Ze fokt niet raak ,maar is ook afhankelijk van wat de buren hun verantwoordelijkheden zijn.Mirella schreef:Ik heb 2 nestjes gehad met honden op een verantwoordelijke leeftijd,met een wachtlijst aan baasjes.bouvierpoedel schreef:Waarom.?Mirella schreef:en vooral het opscheppen over het redden van een zwerfhondje vind ik dan zo krom.
Jij fokt toch ook en hebt wel eens een hondje gered terwijl je al een koppel honden in je huis hebt lopen.?
Hondjes zijn daarna meteen geholpen dus geen fokplannen hier.
Ik zou idd zo een hond redden mocht het op mijn pad komen,maar ik vind het nogal krom als je
maar raakt fokt,op een onverantwoordelijke manier met je honden omgaat,vervolgens stoer te doen met een zwerfhond die je gered hebt.
Hoe ts bezig is is nl hoe het hele zwerfhondenprobleem in stand gehouden wordt.
das hetzelfde als dat ik een hond zou redden van een leven aan de ketting terwijl ik er zelf 15 aan een ketting heb liggen
Hier zou het ook wat sneller gebeuren dat je met een zwangere teef kwam te zitten als alles los liep op straat en reuen over je tuinmuur klommen , onderdoor groeven of je poortdeur eruit vraten.
Gebeurde hier een 50 jaar geleden net zo .
Jij hebt ook gedacht je katten veilg te stellen in je tuin en bleek toch van niet.
Je dacht ook lieve buren te hebben maar bleek toch niet.