Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stille liefdes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Re: Stille liefdes

Ongelezen bericht door fenneke »

Oohh wat een knapperd :I: :I:

Zou zo maar mijn ding kunnen zijn .
Fenneke en Baloe
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Yep ik zeg ook gewoon doen...... very cute :I:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Dees en Maylo schreef: Tsjah, typetjes. Ik kan er niet zo veel aan doen. Ik kan uren honden foto's kijken zonder er warm of koud van te worden, en dan ineens komt er zoiets voorbij. Dan krijg ik spontaan moeder gevoelentjes of zo, :engel:
En die krijg je alleen van ernstig mismaakte dieren waar je geheid ellende mee gaat krijgen? :ugh:
Izzy is toch ook leuk?
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

dagmar88 schreef:
Dees en Maylo schreef: Tsjah, typetjes. Ik kan er niet zo veel aan doen. Ik kan uren honden foto's kijken zonder er warm of koud van te worden, en dan ineens komt er zoiets voorbij. Dan krijg ik spontaan moeder gevoelentjes of zo, :engel:
En die krijg je alleen van ernstig mismaakte dieren waar je geheid ellende mee gaat krijgen? :ugh:
Izzy is toch ook leuk?
Izzy is zeker leuk, maar niet als hond alleen, en voor haar uiterlijk heb ik het dan ook absoluut niet gedaan.
Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben. Meer niet.
Ik vind vaak bullen gewoon geweldig, kan er niks aan doen. En heus niet dat ik ze allemaal er leuk uit vind zien. Maar goed laten we vooral doen alsof elke bulldog ernstig ziek is en waarschijnlijk gedragsgestoord. De rest van alle honden zijn kerngezond en mankeren niks, en die zielig zieke buitenlandertjes waar voor bewust gekozen wordt is ook niet vreemd.

Sorry als ik hiermee mensen aanval, maar begin het wel schijtbeu te worden dat elke bulldog die hier verschijnt meteen tot op het bot moet worden afgekraakt en iedereen maar gelijk een mening moet hebben.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
dagmar88
Zeer actief

Dees en Maylo schreef: Izzy is zeker leuk, maar niet als hond alleen, en voor haar uiterlijk heb ik het dan ook absoluut niet gedaan.
Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben. Meer niet.
Ik vind vaak bullen gewoon geweldig, kan er niks aan doen. En heus niet dat ik ze allemaal er leuk uit vind zien. Maar goed laten we vooral doen alsof elke bulldog ernstig ziek is en waarschijnlijk gedragsgestoord. De rest van alle honden zijn kerngezond en mankeren niks, en die zielig zieke buitenlandertjes waar voor bewust gekozen wordt is ook niet vreemd.

Sorry als ik hiermee mensen aanval, maar begin het wel schijtbeu te worden dat elke bulldog die hier verschijnt meteen tot op het bot moet worden afgekraakt en iedereen maar gelijk een mening moet hebben.
Vervelend voor je.

Het is geen leuke hond vanaf de foto. Een raar front met kromme poten, uitpuilende ogen (dus druk op de kop) en afgezien van de platte bek geen neusgaten.
Dat kan inderdaad onmogelijk gezond zijn. Ik kan alleen maar misselijkmakende ellende zien en me voorstellen hoe het voor dat dier moet zijn met deze warmte te ademen. Een lijdensweg.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Nanna schreef:Je hebt natuurlijk bulldoggen en bulldoggen. Tussen deze twee ligt een wéreld van verschil.
AfbeeldingAfbeelding
Ik denk dat er best onderscheid is in mensen die vallen op een 'normale' bulldog en hen die juist dat verzorgaspect appreciëren en dus een verzorgingsbehoeftige snorkstakker willen.
Die linker vind ik echt een plaatje trouwens.
dagmar88
Zeer actief

Nanna schreef: Nou, afgezien van die lijpe ogen vind ik hem er beter uitzien dan menig stamboomfransoos. Maar ja, dat is al gauw.
Ja, maar goed, de gemiddelde fransoos of mops is wat mij betreft ook mishandeling op pootjes.

Die ogen zijn echt niet pluis.
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

fenneke schreef:Oohh wat een knapperd :I: :I:

Zou zo maar mijn ding kunnen zijn .
Dat zou toch gaaf zijn?! Ga ik op afstand meegenieten!
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Nanna schreef: Ik kan niks met Buldoggen maar zelfs ik vind dat een mooierd :LOL: Een Zwitsers ras, de Continental Bulldog. En hoezee, met een gewone staart ipv zo'n ingedraaid kurketrekkergeval.
Het is alleen oppassen dat ze daar niet ook richting overdrijven gaan fokken. Maar volgens mij is Zwitserland daar best fel op.
:80: Zijn ze daar erkend?

Hier lopen ook genoeg leuke, gezonde bullen rond. Een is pas op 13 jarige leeftijd overleden.
Maar die zijn dan ook niet zo overdreven.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

*Esther schreef:Nou....dat zijn er meer hoor.
Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken met zo'n eigenwijze Staby te moeten leven. Smaken verschillen nu eenmaal :ok:
Het ging me meer om het vaste contract bij de dierenarts die je erbij voor lief moet nemen.
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Dees en Maylo schreef: Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben.
Ja, volgens mij heb je de foto die je hebt gepost, zelf niet gezien.
Afbeelding

Die hond kijkt bijna net zo scheel als een kameleon die een hele groep vliegen aan het volgen is.

