Ik zal ze in ieder geval wel extra eten geven 's ochtends zodat ze niet té veel honger meer hebben .
Gezellig ...we krijgen al een leuke groep zo!

Moderator: moderatorteam
mercedes2803 schreef:Nieuw lijstje
.....Effe Hilje helpen....hoop dat het klopt....
Hilje (mercedes2803) met Rimpel
Elly (Elmar) met camera
Fenna en Ria met Zaira, Stella, Diddel en Bulled
Saskia en Erwin met Saffie
Linda (zoek stok) met Bramja..kom je?
![]()
Marie Jose met Dusty, Maxi en Bas
Kim en zus met Diesel
Milou (toch...je naam heb ik goed toch?) met Silly
misschien
Reini en vriend met......Viva las Vegas!![]()
Ja je hebt m'n naam goed hoorMarie-José schreef:mercedes2803 schreef:Nieuw lijstje
.....Effe Hilje helpen....hoop dat het klopt....
Hilje (mercedes2803) met Rimpel
Elly (Elmar) met camera
Fenna en Ria met Zaira, Stella, Diddel en Bulled
Saskia en Erwin met Saffie
Linda (zoek stok) met Bramja..kom je?
![]()
Marie Jose met Dusty, Maxi en Bas
Kim en zus met Diesel
Milou (toch...je naam heb ik goed toch?) met Silly
misschien
Reini en vriend met......Viva las Vegas!![]()
Graag!Marie-José schreef:Schijnt daar een speelparadijs voor kinderen te wezen.Zoek stok! schreef:
Wat is Giga Konijnenhol
Iets waar wij in ieder geval een heel eind vandaan gaan wandelen! Toch , Hilje?![]()
Whaahaaa...en ik ben ook nog zo dom om erop te klikken. :N:zaira schreef:www.gigakonijnenhol.nl als je op de site zit word je gelijk vrolijk van het liedje![]()
Ik ookMarie-José schreef:Whaahaaa...en ik ben ook nog zo dom om erop te klikken. :N:zaira schreef:www.gigakonijnenhol.nl als je op de site zit word je gelijk vrolijk van het liedje![]()
Sita schreef:Ik ookMarie-José schreef:Whaahaaa...en ik ben ook nog zo dom om erop te klikken. :N:zaira schreef:www.gigakonijnenhol.nl als je op de site zit word je gelijk vrolijk van het liedje![]()
Vreselijk :N:
Wel mee gaan dan zijn we in de meerderheid met de CC'sSisiej schreef:Ik ben dus het zusje van Kim, en ik weet nog niet zeker of ik mee ga!!
maar als ik mee ga dan neem ik natuurlijk Shai mee!!(foto hieronder)
het lijkt me wel gezellig!!![]()
groetjes Susan
Zegguhzaira schreef:Bultje bultje lief konijn lief voor kinderen groot en klein.
Bultje bultje lief konijn lief voor kinderen groot en klein.
Kom te voorschijn uit de aarde kijk nou wie voor jou hier zijn al die kinderen groot en klein al die kinderen groot en klein.
![]()