Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Algemeen topic KVV
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Algemeen topic KVV

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Re: Algemeen topic KVV
Ik voerde altijd Smuldier maar ben na de verandering over gestapt op Lotgering. Herbert vond smuldier lekkerder maar eet Lotgering wel, hij zal wel moeten anders is de rest hem voor.Crescent schreef: ↑23 jun 2021 20:10Het fijne van lotgering vind ik dat het juist minder vet is. Zelfs de pensmix ruikt enigzins fris, terwijl je met de pens van smuldier zo ongeveer de dood in de ogen kijkt (ruikt). En voor mij is het een hele grote pre dat ik vers knaagspul kan bijbestellen bij Lotgering. Zoals runderkraakbeen, kip-en eendennek, kipkarkas, runderstrot. Biedt mijn teven veel plezier in voedselverrijking. De gezellige meneer of mevrouw aan de deur maakt voor mij de hele "Beleving" wel af. Ze leveren hier woensdagochtend, dan heb ik vaak de avond ervoor tot laat gewerkt en sta ik met spleetoogjes in mn PJs de buit te ontvangen terwijl mijn honden rond de bezorger heen dansen.
Nachtddienst gehad?
Ja, zoiets.
En net als jij vind ik de chauffeurs super aardig, en het bedrijf echt enorm klantvriendelijk. Ik had laatst echt te laat besteld, op woensdag,maar wel gevraagd of ze het op donderdag konden leveren omdat we donderdagavond op vakantie zouden gaan. Kreeg ik de mail dat ze op vrijdag zouden komen. Ik terug gehaald of het echt niet op donderdag kon. Vrijwel meteen bericht dat het omgezet zou worden en dat het donderdag gebracht werd.
Vorige week belde ik hoe laat ze kwamen, zegt de chauffeur tussen 13.00 en 15.00 uur.
Ik oeps ik moet vanaf 13.00 tot 22.00 uur werken kunt u niet eerder, nee ging niet lukken. Dus ik ok dan moet ik wat zien te regelen. Belt hij om 12.00 uur, ik ben er met 5 minuten. Had ie de route voor mij omgegooid. Super toch.

Gr. Aniek