Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze zijn er. 7 puppen waarvan 5 grijs en 2 witte een reu en teef.
En kun je wel zien dat een echo ook niet alles zegt. Eerste echo 5 en 2e echo 3 puppen en nu 7 geboren.
Domor schreef:Leuk! Gefeliciteerd. Ik begrijp een witte teef en reu, maar mis ik de geslachten van de grijzen?
Dacht dat ik iets hoorde van 4 teven en 3 reuen ,dus dan is het 1 witte teef en 3 grijse teven en 1 witte reu en 2 grijse reuen .
Heb net 1 foto gehad van het grut zal zo even kijken of ik hem hier geplaatst krijg.
knapperds hoor die krullen, maar je had minder stress nodig gehad mbt de leeftijdsgrens, je rekende (voor de RvB, RV mss wel anders) een jaartje te weinig
2. Een teef, waaruit niet eerder pups zijn geboren, mag niet worden gedekt na de dag waarop zij de leeftijd van 72 maanden heeft bereikt.
knapperds hoor die krullen, maar je had minder stress nodig gehad mbt de leeftijdsgrens, je rekende (voor de RvB, RV mss wel anders) een jaartje te weinig
2. Een teef, waaruit niet eerder pups zijn geboren, mag niet worden gedekt na de dag waarop zij de leeftijd van 72 maanden heeft bereikt.
Oh ging ervan uit wat ik gehoord had.
Maar goed deze teef word maar 1 x per jaar loops dus de aantal kansen word daarmee ook verminderd.
Nouja nu ligt het nest er en ben blij ,ook met de witjes.
Dus misschien dat ik wel een witte en grijse teef houd.
zeker, ook meer voor een ander die meeleest en denkt of een volgende keer
super dat er nu wat kleurtjes zijn, benieuwd hoe ze opgroeien, maar wat een ander al zei, ze liggen nu niet bij jou begrijp ik uit de reacties van je?
Nee ligt bij diegeen die de moeder als pup voor nop heeft gehad onder fokkersvoorwaarden van 1 nestje.
Ze wilde het graag bij haar geboren laten worden, ook goed.