeveel ridgebacks staan in de openklasse teven?