Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

starfleet schreef:
Wietse&Gerda schreef: Ik weet niet beter omdat het mij zo is aangeleerd van huis uit dat een pup in de bench zit als je even wegmoet waar je de hond niet mee naar toe kan nemen dan je de rotzooi sloopt en jij uiteindelijk met een pup bij de DA zit omdat er iets vast zit in zijn darmpjes.
Ook s'nachts gaat de pup de bench omdat je niet ziet wat hij/zij doet als jij slaapt.
Ik ben van een andere generatie en ik ken dus van huis uit het fenomeen bench niet. Dat was er vroeger niet. Onze hond zat in de keuken als mijn moeder weg moest, daar stond haar mandje en zaten wij ook veel overdag.

Met Buffy ruimde ik gewoon echt alles weg en de eerste tijd sliep ik beneden. Buffy heeft nooit wat gesloopt en we hebben haar vanaf dag 1 geleerd kleine dingetjes te komen brengen. Ze at dus niks op maar kwam het brengen om wat te verdienen. Nog steeds komt ze met platickjes en een 10 cent stuk aanzetten of een klip van de boterhammenzak ;-)

Ik had sowieso de mogelijkheid haar in de keuken te laten, dus waarom niet, dat was ik gewend van huis uit.

Anne
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wij hadden vroeger (1966) een soort bench, wat toen gewoon hok heette voor onze hond in de kamer toen ze kwam als pup. Mooi houten hok met gazen deurtje erin. Ze heeft daar toen ook de pups in gehad.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Bullenmama schreef:Carmen, Cien is geen pup, ze is 4 jaar oud, en ze hoeft niet te kotsen
's nachts. Ook niet te plassen en ook niet te poepen.
Dus ik zie het probleem niet zo :19:
Die van mij is ook geen pup, als jij geen probleem ziet is het toch goed?
Ik vroeg alleen maar hoe je dat dan deed en of je dat niet vies/eng vond, en daar heb ik antwoord op gekregen :wink:
C@rmen

Geer schreef:
C@rmen schreef:
Bullenmama schreef:Carmen : Cien heeft nog niet 1 keer gepiept dat ze de bench uitmoest voor een plas of kotsen of zo.
Als ik uit bed ben dan ligt ze nog lekker te knorren.
En kotsen in de bench? Stel dat ze zou moeten kotsen :19: dan zou ze er nog niet in hoeven liggen hoor. De bench is groot.
Maar ook al hoeft ze er niet in te liggen, ze moet wel haar eigen nest vervuilen en voor zover ik weet doen honden dat niet graag :wink:
De uk hier spuugt regelmatig en ook wel eens als hij in de bench ligt maar dan draait hij zijn koppie echt buiten het deurtje om de boel daar te lozen, zou het wel erg sneu vinden als hij word gedwongen het toch in zijn bench te doen.
Ehm. Een hond kan ook in een bench gewoon aangeven dat er iets loos is hoor. Hier wordt 's nachts in de regel doorgetukt. Ook wel tot 12 uur aaneen. Als ik om 11 uur naar bed ga en de volgende ochtend om 11 uur wakker word is er in de regel nog geen viervoeter in het land der levenden te bekennen. Bij hoge nood of nachtelijke misselijkheid wordt er gepiept of even kort geblaft. Net zoals ze buiten de bench zouden doen, want ze houden sowieso niet van het uitscheiden van lichaamssappen in huis. Dan gaan we snel naar buiten. Het is niet zo dat honden in een bench ook direct de bek met ducktape omwikkeld krijgen waardoor ze de hele nacht amechtig door hun eigen poep, pies en kots liggen te rollen. Althans, dat hoeft niet.
Tsja ik hoor hier 's nachts de uk niet als hij piept of blaft, ik hoor alleen janus omdat hij meer volume heeft :wink:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

C@rmen schreef:Tsja ik hoor hier 's nachts de uk niet als hij piept of blaft, ik hoor alleen janus omdat hij meer volume heeft :wink:
Of het bevorderlijk is voor mijn eigen nachtrust weet ik niet :wink: , maar ik word nog wakker van het kleinste piepje, of Frenk nou los is of niet. :N: En wij slapen boven....
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

