Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aanlijn wandeling....27 febr/wie gaat er nu definitief mee??

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Ik zie echt het nut niet van een wandeling net als deze, je loopt dan toch ver uit elkaar, dus je kan niet kletsen ofzo.
Mijn boxers moet ik dan strak houden omdat mijn reu altijd een potje wil rauzen en een jonge teef die denkt dat ze Superdog is ofzo en denkt met elk gevecht airmiles kan krijgen :19:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Tinkel schreef:[quote="little-wolf]
:denken:

wat anders?
en als je t niet bevalt, ga je maar lekker naar een ander forum.
Waarschijnlijk ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt, dus zal je reacties maar voor lief nemen.
Kleine tip: laat je tenen even wat inkorten :wink:

neehoor. je eigen woorden dat je t anders op een ander forum zou vragen.

Nieve en Massam, dank jullie wel voor jullie antwoorden. het is me duidelijk :ok:

Over dat sticky maken van onderwerpen, dat is zo'n slecht idee nog niet. Ben zelf admin van een forum en het werkt erg goed. Steeds als er veel voorkomende vragen terug keren worden de mensen naar dat topic verwezen en als ze dan nog vragen hebben kunnen die gesteld worden :ok:[/quote]

kan ook zonder stikkie. :roll:
Rob*
Zeer actief

little-wolf schreef:
Tinkel schreef:[quote="little-wolf]
:denken:

wat anders?
en als je t niet bevalt, ga je maar lekker naar een ander forum.
Waarschijnlijk ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt, dus zal je reacties maar voor lief nemen.
Kleine tip: laat je tenen even wat inkorten :wink:

neehoor. je eigen woorden dat je t anders op een ander forum zou vragen.

Nieve en Massam, dank jullie wel voor jullie antwoorden. het is me duidelijk :ok:

Over dat sticky maken van onderwerpen, dat is zo'n slecht idee nog niet. Ben zelf admin van een forum en het werkt erg goed. Steeds als er veel voorkomende vragen terug keren worden de mensen naar dat topic verwezen en als ze dan nog vragen hebben kunnen die gesteld worden :ok:
kan ook zonder stikkie. :roll:[/quote]

Nou een stikkie kan best relaxend werken :mrgreen:
little-wolf
Zeer actief

Angel-eyes schreef:Ik zie echt het nut niet van een wandeling net als deze, je loopt dan toch ver uit elkaar, dus je kan niet kletsen ofzo.
Mijn boxers moet ik dan strak houden omdat mijn reu altijd een potje wil rauzen en een jonge teef die denkt dat ze Superdog is ofzo en denkt met elk gevecht airmiles kan krijgen :19:
nooit naar zo'n wandeling geweest?
zoals eerder gezegt werd, je loopt geen meters uit elkaar. je ken gewoon lullen.

je laat blis van te voren ergens rousen. en die kleine doerak...die bind je vast op je rug.
Rob*
Zeer actief

little-wolf schreef:
Angel-eyes schreef:Ik zie echt het nut niet van een wandeling net als deze, je loopt dan toch ver uit elkaar, dus je kan niet kletsen ofzo.
zoals eerder gezegt werd, je loopt geen meters uit elkaar. je ken gewoon lullen.

je laat blis van te voren ergens rousen. en die kleine doerak...die bind je vast op je rug.
Nou kleine doerak???Die bindt je niet makkelijk vast hoor, en voor Blis maakt rauzen niet uit, voor hem is knokken gewoon knokken.Ik kan hem moeilijk tegen me been geplakt houden, omdat er toch meerdere honden zijn die dat gedrag blijkbaar hebben is het toch best een gespannen sfeer.
little-wolf
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
little-wolf schreef:

Nou kleine doerak???Die bindt je niet makkelijk vast hoor, en voor Blis maakt rauzen niet uit, voor hem is knokken gewoon knokken.Ik kan hem moeilijk tegen me been geplakt houden, omdat er toch meerdere honden zijn die dat gedrag blijkbaar hebben is het toch best een gespannen sfeer.
er bestaat ducktape en tirips of hoe heet dat? :mrgreen:
Nieve
Zeer actief

Ongelezen bericht door Nieve »

Oh, maar jij hoeft het nut ervan ook niet te zien....zolang de mensen die mee gaan het nut maar zien. Als jou honden dus niet gewend zijn om aangelijnd samen met andere honden te wandelen, dan kun je gewoon beter niet meegaan. De aanlijnwandelingen die ik tot nu toe heb gelopen zijn perfect gegaan en ik heb nog nooit meters bij iemand vandaan gelopen.

