Moderator: moderatorteam
Ik vindt het geen zeikerigheid hoor...Sassie schreef:Tja zeikerigheid omdat mijn auto net een jaar oud is. Gaat wel overMarion. schreef:Huh? Waarom dan? In de auto vind ik het juist helemaaaaaaaaaal niet erg. Daar ligt gewoon een dekbed in, die om de zoveel tijd op 90 graden wordt gewassen. Auto is nu 4 jaar, en wordt binnenkort omgeruild. Dan moet ik dus wel even flink aan de schoonmaak.Sassie schreef:Moet wel zeggen dat het eraan ligt waar ik ben. Als Wolf in zoiets duikt achter mijn huis is het minder erg maar ben ik in het bos komt ie echt zo de auto niet in.
In huis zijn die stukken bezaaid met zand soms toch iets lastiger. Gisteren kreeg ik visite, dinsdag hà d ik de witte vloer op het toilet gedweild, maar ik moest het gisteren dus nog een keer doen. Maar goed, dat extra dweiltje is voor mij geen reden om ze uit de modder te houden.
Dat is nou net zo handig aan een Bouvier, die drogen op en de vuiligheid valt er vanzelf weer uit.Jojoke schreef:Wat ik me wel afvraag?Hoe krijgen jullie die langharige honden zoals Bowie en de bouvier weer schoon?
Alle eer komt Linda (Zoek Stok!) en Francé (Djinny) toe.Baron Axel schreef:PreciesFrederique schreef:
Als mijn meissie blij is dan ben ik het ook![]()
![]()
![]()
Overigens geweldig leuke foto in je onderschrift.
Wat een heerlijke snoet
Frederique schreef:Ik merk dat er veel mensen nogal opkijken van het feit dat Devlin zich zo vies mag maken als ze zelf wil.
Daarbij heb ik het overigens over gewoon modder, niet over andere niet nader te benoemen vuiligheden :N:
Als Devlin graag in een modderpoel wil gaan liggen dan mag ze dat van mijdoe ik niet moeilijk over.
![]()
Ja, ze is dan ontzettend vies en soms meurt ze ook nog eens afgrijselijkmaar dat neem ik gewoon op de koop toe.
Mogen jullie honden zichzelf vies maken?
(Golden-eigenaren hoeven hier niet te reageren; daarvan weet ik de antwoorden al)![]()
![]()
![]()
Nog even ter verduidelijking;
dit is dus wat ik vies noem:
Ik zeg niksFrederique schreef:(Golden-eigenaren hoeven hier niet te reageren; daarvan weet ik de antwoorden al)![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen, òmdat een Border vies móet zijn, ja, het klinkt raar, maar mijn broer gaat steeds in Schotland op vakantie en hij ziet niet anders dan vieze op het erf liggende , keihard werkende Borders daar.chanti schreef:Wat ik wel opmerk is dat mensen veel positievere reacties hebben als mijn border collie onder de modder rond loopt
Canine schreef:Frederique schreef:Ik merk dat er veel mensen nogal opkijken van het feit dat Devlin zich zo vies mag maken als ze zelf wil.
Daarbij heb ik het overigens over gewoon modder, niet over andere niet nader te benoemen vuiligheden :N:
Als Devlin graag in een modderpoel wil gaan liggen dan mag ze dat van mijdoe ik niet moeilijk over.
![]()
Ja, ze is dan ontzettend vies en soms meurt ze ook nog eens afgrijselijkmaar dat neem ik gewoon op de koop toe.
Mogen jullie honden zichzelf vies maken?
(Golden-eigenaren hoeven hier niet te reageren; daarvan weet ik de antwoorden al)![]()
![]()
![]()
Nog even ter verduidelijking;
dit is dus wat ik vies noem:
Kijk dit is nog eens een tam wild zwijn !. :N: