Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tineke schreef:Wat een fijn nieuws Marion een puppeflup straks weer voor jullie
Ja nou ja, als de dekking lukt enzo. Ik heb er wel onwijs zin in.
Het is zó stil in huis. Niet dat Miep nog zo luidruchtig aanwezig was ('s nachts wel, als ze moest piesen), maar je kon even lekker kroelen met Moeperdepoep als je thuis kwam. Dat doe ik niet met Pieter
Tineke schreef:Wat een fijn nieuws Marion een puppeflup straks weer voor jullie
Ja nou ja, als de dekking lukt enzo. Ik heb er wel onwijs zin in.
Het is zó stil in huis. Niet dat Miep nog zo luidruchtig aanwezig was ('s nachts wel, als ze moest piesen), maar je kon even lekker kroelen met Moeperdepoep als je thuis kwam. Dat doe ik niet met Pieter
Komt vast goed , de dekking lukt en er zit een super leuk pupje bij voor jullie wedden
En tot die tijd grijp je Pieter maar wel beet om wat te kroelen, nood breekt wet
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Spannende tijden Marion, heerlijk dat er weer een Golden pup komt!
Het ras waar je je hart aan verpand hebt, geniet van de voorpret.
En die dekking móet lukken
Ik vind niets mooier dan een pup. Ja, je hebt er heel veel werk mee. Je bent er in het begin continu mee bezig. Maar het is ook voorbij voordat je het weet. Ik vind het prachtig allemaal. Maar uit idealisme zal ik waarschijnlijk in het vervolg gaan voor een herplaatser. Pups komen toch wel aan een adres. Maar je kunt nooit weten. Voorlopig heb ik meer dan genoeg honden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Kruimel53 schreef:Hangt er vanaf natuurlijk. Tara ging met d'r 13 jaar nog gewoon mee en terug naar de wei (4km enkele reis, met rust ertussen) naast de fiets tot ze van de ene op de andere dag dood was (gebarsten tumor). Kátur heeft veel meer kilometers in de fietskar gezeten als ouwe heer dan Logi of Brimi als pup/jonge hond.
Saar ook hoor, maar Miep dus niet. Die lieten we de laatste 2 jaar ofzo, ook niet langer dan 4 of 5 uur alleen. Maar goed, kogel is door de kerk, eind augustus hopelijk weer een puppeflup
En nu zit ik er zelfs over te denken om een weekje fly-drive naar Ierland ofzo te doen, iets wat we met hond nooit zouden doen. Van de andere kant vind ik dat zonde van mijn dagen, dan ben ik liever heel september thuis bij pup
Leuk Marion
Als je een echt puppenmens bent, moet je dat lekker gewoon doen
Ik heb van alles gehad: hond uit het asiel, pup, hond uit Griekenland en nogmaals pup. Ik vind alles leuk: voor een pup is heel veel te zeggen, voor
een herplaatser ook.
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier