Dank je wel hoor Kees en Buddy-boy!
En nee..ik had dit niet verwacht.Ik had heel leuk mail en telefoon contact.
En ze vertelde over zwervers die zij hielp en een vriendin die zwervers hielp etc.etc. Over haar kinderen en dat ze het belangrijk vond dat die ook goed leerde om gaan met dieren.enz.Geen handel gesprek zeg maar.Ik neem dan niet aan dat ze staat te liegen.Ik ging uit van een goed hart en een oeps nestje.
gezien haar foto`s die ik nu achteraf allemaal heb gezien heeft ze veel vaker een nestje met of de grote hond of een van de Maltezers.Ik zie geen andere honden op de foto`s dan deze 5.Kom verder ook geen andere informatie tegen.Ik had totaal iemand anders aan de telefoon en mail (en live )dan achteraf blijkt.
Maar goed.Ferry is een mooie,lieve hond.Die graag bij me is,rustig de boel verkent,aan het uit proberen is hoe ver hij kan gaan bij ons allemaal.Gewoon een beagle/chihuahua pup die een goede opvoeding nodig heeft om ook uit te groeien tot een leuke hond.
Die kar dat komt wel goed.
Bedankt Marjoleine voor je uitleg!!
Ik vind de naam trouwens onwijs goed gekozen, op die eerste foto líjkt hij zelfs op Ferry Doedens
Inderdaad,qua uiterlijk past het perfect!Een schatje,ondeugend,beetje schijtebak.....en tussen de dames leven met roze spulletjes
Ja dat ruilen is een hele mooie oplossing.
En inderdaad erg lastig als beide huizen er niet uit zien,dan moet je alles doen als je er in zit.
Wat is die moederhond trouwens enorm vet, niet normaal!
Ja dat is heel erg.... had met de hond te doen!Zij vertelde dus dat deze gered was vanuit Hongarije,dat ze die mee hadden genomen na bezoek aan familie.Tja,en dan zie je foto`s waarop de hond als melkkoe functioneerd.
En ik zit de Maltezer te aaien .... haar afscheid laten nemen van haar laatste pup.Was het niet eens haar moeder!!Maar die andere die bij me stond.
Gelukkig heeft mijn buurmeisje deze hond de hele tijd staan aaien toen ik met die mevrouw aan het praten was.Moeder hond trok ook naar Ferry toe en Ferry klom boven op haar rug toen ze lag.
Dat ze liegt over wie de moeder is zal misschien komen omdat ze de pups niet kwijtraakte gezien de leeftijd.
dat geloof ik inderdaad ook.Ferry was nog over en toch al meer dan 4 mnd. Ik heb verder geen enkele andere pup gezien (of gehoord) Dus beide nestjes waren weg.
Van de week even langs de DA even check up en meteen kijken of er wel een chip in zit.Heb nummer en paspoort en kaart van de NDG mee gekregen,(ik moest dit nummer nog registreren heb ik meteen gedaan) en een wormtabletje kreeg ik mee.En een lapje stof met de geur van huis.Ik kan bij mijn meiden de chip goed voelen,bij Ferry voel ik niks nl

dusss....
Entingen....hmm;
op 14-02-14 heeft hij Nobivac Puppy DP gehad.
volgens het boekje moest dat in maart nog een keer.Verder geen entingen gehad.
Welke heeft hij nu heel hard WEL nodig?