Ja idd, bedankt !iones schreef:Goed stukje Tineke.....
Het blijft natuurlijk wel het land van Dracula....

http://www.four-paws.org/nokilling
Moderator: moderatorteam
Ja idd, bedankt !iones schreef:Goed stukje Tineke.....
iones schreef:Goed stukje Tineke.
En het illustreert ook maar weer hoe geld mensen slecht kan maken.
Ik ben bang dat ik je dan misschien niet helemaal de reactie gaf die je clichematig verwacht zou hebben.Tara schreef:Ik beoogde niks bijzonders eigenlijk, alleen kreeg ik bij jou verachten van de mens deze associate, en die ventileerde ik dus.iones schreef:
Overigens Tara, wat beoogde jij eigenlijk in jouw reactie naar mij? Was dit sarcastisch en ook bedoeld naar mij? En zo ja, waarom?
Boehoe.Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Wij mensen zijn de oorzaak van het aantal zwerfhonden in deze wereld,onze gierigheid,gulzigheid heeft daartoe geleid en nu moeten alle honden daar maar uitgeroeid worden en wel op afschuwelijke wijze?
Er is jarenlang geld naar Roemenie gegaan voor zogenaamde sterilisaties en castraties,wij mensen hebben dat allemaal in onze eigen zakken gestoken met als resultaat een enorme populatie zwerfhonden,een populatie zwerfhonden die er niet om gevraagd hebben om geboren te worden!
Wij mensen zijn daar de oorzaak van!
In plaats dat jullie als 'hondenliefhebbers' met z'n allen opkomen voor het leed wat deze honden nu ondervinden zie ik opmerkingen als:afschieten,opruimen,voer ze hun eigen ballen hier voorbijkomen,schaam jullie!
Nee een zwerfhond is geen(doorgefokte) rashond,maar het is wel een hond,gewoon met haar,tanden en schijten doet hij precies hetzelfde,hoe kan dat nou zie ik jullie denken![]()
En nog even ter informatie,door middel van dna tests is gebleken dat het bewuste jongetje niet door zwerfhonden is gedood....
Alle mensen zijn zondig en slecht en gaan naar de hel.Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Wij mensen zijn de oorzaak van het aantal zwerfhonden in deze wereld,onze gierigheid,gulzigheid heeft daartoe geleid en nu moeten alle honden daar maar uitgeroeid worden en wel op afschuwelijke wijze?
Er is jarenlang geld naar Roemenie gegaan voor zogenaamde sterilisaties en castraties,wij mensen hebben dat allemaal in onze eigen zakken gestoken met als resultaat een enorme populatie zwerfhonden,een populatie zwerfhonden die er niet om gevraagd hebben om geboren te worden!
In plaats dat jullie als 'hondenliefhebbers' met z'n allen opkomen voor het leed wat deze honden nu ondervinden zie ik opmerkingen als:afschieten,opruimen,voer ze hun eigen ballen hier voorbijkomen,schaam jullie!
Nee een zwerfhond is geen(doorgefokte) rashond,maar het is wel een hond,gewoon met haar,tanden en schijten doet hij precies hetzelfde,hoe kan dat nou zie ik jullie denken![]()
En nog even ter informatie,door middel van dna tests is gebleken dat het bewuste jongetje niet door zwerfhonden is gedood....
Oke!Tara schreef: Zoals ik zei: ik beoogde helemaal niks, dus het maakt voor mij niet uit hoe je reageert. Je moet het je in elk geval niet persoonlijk aantrekken, want zo was het niet bedoeld.
Zo zou ik het ook weer niet willen stellen, maar ik vond gisteren een tekst waarin ik dit topic herkende, en ik heb de tekst mijn onderschrift gemaakt, want ik vond het heel treffend.bouvierpoedel schreef: Alle mensen zijn zondig en slecht en gaan naar de hel.
Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Is ook zo.bouvierpoedel schreef:Ach dan noem je het onverschillig, zal mij ook aan mijn kont roetsen.
Kan tenslotte niet alles redden en dan moet je er uit zelfbehoud een beetje onverschillg over worden om je niet alles aan te trekken.
