Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crea-Bea met onderschrift topic,en andere psp wensen
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- *kelly*
- Zeer actief
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
-
Ari@ne
Ben ik gisteravond niet meer hier geweest, zie ik al die mooie nieuwe onderschriften
Hartstikke bedankt, ik ga de mijne allemaal opslaan
Ik hoop alleen dat het me lukt met die bewegende sterren ( die ik overigens werkelijk prachtig vind, Caro) en sneeuw.
Waar kan ik je site vinden als het mis gaat
O ja, ik heb besloten dat december deze keer 62 dagen heeft. Kunnen we lekker lang van die plaatjes genieten
.
Hartstikke bedankt, ik ga de mijne allemaal opslaan
Ik hoop alleen dat het me lukt met die bewegende sterren ( die ik overigens werkelijk prachtig vind, Caro) en sneeuw.
Waar kan ik je site vinden als het mis gaat
O ja, ik heb besloten dat december deze keer 62 dagen heeft. Kunnen we lekker lang van die plaatjes genieten
-
Ari@ne
- *kelly*
- Zeer actief
Sorry heb het inmiddels verwijderd, zal ik gewoon nog even moeten wachten...
Is er misschien iemand die voor mij een andere zou willen maken voor "gewoon" dus zonder bepaald thema en zonder dat het beweegt?? Vind die met die schaduw effecten bijvoorbeeld heel erg mooi...
Hier staan foto's:
http://s5.photobucket.com/albums/y198/k ... zzy/forum/
Alvast heel erg bedankt!!
Is er misschien iemand die voor mij een andere zou willen maken voor "gewoon" dus zonder bepaald thema en zonder dat het beweegt?? Vind die met die schaduw effecten bijvoorbeeld heel erg mooi...
Hier staan foto's:
http://s5.photobucket.com/albums/y198/k ... zzy/forum/
Alvast heel erg bedankt!!
-
Leane
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
-
Leane
Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef:Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:Leane schreef:Up![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... &start=750
Bijna onderaan had ik nog een vraagje![]()
Er staat een logo met een foto van Winter en herfstbladeren, dat moet veranderd worden in een logo van Winter en Xavier samen, maar wel in dezelfde kleuren?
En zo ja, heb je de kleurnummers toevallig?
Weet je niet meer dat je zo'n klein logo had gemaakt voor mij met Xavier erop en dan welkom in Xavier's gastenboek.. Nou dat wil ik nu ook graag weer maar dan in de nieuwe kleuren van de website en dan met Winter erbij op.
De kleuren van het gastenboek zijn #FF6600 / #FF9933
- MJ
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ahhh okéLeane schreef:Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef:Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:Leane schreef:Up![]()
Er staat een logo met een foto van Winter en herfstbladeren, dat moet veranderd worden in een logo van Winter en Xavier samen, maar wel in dezelfde kleuren?
Weet je niet meer dat je zo'n klein logo had gemaakt voor mij met Xavier erop en dan welkom in Xavier's gastenboek.. Nou dat wil ik nu ook graag weer maar dan in de nieuwe kleuren van de website en dan met Winter erbij op.
Ik ga proberen wat te maken één dezer dagen (of als iemand anders wil natuurlijk ook, zodat je keuze hebt).
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik snap het nog steeds niet helemaal, want ik zie overal het logo van Winter met de blaadjes (ook in het gastenboek..... schattig overigens!!), maar ik heb maar wat gemaakt in de hoop dat je zoiets bedoeltLeane schreef:Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef:Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:Leane schreef:Up![]()

Ik kan het op allerlei manieren anders maken hoor, dus roep gerust
-
Leane
Ook al snap je het niet toch is het goedCaro. schreef:Ik snap het nog steeds niet helemaal, want ik zie overal het logo van Winter met de blaadjes (ook in het gastenboek..... schattig overigens!!), maar ik heb maar wat gemaakt in de hoop dat je zoiets bedoeltLeane schreef:Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef:Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:Leane schreef:Up![]()
-
Leane
Ook al snap je het niet toch is het goedCaro. schreef:Ik snap het nog steeds niet helemaal, want ik zie overal het logo van Winter met de blaadjes (ook in het gastenboek..... schattig overigens!!), maar ik heb maar wat gemaakt in de hoop dat je zoiets bedoeltLeane schreef:Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef:Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:Leane schreef:Up![]()
- boemerang
- Zeer actief
caro deze hebben we binnen , en het viel ons meeboemerang schreef:wat mooi zeg , ook deze sla ik op bedankt caroCaro. schreef:Ik heb een poging gewaagd, maar eigenlijk is het nog niet naar tevredenheidboemerang schreef:voor een kerst kaart , wie kan durft en wil het
zo een paar![]()
foto's
leef je uit , wie dat wil voor een kerst kaart zodat ik eens een keer kaarten kan versturen van ons duo
hou wel van rustig(heb alleen nu even geen tijd meer)
net een klein stukje van buddy zijn hoofd is er af

