BeëlzeBubble schreef:Het was ook een keer bij Newlyweds. Jesucka der pupje was ook nog niet zindelijk en de "gedragstherapeut" heeft dat arme ding toen een uur lang bij der eigen drol opgesloten. Met zo'n verplaatsbaar hekje. Zat dat beestje daar in een hok van nog geen 1 vierkante meter heel sip naast haar eigen drolletje.
Daarvoor probeerden ze haar zindelijk te maken door haar stug met haar snuit door haar eigen vuiligheid te halen en hard NO! te brullen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zindelijkheid
Moderator: moderatorteam
-
Julliette
- Actief
- Moos
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
Baily
Moos schreef:Ik woonde met Moos 4 hoog zonder balkon. Ik had een tupperware bak boven staan met aarde en blaadjes erin (het was herfstBeëlzeBubble schreef:Pfff, ik dacht dat ik een luie donder was met zindelijkheidstraining![]()
Ik heb gewoon de kattenbak meegenomen naar de slaapkamer. Smekkerdje lag 's nachts lekker tussen ons in en als hij 's ochtends walgelijk vroeg wakker werd omdat hij moest plassen dan zetten we hem op de kattenbak. Plasje doen en hup, weer het warme bed in), de eerste plas deed hij dan daarin, want ik kreeg hem echt niet op tijd beneden.
Het enige probleem was dat na 2 weken alle blaadjes uit de straat 'op' waren. De gemeentje zal wel blij met mij geweest zijn als gratis blad-opruimer
-
Julliette
- Actief
De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!Zoek stok! schreef:Je zult wel moe zijn Julliette of niet? Man, ik was helemaal gesloopt na een aantal weken 's nachts opstaan!
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
wat leren wij Belgen toch vlug héJulliette schreef:De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!Zoek stok! schreef:Je zult wel moe zijn Julliette of niet? Man, ik was helemaal gesloopt na een aantal weken 's nachts opstaan!![]()
-
Julliette
- Actief
Ja, wij merken zeker hoe vlug Juna leert, ze heeft alles zo snel in de smiezen! Leuk, maar ook een valkuil hoor, om haar nu al van alles aan te leren, terwijl ze eigenlijk nog zo jong is...we moeten rustig aan doen wat dat betreft!wat leren wij Belgen toch vlug hé jullie kunnen nog een voorbeeld aan ons nemen
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Mazzelaar!!Julliette schreef:De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!Zoek stok! schreef:Je zult wel moe zijn Julliette of niet? Man, ik was helemaal gesloopt na een aantal weken 's nachts opstaan!![]()

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
Nou, heerlijk!Zoek stok! schreef:Mazzelaar!!Julliette schreef:De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!Zoek stok! schreef:Je zult wel moe zijn Julliette of niet? Man, ik was helemaal gesloopt na een aantal weken 's nachts opstaan!![]()
Ik hoop dat het pupje van mijn moeder mijn eerste pup wordt die al snel doorslaapt, maar ik betwijfel het; ik had dat geluk met Moos en Saar ook niet....(ik kom de eerste weken meehelpen met puppy opvoeden, helemaal alleen is dat wel erg zwaar soms--weet ik uit ervaring

- starfleet
- Erelid
Nee, ik vind dat iedereen moet lijden net als ik dat gedaan hebJulliette schreef: De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!![]()
Anne
- Moos
- Zeer actief
Zeg, zulke pups zijn toch geen voorbodes voor zulke baby's he?starfleet schreef:Nee, ik vind dat iedereen moet lijden net als ik dat gedaan hebJulliette schreef: De eerste dagen was ik inderdaad echt kapot (mijn vriend overigens ook). Maar tot onze grote vreugde slaapt ze sinds een aantal nachten door van 23:30 tot wel 7:00 'sochtends! Is dat niet geweldig!![]()
De onze sliep door van 6 tot half vijf, niet wakker te branden om om 12 uur te plassen en ik had ook al zulke baby's
![]()
Anne
Moos sliep van 23 tot 3 en dan weer van 3 tot 5:30-6:00, of een variatie daarop. Tot hij een week of 11 was denk ik.
Juliette, neem even een momentje om je te realiseren wat een geweldige pup jij hebt

-
Julliette
- Actief
- Angél
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russel en onbekende mix
- Contacteer:
Ik wil ook zo'n slimme hond hihihihi. Jacky kan rustig buiten een plasje doen en vervolgens 5 minuten later binnen nog een keer. Ik ben de hele dag thuis en doe haar elk uur naar buiten toch plast ze nog zo'n 10 keer per dag binnen. Ze is overigens 3 maanden nu. Ik houd stug vol door met haar naar buiten te gaan en plasje doen te roepen en het binnen plasje verder opdoen en negeren. Word er wel eens moedeloos van als ik voor e vierde keer zuivere sokken moet aantrekken maar straffen of zo wil ik en doe ik niet. Hoop gewoon dat de aanhouder wint ikke dus 
Liefs, Trixie, Jacky, Huub en Mary