Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Irisz schreef:Elk jaar weer ben ik op het nippertje met het maken en versturen van kerstkaarten.
Dus dit jaar gaan we het anders doen. Oktober....perfect moment om te beginnen, toch?![]()
Ik ben op zoek naar iemand die van een foto voor mij een kerstkaart zou kunnen maken.
Echt om af te drukken dus, met 'Merry X-mas' o.i.d. erop.
Ik kan de foto uiteraard in origineel formaat sturen.
Het liefst wil ik 3-4 verschillende bewerkingen zodat niet iedereen dezelfde krijgt.
Zijn er mensen die dit leuke vinden om te doen?
Dus kerstboompje, ballen, muts, o.i.d. toevoegen, wat je leuk vindt.
Iemand die al inspiratie en creativiteit voelt opkomen???
P.s. Het gaat om een foto van vriendlief, mij en de honden.
Ik wil wel proberenCos schreef:Iemand zin om een herfstig onderschriftje voor mij te maken ?
Nee hoor, kerst is nog niet voorbij.kiki2000 schreef: Ik zal wel weer te laat zijn...maar ik wil ook proberen, kan dat nog?????
Leuk !kiki2000 schreef:Ik wil wel proberenCos schreef:Iemand zin om een herfstig onderschriftje voor mij te maken ?
.
Irisz schreef:Nee hoor, kerst is nog niet voorbij.kiki2000 schreef: Ik zal wel weer te laat zijn...maar ik wil ook proberen, kan dat nog?????![]()
Als je even jouw e-mailadres mailt, stuur ik de foto naar je!

Hij is leuk!Sanner schreef:Irisz schreef:Nee hoor, kerst is nog niet voorbij.kiki2000 schreef: Ik zal wel weer te laat zijn...maar ik wil ook proberen, kan dat nog?????![]()
Oooooh ik ben het helemaal vergeten! Gelukkig is het nog láng geen kerst. Morgen een dagje vrij dus als ik inspiratie heb zal ik dan eens wat maken.
Zag het! Fijn dat je 'm leuk vind!Irisz schreef:Hij is leuk!Sanner schreef:Irisz schreef:Nee hoor, kerst is nog niet voorbij.kiki2000 schreef: Ik zal wel weer te laat zijn...maar ik wil ook proberen, kan dat nog?????![]()
Oooooh ik ben het helemaal vergeten! Gelukkig is het nog láng geen kerst. Morgen een dagje vrij dus als ik inspiratie heb zal ik dan eens wat maken.Ik heb je terug gemaild.
Dankje!Terre schreef:Mooi Sanne!
heb er nog even 2 foto's bij gedaanElmo/maureen schreef:Wil iemand een herfstig osje voor mij maken? Alvast bedankt![]()

Prachtig doe je echt heel goed !Sanner schreef:
Niemand ??Pat75 schreef:Zou iemand van deze foto een mooi onderschrift willen maken ??

Ik ben voor je bezigDaantjeln4 schreef:Ik heb een foto waar ik eigenlijk een sneeuw achtergrond voor wil, en een ster aan de hemel. Kan iemand de achtergrond voor me bewerken?
Gaat om deze foto maar zal hem groot mailen als iemand me kan en wil helpen.......

Superleuk, thanks!yamie schreef:
kun je hier wat mee?
Gewoon klonenyamie schreef:gewoon klonen, blijft altijd een beetje "lastig" met zo'n wolken dek, beetje verzinnen hoe ze een beetje eruit moeten zien, maar goed

Heb je echt niks groters?Nieky schreef:Als iemand nog zin heeft om zich uit te leven met een leuk onderschrift. Liever geen halloween, maar een meer algemene die ik altijd kan gebruiken. In ieder geval vast bedankt.