Goldendelicious schreef:Gut, mijn excuus dan maar dat ik me aangesproken voelde door jouw opmerking.

Verder voel je je wel lekker?
Moderator: moderatorteam
Goldendelicious schreef:Gut, mijn excuus dan maar dat ik me aangesproken voelde door jouw opmerking.
het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
Zeg Pak, ben je al met je logeerhond naar de dierenarts gegaan of onthou je die hond nog steeds de medische zorg die hij nodig heeft?
Marion. schreef:Goldendelicious schreef:Gut, mijn excuus dan maar dat ik me aangesproken voelde door jouw opmerking.???
Verder voel je je wel lekker?
Dat verteerd gewoon heb je niks aa. Dan moet je watten gebruiken.Pakdebal schreef:het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
Zeg Pak, ben je al met je logeerhond naar de dierenarts gegaan of onthou je die hond nog steeds de medische zorg die hij nodig heeft?![]()
en ze voelt zich prima , helemaal goed , dank je
ik heb haar wat ontbijtkoek gegeven , voor eventuele obstructies in de darmen, ze poept weer normaal
malinois schreef:Dat verteerd gewoon heb je niks aa. Dan moet je watten gebruiken.Pakdebal schreef:het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
Zeg Pak, ben je al met je logeerhond naar de dierenarts gegaan of onthou je die hond nog steeds de medische zorg die hij nodig heeft?![]()
ik heb haar wat ontbijtkoek gegeven , voor eventuele obstructies in de darmen, ze poept weer normaal
Maar nu je er toch weer bent kun je vast antwoord geven op mn eerder gestelde vraag...
Door wie wordt dat opgedrongen dan?Pakdebal schreef:malinois schreef:Dat verteerd gewoon heb je niks aa. Dan moet je watten gebruiken.Pakdebal schreef:het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
Maar nu je er toch weer bent kun je vast antwoord geven op mn eerder gestelde vraag...
ik ben tegen barf en KVV , vind het maar een trend die opgedrongen wordt , anders voer je hond niet goed, .. onzin !
Sterker nog, brok geven is/was een trend. Volgens mij kwam dat pas ergens eind jaren 70 in zwang. Heeft gelukkig maar 20 jaar geduurdcloris schreef:Nou van een trend kan je niet spreken denk ik, ik begon met Fangio al met het zelf samenstellen van zijn voer en dat was ergens in 1997
Maar waarom dan? Waarom is t niet goed? En dan gaat t niet om opdringen maar gewoon feiten...Pakdebal schreef:malinois schreef:Dat verteerd gewoon heb je niks aa. Dan moet je watten gebruiken.Pakdebal schreef:het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
ik ben tegen barf en KVV , vind het maar een trend die opgedrongen wordt , anders voer je hond niet goed, .. onzin !
Zoals ik al eerder zei, je beperkte blik past prima bij je dierenarts. Er wordt niks opgedrongen, je kiest ergens zelf voor.Pakdebal schreef: ik ben tegen barf en KVV , vind het maar een trend die opgedrongen wordt , anders voer je hond niet goed, .. onzin !
Ik ben tegen brok, vind het maar een trend die opgedrongen wordt door dierenartsen, verkopers en PdB'en, anders voer je hond niet goed, .. onzinPakdebal schreef:malinois schreef:Dat verteerd gewoon heb je niks aa. Dan moet je watten gebruiken.Pakdebal schreef:het is mijn dierenarts niet, goed lezen !!.Muk schreef:PdB leest zoals gewoonlijk weer selectief en trekt op basis daarvan haar conclusies. Net zoals de dierenarts van haar die dit soort ongenuanceerde berichten op zijn website zet. Wat dat betreft passen ze goed bijelkaar.
malinois schreef:
Jij geeft geen onderbouwing voor een reden geef die dan eens.
absoluut weer de plank gigantisch misslaan, maar goed, wat jij wiltMarion. schreef:Haha, ik had het over sandra met de apestaartjes. Die erg fanatiek pro-brok isGoldendelicious schreef:Ik ben niet fanatiek. Dat is wat jij wilt zien.Marion. schreef:Kan er aub onderscheid gemaakt worde tussen kvv en rauw voeding? Dank u.