C@rmen schreef:
Geer schreef:
C@rmen schreef:
Bullenmama schreef:Carmen : Cien heeft nog niet 1 keer gepiept dat ze de bench uitmoest voor een plas of kotsen of zo.
En kotsen in de bench? Stel dat ze zou moeten kotsen :19: dan zou ze er nog niet in hoeven liggen hoor. De bench is groot.
Maar ook al hoeft ze er niet in te liggen, ze moet wel haar eigen nest vervuilen en voor zover ik weet doen honden dat niet graag :wink:
De uk hier spuugt regelmatig en ook wel eens als hij in de bench ligt maar dan draait hij zijn koppie echt buiten het deurtje om de boel daar te lozen, zou het wel erg sneu vinden als hij word gedwongen het toch in zijn bench te doen.
Ehm. Een hond kan ook in een bench gewoon aangeven dat er iets loos is hoor. Hier wordt 's nachts in de regel doorgetukt. Ook wel tot 12 uur aaneen. Als ik om 11 uur naar bed ga en de volgende ochtend om 11 uur wakker word is er in de regel nog geen viervoeter in het land der levenden te bekennen. Bij hoge nood of nachtelijke misselijkheid wordt er gepiept of even kort geblaft. Net zoals ze buiten de bench zouden doen, want ze houden sowieso niet van het uitscheiden van lichaamssappen in huis. Dan gaan we snel naar buiten. Het is niet zo dat honden in een bench ook direct de bek met ducktape omwikkeld krijgen waardoor ze de hele nacht amechtig door hun eigen poep, pies en kots liggen te rollen. Althans, dat hoeft niet.
Tsja ik hoor hier 's nachts de uk niet als hij piept of blaft, ik hoor alleen janus omdat hij meer volume heeft :wink:
Dat vind ik eigenlijk nog veel gekker. Ik zou mijn pup 's nachts eigenlijk altijd willen kunnen horen. Mijn volwassen honden ook. Straks is hij ziek of is er iets en dan hoor je hem niet.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

C@rmen schreef:
Geer schreef:
C@rmen schreef:
normaal kun je bij mij een kanon afschieten, wordt ik niet wakker, maar als 1 van mn honden maar een piepje geeft ben ik klaarwakker... geen idee hoe het komt
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

alm@ schreef:
Bullenmama schreef:Vanaf ongeveer half 9 's avonds wil ze in haar bench.
Ze gaat er echt voor zitten van "mag ik er nou in ?"
En ze komt er pas uit als ze dat zelf wil.
Ik ga haar er niet uit trekken om 7 uur 's morgens als ze nog lekker ligt te slapen. Dus ja : Ze zit 12 uur in de bench ! Het is vreselijk !
Als ik die bolle van mijn broer hier te logeren heb, is hij overdag zo tierig als wat. Maar na 10 uur s'avonds en vóór 10 uur s'morgens wenst meneer niet gestoord te worden in zijn schoonheidsslaapje :mrgreen:
idem lola. die kan goed om 21.30 uur voor de deur gaan staan.. mevrouw wil naar bed :roll:

dus mag ze naar haar kamer en ga ik voordat ik ga slapen nog even kijken maar no way dat zij die kamer dan nog af wil. de diva moet slapen :pffff:
Afbeelding
C@rmen

Frenk schreef:
C@rmen schreef:Tsja ik hoor hier 's nachts de uk niet als hij piept of blaft, ik hoor alleen janus omdat hij meer volume heeft :wink:
Of het bevorderlijk is voor mijn eigen nachtrust weet ik niet :wink: , maar ik word nog wakker van het kleinste piepje, of Frenk nou los is of niet. :N: En wij slapen boven....
Wij slapen ook boven maar als ik eenmaal slaap kan er een bom af gaan, ik hoor het gewoon echt niet. Janus hoor ik echt heel enkel als hij echt waaks blaft snachts maar meestal hoor ik dat dan de volgende ochtend van mark. Overigens hoort Mark de honden wel en als 1 van de twee ziek is gaat ie mee naar boven of slaapt 1 van ons beneden.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

C@rmen schreef:
Frenk schreef:
Wij slapen ook boven maar als ik eenmaal slaap kan er een bom af gaan, ik hoor het gewoon echt niet. Janus hoor ik echt heel enkel als hij echt waaks blaft snachts maar meestal hoor ik dat dan de volgende ochtend van mark. Overigens hoort Mark de honden wel en als 1 van de twee ziek is gaat ie mee naar boven of slaapt 1 van ons beneden.
Zie je nou? Wat werkt voor de een werkt voor de ander niet, en wat voor de ander werkt, werkt voor de een niet. Smaken verschillen, iedereen is anders, ieder zjn meug en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, niemand is heilig, er is meer dan alleen zwart en wit, op verschillende potjes passen gerust verschillende deksels, de soep is niet zo heet als hij gegeten wordt.

Verrek. :idea: Ik geloof dat ik het Grote Vraagstuk heb opgelost :cheer:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Geer schreef:
C@rmen schreef:
Frenk schreef:
Zie je nou? Wat werkt voor de een werkt voor de ander niet, en wat voor de ander werkt, werkt voor de een niet. Smaken verschillen, iedereen is anders, ieder zjn meug en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, niemand is heilig, er is meer dan alleen zwart en wit, op verschillende potjes passen gerust verschillende deksels, de soep is niet zo heet als hij gegeten wordt.

Ik geloof het ook :mrgreen:
Afbeelding
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

Geer schreef:
C@rmen schreef:
Frenk schreef:

:mrgreen: :mrgreen:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Geer schreef:Verrek. :idea: Ik geloof dat ik het Grote Vraagstuk heb opgelost :cheer:
Als je nou gewoon hier in de regen was gaan zitten, dan had je dat ruim 30 pagina's geleden kunnen doen :pffff:

:mrgreen: :wink:
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Neeltje schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wij hadden vroeger (1966) een soort bench, wat toen gewoon hok heette voor onze hond in de kamer toen ze kwam als pup. Mooi houten hok met gazen deurtje erin. Ze heeft daar toen ook de pups in gehad.
Nooit gezien, ik weet zeker dat dat niet erg gebruikelijk was. Je had wel mensen toen die pup aan de tafelpoot bonden of zo vastbonden dat ze de mand niet uitkonden :N: Dan liever een bench natuurlijk. Gekken heb je altijd. Ik kom van een dorp en iedereen had daar gewoon een dichte keuken of bijkeuken waar de pup/hond inging.

Anne
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Frenk schreef:
Geer schreef:Verrek. :idea: Ik geloof dat ik het Grote Vraagstuk heb opgelost :cheer:
Als je nou gewoon hier in de regen was gaan zitten, dan had je dat ruim 30 pagina's geleden kunnen doen :pffff:

:mrgreen: :wink:
:mrgreen: :smile:

Gefeliciteerd Geer :cheer: :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Geer schreef:..

Wat fijn :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:ok:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Oei, ik ben der ook zo een met een radar wbt de hond(jes :mrgreen: )..
Ik hoor elk piepje(en vooral Lola is me er eentje kwa vocaliteit :roll: :N: ) dus ik ben meestal in no time wakker.., Mark slaapt lekker door die ziet noch hoort iets :roll: , onvoorstelbaar vind ik..
Ik ben ook meteen wakker bij het minste of geringste piepje/geluidje, heel raar, je bent er gewoon *gespitst* op, net zoals een moeder voor wat betreft geluidjes ed van haar baby, die (waarschijnlijk) in een kamertje verderop ligt.. :wink: .Dat herriner ik me nog toen mijn zoon klein/een baby was. :mrgreen:

Zo vergelijk ik dat soms. :wink:
Overigens, uitslapen is er hier niet bij, niet voor de baasjes :jank: en ook niet voor de honden. :wink:

Ik sta doordeweek om 6 uur op(zowiezo op de dagen dat ik werken moet) om de honden goed uit te laten.
Dat is 3 dagen per week en de overige dagen zitten we rond half 8 in de auto om de bos/kanaal wandeling te doen.
Het is dan heerlijk rustig en het stuk wqaar ik loop is een afgelegen stuk en ik kom er zelden andere hondenbezitters tegen. :wink:

