Zou zo maar mijn ding kunnen zijn .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Stille liefdes
Yep ik zeg ook gewoon doen...... very cute 
- dagmar88
- Zeer actief
En die krijg je alleen van ernstig mismaakte dieren waar je geheid ellende mee gaat krijgen?Dees en Maylo schreef: Tsjah, typetjes. Ik kan er niet zo veel aan doen. Ik kan uren honden foto's kijken zonder er warm of koud van te worden, en dan ineens komt er zoiets voorbij. Dan krijg ik spontaan moeder gevoelentjes of zo,
Izzy is toch ook leuk?
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Izzy is zeker leuk, maar niet als hond alleen, en voor haar uiterlijk heb ik het dan ook absoluut niet gedaan.dagmar88 schreef:En die krijg je alleen van ernstig mismaakte dieren waar je geheid ellende mee gaat krijgen?Dees en Maylo schreef: Tsjah, typetjes. Ik kan er niet zo veel aan doen. Ik kan uren honden foto's kijken zonder er warm of koud van te worden, en dan ineens komt er zoiets voorbij. Dan krijg ik spontaan moeder gevoelentjes of zo,![]()
Izzy is toch ook leuk?
Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben. Meer niet.
Ik vind vaak bullen gewoon geweldig, kan er niks aan doen. En heus niet dat ik ze allemaal er leuk uit vind zien. Maar goed laten we vooral doen alsof elke bulldog ernstig ziek is en waarschijnlijk gedragsgestoord. De rest van alle honden zijn kerngezond en mankeren niks, en die zielig zieke buitenlandertjes waar voor bewust gekozen wordt is ook niet vreemd.
Sorry als ik hiermee mensen aanval, maar begin het wel schijtbeu te worden dat elke bulldog die hier verschijnt meteen tot op het bot moet worden afgekraakt en iedereen maar gelijk een mening moet hebben.
- dagmar88
- Zeer actief
Vervelend voor je.Dees en Maylo schreef: Izzy is zeker leuk, maar niet als hond alleen, en voor haar uiterlijk heb ik het dan ook absoluut niet gedaan.
Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben. Meer niet.
Ik vind vaak bullen gewoon geweldig, kan er niks aan doen. En heus niet dat ik ze allemaal er leuk uit vind zien. Maar goed laten we vooral doen alsof elke bulldog ernstig ziek is en waarschijnlijk gedragsgestoord. De rest van alle honden zijn kerngezond en mankeren niks, en die zielig zieke buitenlandertjes waar voor bewust gekozen wordt is ook niet vreemd.
Sorry als ik hiermee mensen aanval, maar begin het wel schijtbeu te worden dat elke bulldog die hier verschijnt meteen tot op het bot moet worden afgekraakt en iedereen maar gelijk een mening moet hebben.
Het is geen leuke hond vanaf de foto. Een raar front met kromme poten, uitpuilende ogen (dus druk op de kop) en afgezien van de platte bek geen neusgaten.
Dat kan inderdaad onmogelijk gezond zijn. Ik kan alleen maar misselijkmakende ellende zien en me voorstellen hoe het voor dat dier moet zijn met deze warmte te ademen. Een lijdensweg.
-
Persistence
- Zeer actief
Die linker vind ik echt een plaatje trouwens.Nanna schreef:Je hebt natuurlijk bulldoggen en bulldoggen. Tussen deze twee ligt een wéreld van verschil.
Ik denk dat er best onderscheid is in mensen die vallen op een 'normale' bulldog en hen die juist dat verzorgaspect appreciëren en dus een verzorgingsbehoeftige snorkstakker willen.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, maar goed, de gemiddelde fransoos of mops is wat mij betreft ook mishandeling op pootjes.Nanna schreef: Nou, afgezien van die lijpe ogen vind ik hem er beter uitzien dan menig stamboomfransoos. Maar ja, dat is al gauw.
Die ogen zijn echt niet pluis.
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
Dat zou toch gaaf zijn?! Ga ik op afstand meegenieten!fenneke schreef:Oohh wat een knapperd![]()
![]()
Zou zo maar mijn ding kunnen zijn .
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef: Ik kan niks met Buldoggen maar zelfs ik vind dat een mooierdEen Zwitsers ras, de Continental Bulldog. En hoezee, met een gewone staart ipv zo'n ingedraaid kurketrekkergeval.
Het is alleen oppassen dat ze daar niet ook richting overdrijven gaan fokken. Maar volgens mij is Zwitserland daar best fel op.
Hier lopen ook genoeg leuke, gezonde bullen rond. Een is pas op 13 jarige leeftijd overleden.
Maar die zijn dan ook niet zo overdreven.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Het ging me meer om het vaste contract bij de dierenarts die je erbij voor lief moet nemen.*Esther schreef:Nou....dat zijn er meer hoor.
Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken met zo'n eigenwijze Staby te moeten leven. Smaken verschillen nu eenmaal

-
Sandra&co
Ja, volgens mij heb je de foto die je hebt gepost, zelf niet gezien.Dees en Maylo schreef: Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben.
Die hond kijkt bijna net zo scheel als een kameleon die een hele groep vliegen aan het volgen is.