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
Mojuan
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
nee want dit was niet het goede formaat van fotoPaulala schreef:Ik vind het niet erg netjes van ze dat ze de foto niet gewoon verkleind hebben.
Persoonlijk zou ik het terug sturen en mijn geld terug vragen of eisen dat ze ze opnieuw maken.
Want er is van de rechterkant ook een heel stuk afgesneden.
en op zich kan het wel in het echt is het mooier
caro kan hier ook niks aan doen , en bij de afdruk ook niet
er is nog een setje onderweg
OPROEP freubelen voor kerst kaarten
als die anderen niks zijn

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ha, mooi zoLeane schreef:Ook al snap je het niet toch is het goedCaro. schreef:Ik snap het nog steeds niet helemaal, want ik zie overal het logo van Winter met de blaadjes (ook in het gastenboek..... schattig overigens!!), maar ik heb maar wat gemaakt in de hoop dat je zoiets bedoeltLeane schreef:Nee het gaat niet om het logo van de website..Caro. schreef: Okééjjj.... alleen snap ik het niet :N:![]()
Ik kan het op allerlei manieren anders maken hoor, dus roep gerusten ik ben er super blij mee
hij staat al
Maar als je het iets anders wilt hebben (wat drukker of zo), dan gewoon zeggen hoor
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmmmmboemerang schreef:caro deze hebben we binnen , en het viel ons meeboemerang schreef:wat mooi zeg , ook deze sla ik op bedankt caroCaro. schreef:Ik heb een poging gewaagd, maar eigenlijk is het nog niet naar tevredenheidboemerang schreef:voor een kerst kaart , wie kan durft en wil het
zo een paar![]()
foto's
leef je uit , wie dat wil voor een kerst kaart zodat ik eens een keer kaarten kan versturen van ons duo
hou wel van rustig(heb alleen nu even geen tijd meer)
De formaatverhouding is inderdaad niet goed. Kan je bij het bestellen niks daaraan veranderen (instellen)?
Is het wel scherp geworden?
- Jacqueline.
- Zeer actief
Ik heb een dringend vraagje aan een van de experts.
Een kennis van mij heeft een foto van haar honden die ze naar het werk moet doorsturen om er wat leuks mee te doen voor sinterklaas.
Nu heb ik de foto al zover uitgeknipt en weer gereconstrueert maar die kan ik niet verzenden omdat het een psp plaatje is.
maar wie wil bij deze foto een leuke achtergrond maken.
Een achtergrond die natuurlijk uitziet zodat het lijkt alsof er niet met de foto geprutst is.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om er wat leuks van te bakken
Wie o wie wil me uit de brand helpen

Een kennis van mij heeft een foto van haar honden die ze naar het werk moet doorsturen om er wat leuks mee te doen voor sinterklaas.
Nu heb ik de foto al zover uitgeknipt en weer gereconstrueert maar die kan ik niet verzenden omdat het een psp plaatje is.
maar wie wil bij deze foto een leuke achtergrond maken.
Een achtergrond die natuurlijk uitziet zodat het lijkt alsof er niet met de foto geprutst is.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om er wat leuks van te bakken
Wie o wie wil me uit de brand helpen

22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
- boemerang
- Zeer actief
de scherpte is goed hoor maar helaas is de verhouding niet helemaal goedCaro. schreef:Hmmmmboemerang schreef:caro deze hebben we binnen , en het viel ons meeboemerang schreef:wat mooi zeg , ook deze sla ik op bedankt caroCaro. schreef: Ik heb een poging gewaagd, maar eigenlijk is het nog niet naar tevredenheid(heb alleen nu even geen tijd meer)
![]()
De formaatverhouding is inderdaad niet goed. Kan je bij het bestellen niks daaraan veranderen (instellen)?
Is het wel scherp geworden?
maar ook niet zo slecht dat ik ze niet kan gebruiken
nu de anderen af wachten , dat is die rode