Afbeelding

Keileuk ja.
Ik vind 't maar een sneu beest.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Sandra&co schreef:
Dees en Maylo schreef: Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben.
Afbeelding

Die hond kijkt bijna net zo scheel als een kameleon die een hele groep vliegen aan het volgen is.

Afbeelding

Keileuk ja.
Voor zover ik weet, is scheel zijn geen ziekte.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Afbeelding

(oeps, krijg foto niet kleiner)

Zit in opvang bij vriendin van de uitlaatservice :I:
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

.
Laatst gewijzigd door Crescent op 30 jun 2018 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Célie schreef:
Sandra&co schreef:
Afbeelding

Keileuk ja.
Die hond kijkt niet scheel dat lijkt zo door dat derde ooglid dat zover over z'n oog trekt. En dat zegt verder toch niks over de gezondheid van die hond.
Dit topic gaat toch over stille liefdes en niet over of de andere reageerders hem leuk vinden. :19:
Dank je! En al kijkt hij wel scheel?? Wat doet het er toe? Sowieso, ook honden met mankementen of andere zaken waar niet iedereen bewust voor zou kiezen verdienen een thuis of niet? Ik kies zelf bewust niet voor pups, ten eerste heb ik daar geen behoefte aan en er is genoeg te vinden wat ik wel zou willen als volwassen herplaatser.

Maar goed ik zal m'n bek wel houden en geen(voor mij dan) leuke foto's meer plaatsen . De lol van dit hele forum is er wel een beetje van af.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Die zoete kop en die koeienvlekken. Houd. Me. Tegen.

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
S@ndr@
Zeer actief

ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhoven :oohja: dat is nog een hele maand :hmmm: :ugh: :(
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhoven :oohja: dat is nog een hele maand :hmmm: :ugh: :(
Ivm de inentingen of ivm beschikbaarheid van begeleiders? Anders zelf halen?
S@ndr@
Zeer actief

Zamunda schreef:
S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhoven :oohja: dat is nog een hele maand :hmmm: :ugh: :(
er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoeling :LOL: kan wel hoor, maar ik ben niet zo`n asfalt held...... ik haat autorijden.. ook al ben ik wel een goede gauwffeur :wink:
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

S@ndr@ schreef:
Zamunda schreef:
er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoeling Afbeelding kan wel hoor, maar ik ben niet zo`n asfalt held...... ik haat autorijden.. ook al ben ik wel een goede gauwffeur :wink:
Maar het is dus wel al zeker dat hij komt? Leuk!!
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
Zamunda schreef:
er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoeling :LOL: kan wel hoor, maar ik ben niet zo`n asfalt held...... ik haat autorijden.. ook al ben ik wel een goede gauwffeur :wink:
Ik bedoel ook met het vliegtuig :wink: .
S@ndr@
Zeer actief

En dat zeg je tegen mij, ik ga nooit met vakantie, ben 1 keer de grens over geweest en dat was naar Duitsland om van gils te halen, heb nog nooit gevlogen en heb ruk met reizen ...... dacht het even niet ee :neenee: ga liever gewoon dood :oeps: ...
Never No Way :neenee: ik wacht het transport wel af.... duurt wel lang, maar I`ll live
Zamunda
Zeer actief

S@ndr@ schreef:En dat zeg je tegen mij, ik ga nooit met vakantie, ben 1 keer de grens over geweest en dat was naar Duitsland om van gils te halen, heb nog nooit gevlogen en heb ruk met reizen ...... dacht het even niet ee :neenee: ga liever gewoon dood :oeps: ...
Never No Way :neenee: ik wacht het transport wel af.... duurt wel lang, maar I`ll live
Hahaha, nou ja dan wordt het inderdaad wachten. Ik heb ook een hekel aan reizen, niet zo erg als jij (wel als het op autorijden aankomt geloof ik), maar ik zou het zelf wel doen denk ik (oh en zo'n kleine pup mag misschien wel in de cabine :80: :love: ). Niet als het al een volwassen dier is trouwens, maar bij een pup wel, dan zou ik die tijd toch graag meemaken.
S@ndr@
Zeer actief

dan zal hij rond de 5 maanden zijn en hij zit in een foster met andere honden en zijn zusje en katten dus hij zit niet op de wip.. en komt hopelijk sociaal aan..... ze gaan trouwens samen naar dit land.. is wel fijn
S@ndr@
Zeer actief

t is meer dat het fijn is met de tussen stops dat er iets bekends is, want ze zullen echt niet samen in een kooi vervoerd worden - en t is wel een kolere eind
S@ndr@
Zeer actief

geweldig leuk zeg gaat t goed
S@ndr@
Zeer actief

dit is het zusje van spike, lijkt me iets terrier achtigs - ze hebben wel de zelfde blik, om op te vreten
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Oh spannend Nika, gaaf dat ze er al is en dat je gelijk een foto geplaatst hebt :E: .

Oh wat is dat zusje een snoepie zeg Sandra :I: !
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

S@ndr@ schreef:t is meer dat het fijn is met de tussen stops dat er iets bekends is, want ze zullen echt niet samen in een kooi vervoerd worden - en t is wel een kolere eind
Ze komen niet op een vlucht mee?
S@ndr@
Zeer actief

nee, ze komen met de bus, zo kwam Zuri ook...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”