Dus hier zijn ze gewend om er s'morgens vroeg op uit te trekken. :mrgreen:
Lola gunt me nog nét een kop koffie, :smile: , maar dan moeten we toch écht gaan hoor.. :wink:

In het weekend hebben we het tegenwoordig anders geregeld :mrgreen: , ieders om de beurt 1 dag in het weekend uit laten, zodat de ander kan uitslapen. :wink:
Dus bv Mark de zaterdagochtend alleen (ikke uitslapen :slaap: :cheer: ) en dan laat ik ze de zondagochtend alleen uit en dan kan Mark lekker een beetje uitslapen. :ok: :wink:

Mijn honden wachten echt niet op *ons* wat dat betreft, maar dat ligt denk ik ook aan hun *doordeweeks* ritme, en dat is nou eenmaal vroeg over het algemaan.
Ik vind ook dat ik niet kan/mag verwachten dat ik geen *last* heb van mijn honden in de weekenden(uit bed piepen/blaffen) terwijl ze doordeweeks(overige 5 dagen) wél voor dag en dauw paraat moeten zijn. :19: :wink:

Ik merk gewoon dat ze een *ingebouwd* wekkertje hebben, en daar probeer ik zoveel mogelijk rekening mee te houden, en daarbij, ik heb het ze zo in feite *aangeleerd*, dus heb ik daarmeee ook in de weekenden rekening mee te houden.
Mijn honden weten immers niet dat het dan zaterdag is en de baas niet hoeft te werken en dus uit wil slapen.

Maar , ik ken ook honden die net zolang rustig blijven totdat de baas wakker word :mrgreen: , als is het ergens in de middag, die ken ik ook. :wink:

Alleen weet ik wél dat de mijne niet zoveel *geduld* met mij hebben. :mrgreen:
Die *wekken* mij wel eerder. :smile: :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

wendy71 schreef:
Maar , ik ken ook honden die net zolang rustig blijven totdat de baas wakker word :mrgreen: , als is het ergens in de middag, die ken ik ook. :wink:

Alleen weet ik wél dat de mijne niet zoveel *geduld* met mij hebben. :mrgreen:
Die *wekken* mij wel eerder. :smile: :wink:
Ik heb ook nooit dat soort honden :19: Ik heb mijn hoop op Vera gevestigd :mrgreen:
Ik realiseerde me van de week dat het snotverdorie ook steeds vroeger wordt. Stond ik met Moos en Saar in het weekend nog rond 8:30 op (dat was dan mijn uitslapen), tegenwoordig is het rond 7:45 (en noem ik dat uitslapen). het moet niet gekker worden :boos: :wink:
Het 'stomme' is nog dat zowel Saar als Vera te beschaafd zijn om mij wakker te blaffen/likken of wat dan ook. Ze worden rond 7 uur 7:30 wat wakkerder, maar dat is het dan ook wel (zo ging het ook met Moos). Alleen ik kan er absoluut niet tegen om wakkere hondjes te zien en dan door te blijven slapen :roll:
Dus eigenlijk heb ik misschien wel honden waarmee ik tot 10 uur zou kunnen blijven liggen (die dames van mij hebben allebei wel hele goede blazen), maar ik kan dat zelf dan weer niet want dat vind ik sielug :19:

Ik werd altijd direct wakker als ik hondenpootjes op het parket hoorde trippelen, en in de loop der jaren is dat geworden dat ik al wakker word vlak voordat ze uit bed/uit de mand springen. Ik wordt altijd wakker 0.5 sec voor de 'plof' :mrgreen: (in het geval van ziekte midden in de nacht).
Laatst gewijzigd door Moos op 22 aug 2008 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ha, ik benijd u allen niet. Doordeweeks gaat hier om 6.15 de wekker. Op niet-werkende dagen slapen we uit. Al blijf ik tot 2 uur in mijn nest rotten (wat ik niet goed kan), dan nog zouden ze blijven liggen.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Geer schreef:Ha, ik benijd u allen niet. Doordeweeks gaat hier om 6.15 de wekker. Op niet-werkende dagen slapen we uit. Al blijf ik tot 2 uur in mijn nest rotten (wat ik niet goed kan), dan nog zouden ze blijven liggen.
Ik krijg dan meteen beeld van Ted onder haar fleecedekentje met kijkgaatje :mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Geer schreef:Ha, ik benijd u allen niet. Doordeweeks gaat hier om 6.15 de wekker. Op niet-werkende dagen slapen we uit. Al blijf ik tot 2 uur in mijn nest rotten (wat ik niet goed kan), dan nog zouden ze blijven liggen.
idem hier. heerlijk! en daarbij is eten nog altijd belangrijker dan lopen.