Vind het ook triest voor die Roemen zelf die weing stabiliteit en zekerheid hebben gehad en minder dan een hond waard waren,. Liggen ook afrikaanse kindertjes dood te gaan en mensen in in oorlog met vergassen en hier in nl is het ook niet allemaal koek en ei.
Doe mijn best hier en als iedereen dat nu doet in eigen omgeving dan zou dat al een boel schelen.
Stuur jij soms die jongens naar Syrië ?Célie schreef:Wanneer ga JIJ naar Roemenië om de zwerfhonden daar te helpen dan ?
Ik ben trots om te vertellen dat er vanuit Griekenland een protestactie van Save A Greek Stray, die wij van Huize Zwerfhond hiervandaan ondersteunen, op handen is en die morgen richting Roemenie vertrekken met daarbij een vrijwilliger van Huize Zwerfhond die uiteraard mij en de rest van ons team vertegenwoordigd,dus bij deze.Célie schreef:Wanneer ga JIJ naar Roemenië om de zwerfhonden daar te helpen dan ?Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Leg eens uit,hoe draag jij je steentje dan bij, voor welke stichting,of doe je al het goede werk wat wij met huize zwerfhond doen alleen?Célie schreef:O, ik ben geen hondenliefhebber ik vind mijn eigen honden leuk en nog wat andere honden die ik ken, maar zeker niet alle honden op deze wereld.Angelique1972 schreef:Ik ben trots om te vertellen dat er vanuit Griekenland een protestactie van Save A Greek Stray, die wij van Huize Zwerfhond hiervandaan ondersteunen, op handen is en die morgen richting Roemenie vertrekken met daarbij een vrijwilliger van Huize Zwerfhond die uiteraard mij en de rest van ons team vertegenwoordigd,dus bij deze.Célie schreef:Wanneer ga JIJ naar Roemenië om de zwerfhonden daar te helpen dan ?Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Verder doneer ik wat ik kan en waar ik kan voor de honden in Roemenie die zo gruwelijk afgeslacht worden.
Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk voor Huize Zwerfhond in de vorm van o.a huisbezoeken,goederen inzamelen,noodopvang,soms eens op Schiphol te hulp schieten bij een aankomst enz.enz.
Dus ik kan met recht zeggen dat ik mijn steentje bijdraag,en daar ben ik trots op.
En jij???
Behalve zich zogenaamd 'hondenliefhebber' te noemen?
Als ik jou was zou ik mezelf eens goed op m'n hoofd krabben en in de spiegel kijken en jezelf afvragen of je wel echt een 'hondenliefhebber' bent
Maar als we af gaan vinken doe ik blijkbaar net zoveel als jij alleen hang ik het niet aan de grote klok![]()
![]()
Maar ik noem me nog steeds geen hondenliefhebber, net zoals dat ik geen mensenliefhebber ben.
Goed bezigCélie schreef:Gaat je geen moer aan hoe ik m'n steentje bijdraag, en het boeit me ook niet wat jij denkt. Weet wel dat als er iemand in mijn omgeving hulp nodig heeft dat ik er dan ben ik controleer zelfs elke dag even of de buuf van 84 wel haar gordijnen opendoet, maar ja dat is natuurlijk lang niet zo belangrijk en verantwoord als dat huize zwerfhondgedoe.Angelique1972 schreef:
Leg eens uit,hoe draag jij je steentje dan bij,of ben je echt zo egoistisch als ik denk,waarschijnlijk wel.jammer. Waarschijnlijk ga jij voor ikke,ikke,ikke en de rest kan lekker stikken als ik jou reacties lees.
Ik hang niets aan de grote klok,jij vroeg wanneer ik naar Roemenie ga,oftewel wat doe jij ervoor,dus gaf ik uitleg niets meer en niets minder,dat ik het aan de grote klok hang maak jij ervan.
Heeeel goed dat je jezelf geen 'hondenliefhebber' noemt,je bent het namelijk niet waard..wat doe je eigenlijk op een hondenforum als je geen hondenliefhebber bent
En er staat nergens in de voorwaarden dat je een hondenliefhebber moet zijn om te mogen meepraten op het HF. Maar ik vind hondengedrag en honden leuk daarom ben ik hier lid.
