Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup mag eerder van fokker naar nieuw huis

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Pup mag eerder van fokker naar nieuw huis

Ongelezen bericht door crutz »

nyckle schreef:
Lizzie. schreef:wat cute :I:
Dat kan ook zijn wat kut.

Er is een grens dat jonge en oude dieren uit elkaar gaan. Beter zo lang mogelijk bij elkaar.
Wettelijk is het voor een hond zeven weken. Maar dan moeten welp en teef ook werkelijk bij elkaar zijn! Daar leert de welp van.
Idd en de DA vond ze groot en zelfstandig genoeg om te vertrekken? Wat een kul reden en een reden die je vaak bij broodfokkers hoort als ze te vroeg (wat hier dan niet het geval is muv de pups donderdag vertrokken) vertrekken.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Twocolor schreef::
Maeve schreef:Leuk pupje! :ok:

Maarre, stomme vraag misschien. Een Franse Bull is gladharig, hoe oud vacht kan die raken? :scratch:
:scratch: Begrijp je vraag niet helemaal
Nou, ik ken dat uit vacht gaan wel van (half)langharige rassen en begrijp daar dat dat best extreem kan zijn. Maar een Franse Bull heeft amper haar, waar merk je het aan dat die uit vacht gaat?
Twocolor
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Twocolor »

Maeve schreef:

Maarre, stomme vraag misschien. Een Franse Bull is gladharig, hoe oud vacht kan die raken? :scratch:
Nou, ik ken dat uit vacht gaan wel van (half)langharige rassen en begrijp daar dat dat best extreem kan zijn. Maar een Franse Bull heeft amper haar, waar merk je het aan dat die uit vacht gaat?
De moeder hond had een slechte vacht.. Faal en soort van happen eruit en dun.. Brix zit goed in vacht,,
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

crutz schreef:Idd en de DA vond ze groot en zelfstandig genoeg om te vertrekken? Wat een kul reden en een reden die je vaak bij broodfokkers hoort als ze te vroeg (wat hier dan niet het geval is muv de pups donderdag vertrokken) vertrekken.
Het is inderdaad een populair broodfok-verhaaltje. Ik hoop dat dat bij TS niet het geval is.
In ieder geval veel succes gewenst met je nieuwe pup, TS :ok:
Keanu 1903
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer en langharige Chihuahua
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Keanu 1903 »

:I: Schattig puppy
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Twocolor schreef:
Maeve schreef:

De moeder hond had een slechte vacht.. Faal en soort van happen eruit en dun.. Brix zit goed in vacht,,
Inderdaad, je kunt het heel erg goed zien. Bij de fokker van mijn Franse Bulldog kreeg ook een van de teven een erg slechte vacht.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

toen lola haar pups weg waren werd ze ook kaal. zo kaal dat ik haar voor het eerst in haar leven toen het fris en nat was een jasje heb aangedaan na de training. en lotje had dezelfde vacht als een bull.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mijn eerste bouvierteef waar ik een eerste nestje mee fokte verloor tijdens het bevallen al haar haar aan de achterhand. Viel er met plukken uit en was gewoon kaal op haar rug ,zijkant en kruis. Zag er niet uit.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”