En Sandra.. als je het over fanatiekelingen hebt die hun eigen mening door willen drukken, ben jij toch wel een ERG aanwezige
Een goede onderbouwing wil ik met betrekking tot het onderwerp van dit topic. Niets meer en niets minder.
Ik ben juist blij dat je als 1 van de enige een tegengeluid geeft. Er heerst op het forum echt iets omtrent om versvlees. Vraagt iemand welke brok goed is, krijgt diegene meteen een pleidooi dat KVV/barf beter is. Dat was de vraag toch niet? En als dan mensen roepen dat brokken gif is (vooral die met die dh kan het zo lekker) dan ben je niet goed bezig. Je kan het uitleggen en advies geven over brokken, maar niet zo doordrammen wat andere wel eens kunnen doen.S@ndr@ schreef:weet je, ik zou niet weten dat mijn hond t beter doet op brok, als ik niet eerst vers had geprobeerd,( zo simpel kan redeneren zijn) t is niet mijn eerste hond die dat heeft. en vers hoef ik niet te verdedigen, dat kunnen anderen prima met hart en ziel.
waar ik van af wil is dat ik in t verleden pb`s kreeg van mensen die zeggen ik ga weer naar brok, maar ik zet t maar niet op t forum, gelukkig wordt t beter, veel beter, mooi toch
aan de andere kant is t natuurlijk ook wel zonder voors en tegens is er geen discussie, en zonder discussie, minder informatie.
Ik vind het prima als er discussie is en dat kun je met S@ndra ook prima voeren. Maar sommigen is dat dus absoluut niet te voeren, kijk naar TS.duitse herder schreef:Ik ben juist blij dat je als 1 van de enige een tegengeluid geeft. Er heerst op het forum echt iets omtrent om versvlees. Vraagt iemand welke brok goed is, krijgt diegene meteen een pleidooi dat KVV/barf beter is. Dat was de vraag toch niet? En als dan mensen roepen dat brokken gif is (vooral die met die dh kan het zo lekker) dan ben je niet goed bezig. Je kan het uitleggen en advies geven over brokken, maar niet zo doordrammen wat andere wel eens kunnen doen.S@ndr@ schreef:weet je, ik zou niet weten dat mijn hond t beter doet op brok, als ik niet eerst vers had geprobeerd,( zo simpel kan redeneren zijn) t is niet mijn eerste hond die dat heeft. en vers hoef ik niet te verdedigen, dat kunnen anderen prima met hart en ziel.
waar ik van af wil is dat ik in t verleden pb`s kreeg van mensen die zeggen ik ga weer naar brok, maar ik zet t maar niet op t forum, gelukkig wordt t beter, veel beter, mooi toch
aan de andere kant is t natuurlijk ook wel zonder voors en tegens is er geen discussie, en zonder discussie, minder informatie.
Het gaat erom waar de hond het goed op doet, tot nu toe geeft het grootste gedeelte van de mensen nog steeds brokken.
Haha ik bedoelde inderdaad Semmyboy (ofzo), meteen aandragen het is gif blablamalinois schreef:
Ik vind het prima als er discussie is en dat kun je met S@ndra ook prima voeren. Maar sommigen is dat dus absoluut niet te voeren, kijk naar TS.
Opdringen als gif en weet ik veel wat is ook waanzin en heeft ook totaal geen zin, want je bereikt het tegenovergestelde. Als ik dat van bijv. Semmydinges lees dan weet ik ook weer waarom het bij mij zo lang geduurd heeft. Bij zulke mensen gaan mn haren overeind staan en ga ik volledig in de ankers.