En ik vind mensengedrag af en toe zeer vermakelijk....Célie schreef:......Maar ik vind hondengedrag en honden leuk daarom ben ik hier lid.
hahaha ik ookCanidae schreef:En ik vind mensengedrag af en toe zeer vermakelijk....Célie schreef:......Maar ik vind hondengedrag en honden leuk daarom ben ik hier lid.
Jij kan mensen heel goed inschatten lees ik welCélie schreef:Ja, vooral als sommige mensen zich verheven voelen boven andere mensen omdat ze zo goed voor de diertjes zijnCanidae schreef:En ik vind mensengedrag af en toe zeer vermakelijk....Célie schreef:......Maar ik vind hondengedrag en honden leuk daarom ben ik hier lid.
Canidae schreef:Geen ruzie maken dames....
Lijkt je dat niet heerlijk dan , om even be/gevingerd te wordenTara schreef:Méid!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je zonder gewetensnood naar een ander kunt wijzen!Angelique1972 schreef: Dus ik kan met recht zeggen dat ik mijn steentje bijdraag,en daar ben ik trots op.
bouvierpoedel schreef:Lijkt je dat niet heerlijk dan , om even be/gevingerd te worden
Met zo'n nagel iss het meer een uitstrijkjeCanidae schreef:bouvierpoedel schreef:Lijkt je dat niet heerlijk dan , om even be/gevingerd te worden
Tara schreef:Méid!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je zonder gewetensnood naar een ander kunt wijzen!Angelique1972 schreef: Dus ik kan met recht zeggen dat ik mijn steentje bijdraag,en daar ben ik trots op.
Een prettig mens ben je alvast niet om jezelf zo op de borst te kloppen als ECHTE dierenliefhebber en ondertussen iedereen met een andere mening weg te zetten als "mensen die zich zouden moeten schamen".Angelique1972 schreef:Ik ben trots om te vertellen dat er vanuit Griekenland een protestactie van Save A Greek Stray, die wij van Huize Zwerfhond hiervandaan ondersteunen, op handen is en die morgen richting Roemenie vertrekken met daarbij een vrijwilliger van Huize Zwerfhond die uiteraard mij en de rest van ons team vertegenwoordigd,dus bij deze.Célie schreef:Wanneer ga JIJ naar Roemenië om de zwerfhonden daar te helpen dan ?Angelique1972 schreef:heb dit hele topic eens even door zitten lezen en het spijt mij zeer jullie,of tenminste heel veel van jullie, zijn het niet waard om zichzelf hondenliefhebbers te noemen,ga jullie eens diep schamen![]()
Verder doneer ik wat ik kan en waar ik kan voor de honden in Roemenie die zo gruwelijk afgeslacht worden.
Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk voor Huize Zwerfhond in de vorm van o.a huisbezoeken,goederen inzamelen,noodopvang,soms eens op Schiphol te hulp schieten bij een aankomst enz.enz.
Dus ik kan met recht zeggen dat ik mijn steentje bijdraag,en daar ben ik trots op.
En jij???
Behalve zich zogenaamd 'hondenliefhebber' te noemen?
Als ik jou was zou ik mezelf eens goed op m'n hoofd krabben en in de spiegel kijken en jezelf afvragen of je wel echt een 'hondenliefhebber' bent
Daar zit dan het verschil.Célie schreef:
O, ik ben geen hondenliefhebber ik vind mijn eigen honden leuk en nog wat andere honden die ik ken, maar zeker niet alle honden op deze wereld.
Maar als we af gaan vinken doe ik blijkbaar net zoveel als jij alleen hang ik het niet aan de grote klok![]()
![]()
Maar ik noem me nog steeds geen hondenliefhebber, net zoals dat ik geen mensenliefhebber ben.
Ik zie hier meer mensen die zich verheven voelen boven andere mensen juist omdat die zich inspannen voor dieren, en zelf prat gaan op hun onverschilligheid.Célie schreef:Ja, vooral als sommige mensen zich verheven voelen boven andere mensen omdat ze zo goed voor de diertjes zijnCanidae schreef:En ik vind mensengedrag af en toe zeer vermakelijk....Célie schreef:......Maar ik vind hondengedrag en honden leuk daarom ben ik hier lid.