Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Algemeen topic KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door blondie »

:( kennis van me wordt dus verkooppunt. Gaf laatst de opmerking dat ze dat juist had gedaan omdat ik er positief over was. Maar dat heb ik niet gezegd, ik heb het nog nooit gevoerd dus ga ik op zeker niet zeggen dat ik positief tegenover Kivo sta.. vandaar dat ik nu vraag want het leek me zo makkelijk om via haar te gaan bestellen. Maar wat ik nu lees over honden aan de diarree en zo.. ben net blij dat de honden stabiel zijn, dan wil ik geen risico nemen.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Budkes »

Crescent schreef: 23 jun 2021 20:10
Rebble schreef: 23 jun 2021 10:04 Gister en vandaag de normale versie gegeven van lotgering en die is inderdaad niet droog :ok:
Het fijne van lotgering vind ik dat het juist minder vet is. Zelfs de pensmix ruikt enigzins fris, terwijl je met de pens van smuldier zo ongeveer de dood in de ogen kijkt (ruikt). En voor mij is het een hele grote pre dat ik vers knaagspul kan bijbestellen bij Lotgering. Zoals runderkraakbeen, kip-en eendennek, kipkarkas, runderstrot. Biedt mijn teven veel plezier in voedselverrijking. De gezellige meneer of mevrouw aan de deur maakt voor mij de hele "Beleving" wel af. Ze leveren hier woensdagochtend, dan heb ik vaak de avond ervoor tot laat gewerkt en sta ik met spleetoogjes in mn PJs de buit te ontvangen terwijl mijn honden rond de bezorger heen dansen.

Nachtddienst gehad?

Ja, zoiets.
Ik voerde altijd Smuldier maar ben na de verandering over gestapt op Lotgering. Herbert vond smuldier lekkerder maar eet Lotgering wel, hij zal wel moeten anders is de rest hem voor.
En net als jij vind ik de chauffeurs super aardig, en het bedrijf echt enorm klantvriendelijk. Ik had laatst echt te laat besteld, op woensdag,maar wel gevraagd of ze het op donderdag konden leveren omdat we donderdagavond op vakantie zouden gaan. Kreeg ik de mail dat ze op vrijdag zouden komen. Ik terug gehaald of het echt niet op donderdag kon. Vrijwel meteen bericht dat het omgezet zou worden en dat het donderdag gebracht werd.
Vorige week belde ik hoe laat ze kwamen, zegt de chauffeur tussen 13.00 en 15.00 uur.
Ik oeps ik moet vanaf 13.00 tot 22.00 uur werken kunt u niet eerder, nee ging niet lukken. Dus ik ok dan moet ik wat zien te regelen. Belt hij om 12.00 uur, ik ben er met 5 minuten. Had ie de route voor mij omgegooid. Super toch. :cheer:
Gr. Aniek

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”