als ik even 's ochtends naar het toilet moet geef ik sam zijn eten en dan is het ook weer goed tot wanneer ik opsta
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Jee, Geer, ik ben jalours. :pffff:
No way dat die van mij erin trappen!
Lola begint rond 6 uur in de ochtend :ugh: steevast te piepen. :evil:
Geen ontkomen aan, 1 van ons moet er uit dan. :19: :roll:
Daarna gunt ze me 1 kop koffie en dan is het toch echt tijd om te gaan hoor. :smile: :mrgreen:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:
idem hier. heerlijk! en daarbij is eten nog altijd belangrijker dan lopen.

als ik even 's ochtends naar het toilet moet geef ik sam zijn eten en dan is het ook weer goed tot wanneer ik opsta
:boos: :jank:
Ruilen Mas, jij (ook een lola :mann: ) en jakko en ik Sam en Lola !? :N: :mrgreen: :smile:
Kan ik ook es uitslapen.. :cheer:
Afbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

En na 35 pagina's zijn we weer even ver als aan het begin. Er zijn voorstanders en tegenstanders en mensen die zoiets hebben van: tja, kan goed en kan slecht zijn.
een bench staat niet gelijk aan mishandeling of een rot leven voor een hond. Een bench kan een hol, een veiligplekje, een rustplaats, een kleine kennel zijn. Een bench kan idd net zo gemakkelijk gebruikt worden als opberghok voor de hond dan als hulpmiddel voor baas en hond om heel leuk en gezellig met elkaar te leven zonder veel slopen en met minder stress.
Ik heb vandaag weer met eigen ook gezien dat je een hond heel goed kan verwaarlozen zonder een bench maar door gewoon in een ruimte op te sluiten en ik zie dagelijks hier dat je een hond extra rust kan geven door het hebben van een bench.

Dus ja, wat nu het probleem moet zijn? We zijn er allemaal over eens hoe een bench wel/niet gebruikt moet worden en voor de ene hond is 8 uur op een dag heel veel voor de ander 12 uur per dag normaal zonder dat het vervelend is.
Moet daar nu 35 pagina's lang over gezeurd worden?
Dit is hier echt een oneindige discussie die de voorstanders geen tegenstanders maakt en de tegenstanders worden geen voorstanders. Het is gewoon zoeken naar weer een opmerking die men kan geven.
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

boxersien schreef:En na 35 pagina's zijn we weer even ver als aan het begin. Er zijn voorstanders en tegenstanders en mensen die zoiets hebben van: tja, kan goed en kan slecht zijn.
een bench staat niet gelijk aan mishandeling of een rot leven voor een hond. Een bench kan een hol, een veiligplekje, een rustplaats, een kleine kennel zijn. Een bench kan idd net zo gemakkelijk gebruikt worden als opberghok voor de hond dan als hulpmiddel voor baas en hond om heel leuk en gezellig met elkaar te leven zonder veel slopen en met minder stress.
Ik heb vandaag weer met eigen ook gezien dat je een hond heel goed kan verwaarlozen zonder een bench maar door gewoon in een ruimte op te sluiten en ik zie dagelijks hier dat je een hond extra rust kan geven door het hebben van een bench.