Zoiets ook op BP gehad laatst, daar werd ik nog net niet veroordeeld omdat ik Lotgering voerde maar ik moest niet raar opkijken of mijn honden vandaag of morgen terplekke neer zouden vallen, daar kwam het een beetje op neer. Even voor het gemak bleek later dat diegene die zo hoog van de toren blies ook zelf kvv verkocht, natuurlijk een stukje duurder
Ik heb erg veel redenen gelezen waarom mensen geen rauw willen voeren, maar dit is toch wel een heel aparteduitse herder schreef: Haha ik bedoelde inderdaad Semmyboy (ofzo), meteen aandragen het is gif blablaMaar ook andere konden er heel wat van, voor mij ook een reden geweest om het een tijdje niet te voeren.
Dat heet de kont twgen de krib gooien. Dat doet Wendy al heeeeeeeeeel langrose schreef:Ik heb erg veel redenen gelezen waarom mensen geen rauw willen voeren, maar dit is toch wel een heel aparteduitse herder schreef: Haha ik bedoelde inderdaad Semmyboy (ofzo), meteen aandragen het is gif blablaMaar ook andere konden er heel wat van, voor mij ook een reden geweest om het een tijdje niet te voeren.
Ik praat nu over denk 9 jaar geleden, toen was het nog niet zo populair maar enkele fanatiekelingen deden er alles om je over te halen, tot irritante af. Dan ga ik me er niet in verdiepen, zoiets werkt bij mij juist averechts. Pas toen het wat minder werd ben ik het gaan voeren.rose schreef:Ik heb erg veel redenen gelezen waarom mensen geen rauw willen voeren, maar dit is toch wel een heel aparteduitse herder schreef: Haha ik bedoelde inderdaad Semmyboy (ofzo), meteen aandragen het is gif blablaMaar ook andere konden er heel wat van, voor mij ook een reden geweest om het een tijdje niet te voeren.
Gelukkig ben jij in die jaren nog steeds het zonnetje van het forumMarion. schreef: Dat heet de kont twgen de krib gooien. Dat doet Wendy al heeeeeeeeeel lang![]()
Haha. Dank voor de beeldende illustratie en reactieduitse herder schreef:Gelukkig ben jij in die jaren nog steeds het zonnetje van het forumMarion. schreef: Dat heet de kont twgen de krib gooien. Dat doet Wendy al heeeeeeeeeel lang![]()
Waar is je stoplicht?
Onze hond kreeg vroeger, heel modern, brok. Zal halverwege de jaren 70 zijn geweest.*Marina* schreef:Voor de mensen die denken dat rauw voeren een trend is:
Echt een trend, is zo'n jaar of 80 geleden al ingezet
Dank je welduitse herder schreef:Ik ben juist blij dat je als 1 van de enige een tegengeluid geeft. Er heerst op het forum echt iets omtrent om versvlees. Vraagt iemand welke brok goed is, krijgt diegene meteen een pleidooi dat KVV/barf beter is. Dat was de vraag toch niet? En als dan mensen roepen dat brokken gif is (vooral die met die dh kan het zo lekker) dan ben je niet goed bezig. Je kan het uitleggen en advies geven over brokken, maar niet zo doordrammen wat andere wel eens kunnen doen.S@ndr@ schreef:weet je, ik zou niet weten dat mijn hond t beter doet op brok, als ik niet eerst vers had geprobeerd,( zo simpel kan redeneren zijn) t is niet mijn eerste hond die dat heeft. en vers hoef ik niet te verdedigen, dat kunnen anderen prima met hart en ziel.
Het gaat erom waar de hond het goed op doet, tot nu toe geeft het grootste gedeelte van de mensen nog steeds brokken.
Lucia schreef:1e jaar van Milo zaten we iedere maand bijna bij de DA, darmklachten, ogen ontstoken etc.
Op brok wel te verstaan.
En op vlees? Met een maand nergens meer last van en ook kan hij nu bijna alles gewoon eten zonder aan de diarree te gaan etc.
Maar PdB is alwetend, dat moge duidelijk zijn.