Nieve gaat niet moeilijk doen zodra ze weet dat ze niet bij de andere honden kan komen....onder het motto waarom moeilijk doen als je toch niets kan. Dus vandaar dat ik met haar nooit problemen heb met dit soort wandelingen.

Maar wat iedereen voor zichzelf en z'n eigen honden wil moet ie lekker zelf weten. Er staat gewoon een oproepje voor een aanlijnwandeling...als je mee wil, dan meldt je je aan en wil je niet mee dan hoef je niet te reageren.
Afbeelding
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Rob*
Zeer actief

Nieve schreef:
Oh, maar jij hoeft het nut ervan ook niet te zien....zolang de mensen die mee gaan het nut maar zien. Als jou honden dus niet gewend zijn om aangelijnd samen met andere honden te wandelen, dan kun je gewoon beter niet meegaan. De aanlijnwandelingen die ik tot nu toe heb gelopen zijn perfect gegaan en ik heb nog nooit meters bij iemand vandaan gelopen.

Nieve gaat niet moeilijk doen zodra ze weet dat ze niet bij de andere honden kan komen....onder het motto waarom moeilijk doen als je toch niets kan. Dus vandaar dat ik met haar nooit problemen heb met dit soort wandelingen.

Maar wat iedereen voor zichzelf en z'n eigen honden wil moet ie lekker zelf weten. Er staat gewoon een oproepje voor een aanlijnwandeling...als je mee wil, dan meldt je je aan en wil je niet mee dan hoef je niet te reageren.

Wat is het nut dan??
Of mag ik dat soms niet vragen?
Nieve
Zeer actief

Angel-eyes schreef: Wat is het nut dan??
Tuurlijk mag je dat vragen. Het nut is gewoon lekker wandelen met een groep mensen met honden, die niet los kunnen of mogen om verschillende redenen. Is weer eens wat anders als alleen lopen en je loopt weer eens in een andere omgeving als waar je normaal gesproken de hond uit laat. Met andere woorden het nut is exact hetzelfde als bij elke andere wandeling, alleen zijn de regels aangepast omdat het allemaal 'moeilijke' honden zijn.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

weten we al waar en wanneer?????

want dat is wel belangrijk voor me
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Nieve schreef:
Angel-eyes schreef: Wat is het nut dan??
Tuurlijk mag je dat vragen. Het nut is gewoon lekker wandelen met een groep mensen met honden, die niet los kunnen of mogen om verschillende redenen. Is weer eens wat anders als alleen lopen en je loopt weer eens in een andere omgeving als waar je normaal gesproken de hond uit laat. Met andere woorden het nut is exact hetzelfde als bij elke andere wandeling, alleen zijn de regels aangepast omdat het allemaal 'moeilijke' honden zijn.
En dat is dus mijn probleem eigenlijk...ik heb best een moeilijk gevalletje hier, maar die blijft juist aan de riem heel erg gefocused op de andere honden.
Daarom lijkt het best gespannen, ik moet hem dan echt dicht tegen me aanhouden, dus ik kan geen losloopwandeling maar ook geen aangelijnde wandeling eigenlijk :19:
Monique_Nino
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

Rob, ben je al eens met een aanlijn wandeling meegeweest?

Mij valt namelijk op dat Nino zich dan eigenlijk keurig gedraagt.
Het is een vreemde omgeving met behoorlijk wat vreemde honden, Zijn reactie is dan heel anders dan dat ik in de buurt een andere hond tegen kom, dan staat ie meteen strak, met zo'n wandeling is hij eigenlijk heel releaxt :wink:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
little-wolf
Zeer actief

psies. helemaal eens met monique.

een poosje terug waren we met de fokker van rochelle en nog een aantal mensen een strandwandeling gaan maken. met allemaal staffie's. balou was mee. hij deed het goed. stond zelfs met een reu neus aan neus zonder dat er wat gebeurde! :ok:

rob, probeer het een keertje. en dan eerst met 1 hond. :wink:
Nieve
Zeer actief

massam schreef:weten we al waar en wanneer?????

want dat is wel belangrijk voor me
Ik zal even een poll plaatsen om te zien wie er voor 23 januari is en wie liever op een andere dag gaat lopen.