Keileuk ja.
Ik vind 't maar een sneu beest.
-
Neeltje
Voor zover ik weet, is scheel zijn geen ziekte.Sandra&co schreef:Ja, volgens mij heb je de foto die je hebt gepost, zelf niet gezien.Dees en Maylo schreef: Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben.
Die hond kijkt bijna net zo scheel als een kameleon die een hele groep vliegen aan het volgen is.
Keileuk ja.
-
Persistence
- Zeer actief

(oeps, krijg foto niet kleiner)
Zit in opvang bij vriendin van de uitlaatservice
- Crescent
- Zeer actief
.
Laatst gewijzigd door Crescent op 30 jun 2018 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dank je! En al kijkt hij wel scheel?? Wat doet het er toe? Sowieso, ook honden met mankementen of andere zaken waar niet iedereen bewust voor zou kiezen verdienen een thuis of niet? Ik kies zelf bewust niet voor pups, ten eerste heb ik daar geen behoefte aan en er is genoeg te vinden wat ik wel zou willen als volwassen herplaatser.Célie schreef:Die hond kijkt niet scheel dat lijkt zo door dat derde ooglid dat zover over z'n oog trekt. En dat zegt verder toch niks over de gezondheid van die hond.Sandra&co schreef:Ja, volgens mij heb je de foto die je hebt gepost, zelf niet gezien.Dees en Maylo schreef: Daarbij is dit gewoon een leuke hond zo vanaf de foto, voor de rest weet ik er niks vanaf maar ik vond hem een leuke kop hebben.
Keileuk ja.
Dit topic gaat toch over stille liefdes en niet over of de andere reageerders hem leuk vinden.
Maar goed ik zal m'n bek wel houden en geen(voor mij dan) leuke foto's meer plaatsen . De lol van dit hele forum is er wel een beetje van af.
- Crescent
- Zeer actief
Die zoete kop en die koeienvlekken. Houd. Me. Tegen.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhoven
dat is nog een hele maand

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ivm de inentingen of ivm beschikbaarheid van begeleiders? Anders zelf halen?S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhovendat is nog een hele maand
![]()
![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoelingZamunda schreef:Ivm de inentingen of ivm beschikbaarheid van begeleiders? Anders zelf halen?S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhovendat is nog een hele maand
![]()
![]()
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Maar het is dus wel al zeker dat hij komt? Leuk!!S@ndr@ schreef:er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoelingZamunda schreef:Ivm de inentingen of ivm beschikbaarheid van begeleiders? Anders zelf halen?S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhovendat is nog een hele maand
![]()
![]()
kan wel hoor, maar ik ben niet zo`n asfalt held...... ik haat autorijden.. ook al ben ik wel een goede gauwffeur

- Zamunda
- Zeer actief
Ik bedoel ook met het vliegtuigS@ndr@ schreef:er is niet eerder een transport beschikbaar, even naar Spanje op en neer lijkt me niet de bedoelingZamunda schreef:Ivm de inentingen of ivm beschikbaarheid van begeleiders? Anders zelf halen?S@ndr@ schreef:ik baal een beetje de mijne komt pas eind van deze nieuwe maand aan in Eindhovendat is nog een hele maand
![]()
![]()
kan wel hoor, maar ik ben niet zo`n asfalt held...... ik haat autorijden.. ook al ben ik wel een goede gauwffeur
-
S@ndr@
- Zeer actief
En dat zeg je tegen mij, ik ga nooit met vakantie, ben 1 keer de grens over geweest en dat was naar Duitsland om van gils te halen, heb nog nooit gevlogen en heb ruk met reizen ...... dacht het even niet ee
ga liever gewoon dood
...
Never No Way
ik wacht het transport wel af.... duurt wel lang, maar I`ll live
Never No Way
- Zamunda
- Zeer actief
Hahaha, nou ja dan wordt het inderdaad wachten. Ik heb ook een hekel aan reizen, niet zo erg als jij (wel als het op autorijden aankomt geloof ik), maar ik zou het zelf wel doen denk ik (oh en zo'n kleine pup mag misschien wel in de cabineS@ndr@ schreef:En dat zeg je tegen mij, ik ga nooit met vakantie, ben 1 keer de grens over geweest en dat was naar Duitsland om van gils te halen, heb nog nooit gevlogen en heb ruk met reizen ...... dacht het even niet eega liever gewoon dood
...
Never No Wayik wacht het transport wel af.... duurt wel lang, maar I`ll live
-
S@ndr@
- Zeer actief
dan zal hij rond de 5 maanden zijn en hij zit in een foster met andere honden en zijn zusje en katten dus hij zit niet op de wip.. en komt hopelijk sociaal aan..... ze gaan trouwens samen naar dit land.. is wel fijn
-
S@ndr@
- Zeer actief
t is meer dat het fijn is met de tussen stops dat er iets bekends is, want ze zullen echt niet samen in een kooi vervoerd worden - en t is wel een kolere eind
-
S@ndr@
- Zeer actief
geweldig leuk zeg gaat t goed
-
S@ndr@
- Zeer actief
dit is het zusje van spike, lijkt me iets terrier achtigs - ze hebben wel de zelfde blik, om op te vreten

- Zamunda
- Zeer actief
Oh spannend Nika, gaaf dat ze er al is en dat je gelijk een foto geplaatst hebt
.
Oh wat is dat zusje een snoepie zeg Sandra
!
Oh wat is dat zusje een snoepie zeg Sandra
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ze komen niet op een vlucht mee?S@ndr@ schreef:t is meer dat het fijn is met de tussen stops dat er iets bekends is, want ze zullen echt niet samen in een kooi vervoerd worden - en t is wel een kolere eind
-
S@ndr@
- Zeer actief
nee, ze komen met de bus, zo kwam Zuri ook...