Dus ja, wat nu het probleem moet zijn? We zijn er allemaal over eens hoe een bench wel/niet gebruikt moet worden en voor de ene hond is 8 uur op een dag heel veel voor de ander 12 uur per dag normaal zonder dat het vervelend is.
Moet daar nu 35 pagina's lang over gezeurd worden?
Dit is hier echt een oneindige discussie die de voorstanders geen tegenstanders maakt en de tegenstanders worden geen voorstanders. Het is gewoon zoeken naar weer een opmerking die men kan geven.
En dan lees ik alles en denk ik: :blah: en dan vind ik het reuze jammer dat er zelfs ruzies hierover ontstaan :denken:
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

malinois schreef:
normaal kun je bij mij een kanon afschieten, wordt ik niet wakker, maar als 1 van mn honden maar een piepje geeft ben ik klaarwakker... geen idee hoe het komt
Dat noemen ze moederinstinct :mrgreen: Ik heb precies het zelfde, ben een hele goeie slaper, word nooit zomaar wakker, maar owee als mn beestjes een geluid maken.
Afbeelding
bulletjebe
Zeer actief
Contacteer:

Whitefang87 schreef:
malinois schreef:
Dat noemen ze moederinstinct :mrgreen: Ik heb precies het zelfde, ben een hele goeie slaper, word nooit zomaar wakker, maar owee als mn beestjes een geluid maken.
Herkenbaar, hier hetzelfde dus :wink:
Joera
Zeer actief

bulletjebe schreef:
Whitefang87 schreef:
malinois schreef:
Erg fijn toch? Stel dat er wat ergs aan de hand is (zou niet weten wat, maargoed) en je slaapt gewoon door :eek:
Afbeelding
bulletjebe
Zeer actief
Contacteer:

Whitefang87 schreef:
bulletjebe schreef:
Whitefang87 schreef:
malinois schreef:
Erg fijn toch? Stel dat er wat ergs aan de hand is (zou niet weten wat, maargoed) en je slaapt gewoon door :eek:
Ja dat zou zomaar kunnen, maar ik heb ook al gemerkt dat ik alles hoor 's nachts, wat de honden betreft dan. Ik kreeg toevallig vannacht om 3 uur nog een hond aan mijn bed (slaapkamer is hier gelijkvloers) maar die wilde even kroelen haha. Hij had zeker iets gehoord buiten.
Mocht hij diarree gehad hebben ofzo, dan had ik toch met hem buiten gestaan :wink:
Joera
Zeer actief

bulletjebe schreef:
Whitefang87 schreef:
bulletjebe schreef:
Whitefang87 schreef: Dat noemen ze moederinstinct :mrgreen: Ik heb precies het zelfde, ben een hele goeie slaper, word nooit zomaar wakker, maar owee als mn beestjes een geluid maken.
Ja dat zou zomaar kunnen, maar ik heb ook al gemerkt dat ik alles hoor 's nachts, wat de honden betreft dan. Ik kreeg toevallig vannacht om 3 uur nog een hond aan mijn bed (slaapkamer is hier gelijkvloers) maar die wilde even kroelen haha. Hij had zeker iets gehoord buiten.
Mocht hij diarree gehad hebben ofzo, dan had ik toch met hem buiten gestaan :wink:
voor een kroel ben je ook wel te porren toch? :mrgreen: lief zeg!
Joe word ook alleen wakker als hij moet plassen of poepen, dus zodra die wakker word en niet direct weer gaat liggen, is het tijd om op te staan :mrgreen:
Afbeelding
bulletjebe
Zeer actief
Contacteer:

Whitefang87 schreef:
bulletjebe schreef:
Whitefang87 schreef:
bulletjebe schreef: Herkenbaar, hier hetzelfde dus :wink:
voor een kroel ben je ook wel te porren toch? :mrgreen: lief zeg!
Joe word ook alleen wakker als hij moet plassen of poepen, dus zodra die wakker word en niet direct weer gaat liggen, is het tijd om op te staan :mrgreen:
Haha ja natuurlijk ben ik daarvoor te porren, maar ik denk meteen dat hij dus iets gehoord had en even zijn gezin kwam controleren of zo :wink: Het was de eerste keer dat hij dit deed namelijk.
Maar je weet idd wat er aan de hand kan zijn en dat vind ik zo opmerkelijk want bij mij kunnen ze normaalgesproken ook een kanon afschieten naast mijn bed :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”