1 maand geleden is Kaya ingeslapen, Rottweiler dus, en daar betaalde ik totaal euro 119,51 voor.smoekie schreef:Angel1985 schreef:Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....
Dag dierenkliniek stroowaert, halloooo nieuwe DA
En een ander werkt ook niet op basis liefdadigheid! Dus dan krijg je precies hetzelfde mocht je ooit hetzelfde overkomen![]()
Angel1985 schreef:Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....Caro. schreef:Dan zou ik erover bellen Patricia of dit wel goed is. Dat consult slaat gewoon nergens op, de kosten zijn de euthanasie
en het wegbrengen en that's it.
Het lijkt mij dat er een fout gemaakt is hoor, er wordt volgens mij nooit apart een consult gerekend bij inslapen, dat zit gewoon
bij de euthanasie in en ik heb ook echt geen goedkope dierenarts en die berekende ook niet een apart consult.
Ik zou dus bellen en vragen of dit wel goed gegaan is zo.
Dag dierenkliniek stroowaert, halloooo nieuwe DA
Mag ik even?
Hoe lang is dat van jou geleden Caro?
Normaliter werden er "gewoon" vaste bedragen gerekend voor het 1 of ander en "zag" je het meeste doorgaans niet eens. Nu moet alles "apart" van elkaar beschreven worden op de rekening. Zelfs 1 hechtdraadje.
Dus voorheen betaalde je óók consult alleen "zag" je het toen niet en nu wel!
Geen apart consult, alleen euthanasie, en dat terwijl de dierenarts haar uitgebreid onderzocht heeft, 2 keer geprikt heeft om te zien
of er vocht in de buik zat en nog meer lichamelijke onderzoeken.
En ik heb absoluut geen goedkope dierenarts, zit ook nog middenin Hilversum dus ik vind een bedrag van euro 105,00 voor het inslapen
van een konijn echt buiten proporties. Goed, gaat nog euro 14,00 vanaf voor het wegbrengen (wat ook vreemd is, want het crematorium haalt hier in een straal van tig km het huisdier 'gratis' op (zit in de crematiekosten)).