Oh en jammer Fréderique, ik had je graag willen ontmoeten

Moderator: moderatorteam
Minimaal 2 dagenJeffy schreef:Ik twijfel eigenlijk het meeste over de terugweg. Die koelbanden, hoelang blijven die koel?
Oh dan kom ik bij jou voor de zonnebrand..want dat ben ik vergeten te kopen..lieke schreef:Nou, ik hoor dat iedereen extra lief wil zijn om bij mij in de partytent te komen. Da's heel braaf.![]()
Nu heb ik twee probleempjes: a) ik heb geen idee hoe groot dat ding eigenlijk is en b) hoe ik het moet opzetten.![]()
Ik heb overigens een babyzwembadje gekocht, kunnen we gelijk de voeten in koelen. En o ja, ook zonnebrandolie. Factor 50+. Vorig jaar was ik lelijk verbrand.
Ik ben dus helemaal voorbereid.
En om nog even wat ogen uit te steken: ik heb lekker airco in de auto.
Een meter of 200 schat ik, niet erg ver hoor.Lien0 schreef:Hoe ver is het terrein van de parkeerplaats en kan je makkelijk terug naar de auto want ik. Kanal die zooi niet in 1x meenemen naar het terrein??
En je kan makkelijk terug naar je auto of moet je dan helemaal aanbellen ofzo,?LongFields schreef:Een meter of 200 schat ik, niet erg ver hoor.Lien0 schreef:Hoe ver is het terrein van de parkeerplaats en kan je makkelijk terug naar de auto want ik. Kanal die zooi niet in 1x meenemen naar het terrein??
Neem de aansluiting die je op je kraan moet draaien om de slang aan de kraan te koppelen ook mee, misschien een overbodige opmerking maar anders heb je er vermoedelijk niets aan en dan is het ook zonde je tuinslang mee te slepen.samantha! schreef:Ja inderdaad.twinkeltje schreef:ach al komen ze maar een stukje verder scheel lopensamantha! schreef:Ik heb wel een tuinslang hier liggen maar geen idee hoe lang dat ding is, lijkt me niet lang genoeg, of het badje moet niet zo heel ver van het kraantje af komen staan.
Zou die tuinslang wel op dat kraantje daar kunnen? lijkt me wel toch?
Even gekeken en het ding is 20 meter, dus dat scheelt toch 20 meter
Ik heLp wel opzettenlieke schreef:Nou, ik hoor dat iedereen extra lief wil zijn om bij mij in de partytent te komen. Da's heel braaf.![]()
Nu heb ik twee probleempjes: a) ik heb geen idee hoe groot dat ding eigenlijk is en b) hoe ik het moet opzetten.![]()
Ik heb overigens een babyzwembadje gekocht, kunnen we gelijk de voeten in koelen. En o ja, ook zonnebrandolie. Factor 50+. Vorig jaar was ik lelijk verbrand.
En om nog even wat ogen uit te steken: ik heb lekker airco in de auto.
Vorig jaar stond de poort open en kon je er heel gemakkelijk naartoe lopen, volgens mij kun je ook met de poort dichter er als voetganger gewoon door.Lien0 schreef:En je kan makkelijk terug naar je auto of moet je dan helemaal aanbellen ofzo,?LongFields schreef:Een meter of 200 schat ik, niet erg ver hoor.Lien0 schreef:Hoe ver is het terrein van de parkeerplaats en kan je makkelijk terug naar de auto want ik. Kanal die zooi niet in 1x meenemen naar het terrein??
Alleen Mielot is er niet toch?Zeeuws meisje schreef:Leuk wordt gewoon een nestreünie, want Kees is er met Hugo zag ik in de indeling.dancingdaydream schreef:Wij komen in iedergeval zeker, en mn zwager komt ook met Darwin! Heb er zin in!
Oke bedanktLongFields schreef:Vorig jaar stond de poort open en kon je er heel gemakkelijk naartoe lopen, volgens mij kun je ook met de poort dichter er als voetganger gewoon door.Lien0 schreef:En je kan makkelijk terug naar je auto of moet je dan helemaal aanbellen ofzo,?LongFields schreef:Een meter of 200 schat ik, niet erg ver hoor.Lien0 schreef:Hoe ver is het terrein van de parkeerplaats en kan je makkelijk terug naar de auto want ik. Kanal die zooi niet in 1x meenemen naar het terrein??