Zoals voorgesteld ergens op de helft van het topic lijkt mij de korte duinen in ehhhhhh....waar lagen ze ook alweer....oja Soest (idee van Maaike) wel een redelijk centrale locatie. Maar ook dat zal ik even in de poll verwerken. :ok:

Oh , zie nu ook net dat de nieuwjaarswandeling ook de 23 januari heeft als optie ....dus weet niet of er nog mensen daar mee willen die ook hier mee willen.....ze hebben gewoon onze datum gejat :boos:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik kan haar bericht even niet meer vinden, maar was het bij die duinen niet zo dat er ook veel honden losliepen??
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

soest is nog aardig te doen voor mij. net geen 2u crossen. :cheer:

ik ga niet mee met de nieuwjaarswandeling.
Nieve
Zeer actief

massam schreef:ik kan haar bericht even niet meer vinden, maar was het bij die duinen niet zo dat er ook veel honden losliepen??
Nee, daar in Leusden (was een optie van iemand anders) daar was een aanlijngebied waar veel honden losliepen. In Soest heb je de lange Duinen wat een losloop gebied is en een eindje daarvandaan zijn de korte duinen en dat schijnt aanlijngebied te zijn. Er schijnt veel zand te zijn en behoorlijk wat ruimte om te wandelen en een parkeerplaats om af te spreken. Dus volgens mij moet dat wel een goeie locatie zijn..
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

In de korte duinen is het aanlijngebied en je kan er echt reusachtig verdwalen. :oeps: Ik vind het denk ik ook leuk om mee te gaan, de 23ste kan ik alleen niet.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Nieve
Zeer actief

Eline* schreef:In de korte duinen is het aanlijngebied en je kan er echt reusachtig verdwalen. :oeps: Ik vind het denk ik ook leuk om mee te gaan, de 23ste kan ik alleen niet.
Ik zou het leuk vinden als je mee gaat, natuurlijk!

Ik moet alleen even zien of het misschien handiger is om de wandeling te houden op een andere datum, gezien er op dit moment ook nog niet veel aanmeldingen zijn via de poll. Dus het wordt vervolgd :mrgreen:
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

de 23e kan ik niet. moet dan werken.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Leuk Eline, ik wil je wel eens ontmoeten. :mrgreen:
Er kan vast wel een datum geprikt worden waarbij ( alle 4 :smile2: ) iedereen kan. :cheer: :cheer:
Groetjes Els
Afbeelding
Ben
Actief
Mijn ras(sen): Boerenfox

Ongelezen bericht door Ben »

Kan in het weekend van 22/23 ook niet.
Nieve
Zeer actief

billy schreef:Leuk Eline, ik wil je wel eens ontmoeten. :mrgreen:
Er kan vast wel een datum geprikt worden waarbij ( alle 4 :smile2: ) iedereen kan. :cheer: :cheer:
Groetjes Els
Kom op Els, beetje positief....er moeten toch meer mee gaan dan 4 :pffff: :pffff:

Maar ehhh....dan moeten we denk ik maar een andere datum prikken, dus hoe zit iedereen in februari???
Afbeelding
billy
Erelid

Nieve schreef:
Groetjes Els
Kom op Els, beetje positief....er moeten toch meer mee gaan dan 4 :pffff: :pffff:

Maar ehhh....dan moeten we denk ik maar een andere datum prikken, dus hoe zit iedereen in februari???
Was maar een grapje he. :mrgreen:
Noem maar een datum ik maak wel tijd. :ok:
Groetjes Els
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

Nieve schreef:
Groetjes Els

ben de 1e week op wintersport. moet ff op mn werk kijken of ik dan ergens nog een weekend dienst heb.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Nieve schreef:
Groetjes Els

Ik wil ook mee :boos: !!! 5 feb kan ik niet :wink:
Afbeelding
billy
Erelid

Hutsje schreef:
Nieve schreef:
Groetjes Els

Ik wil ook mee :boos: !!! 5 feb kan ik niet :wink:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk Jessica.
Als iedereen nu zegt waneer ze wel kunnen, is dat wat. :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Els
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Wanner kan jij???????? :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
billy
Erelid

Hutsje schreef:Wanner kan jij???????? :pffff: :mrgreen:
Zondags altijd wel, ik pas me gewoon aan. :pffff:
Dus 13-20-27 februari maakt mij niet uit
Groetjes Els
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

billy schreef:
Hutsje schreef:Wanner kan jij???????? :pffff: :mrgreen:
Zondags altijd wel, ik pas me gewoon aan. :pffff:
Dus 13-20-27 februari maakt mij niet uit
Groetjes Els
Dan doe ik dat ook :mrgreen: . Wie volgt?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”