Lien0 schreef:Ik heLp wel opzettenlieke schreef:Nou, ik hoor dat iedereen extra lief wil zijn om bij mij in de partytent te komen. Da's heel braaf.![]()
En om nog even wat ogen uit te steken: ik heb lekker airco in de auto.ik ben er niet heel goed in maarheel moeilijk kan het nooit zijn toch. Moet alleen wel weten waar je staat want ik heb je nognooit gezien haha
Jij hebt ze gehaald bij hertog diervoeders las ik. Ik dacht altijd dat dat aan de cuneraweg zat, maar dat blijkt iets heel anders te zijn_Inge_ schreef:Minimaal 2 dagenJeffy schreef:Ik twijfel eigenlijk het meeste over de terugweg. Die koelbanden, hoelang blijven die koel?
Haha datkan inderdaad niet missen!lieke schreef:Lien0 schreef:Ik heLp wel opzettenlieke schreef:Nou, ik hoor dat iedereen extra lief wil zijn om bij mij in de partytent te komen. Da's heel braaf.![]()
En om nog even wat ogen uit te steken: ik heb lekker airco in de auto.ik ben er niet heel goed in maarheel moeilijk kan het nooit zijn toch. Moet alleen wel weten waar je staat want ik heb je nognooit gezien haha
Ik word vergezeld door een ontzettend lelijke witte hond met rode vlekken, een slungel van een puberjongen met baseballpetje en een meisje met lang blond haar die met een chihuahua en een boomer loopt. Kan dus niet missen.
Ja hing nog veel.. die in de aanbieding zijn waren in de oude verpakking, dus daarom goedkoper. Maar daar heb ik denk ik de maat al gekocht die jij moet hebben.Jeffy schreef:Jij hebt ze gehaald bij hertog diervoeders las ik. Ik dacht altijd dat dat aan de cuneraweg zat, maar dat blijkt iets heel anders te zijn_Inge_ schreef:Minimaal 2 dagenJeffy schreef:Ik twijfel eigenlijk het meeste over de terugweg. Die koelbanden, hoelang blijven die koel?![]()
Het zit aan de middelbuurtse weg zag ik. Hebben ze daar een beetje een voorraad? Dan kunnen we zo nog even erlangs rijden.
En dan moet je maar hopen dat je honden er op gaan (en blijven) liggen. Mijn honden doen dat namelijk niet._Inge_ schreef:Ze hebben ook matjes..ook in de aanbieding..maar dat vond ik zelf gelijk weer zo duur voor 3 honden
He jammerReny schreef:Ik weet hoe mijn tent opgezet moet worden![]()
was eigenlijk best logisch zeg maar
Het ding zit nog compleet in de verpakking.LongFields schreef:Neem de aansluiting die je op je kraan moet draaien om de slang aan de kraan te koppelen ook mee, misschien een overbodige opmerking maar anders heb je er vermoedelijk niets aan en dan is het ook zonde je tuinslang mee te slepen.samantha! schreef:Ja inderdaad.twinkeltje schreef:ach al komen ze maar een stukje verder scheel lopensamantha! schreef:Ik heb wel een tuinslang hier liggen maar geen idee hoe lang dat ding is, lijkt me niet lang genoeg, of het badje moet niet zo heel ver van het kraantje af komen staan.
Zou die tuinslang wel op dat kraantje daar kunnen? lijkt me wel toch?
Even gekeken en het ding is 20 meter, dus dat scheelt toch 20 meter![]()
Iedereen die morgen naar de Doe Dag gaat: heel veel plezier en ik hoop dat mens en hond het hoofd koel kunnen houden daar. Ik was er graag weer bij geweest voor mijn 4e Doe Dag, maar ik zit op de agilitywedstrijd in Arnhem.
Ik zag het net toen ik het adres op wilde snorren._Inge_ schreef:Plattegrondje staat bij info doedag;)
Staan aan meerdere kanten bomen.