Bij deze laat ik dat maar stiekem achterwege
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Taran en Kian: foto's blz 37
Moderator: moderatorteam
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
Re: Taran en Kian: gratis af te halen........ blz 33
Whahaha.....wat een aap. Ik wilde Tibbe al voorlezen hoe hij het dadelijk moet doen met het puppy opvoeden. Aangezien Taran daar blijkbaar al aardig bedreven in is.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Re: Taran en Kian: Explosie!!
Ik wilde eigenlijk wachten met een update tot het nieuwe jaar. Zodat ik jullie kon vertellen over het uitje naar zusje lief wat er aan zit te komen en waar Kian ook mee naar toe mag.
Ik ben namelijk heel benieuwd of Taran het zo goed blijft doen op hormonaal gebied in hetzelfde huis, dezelfde kamer zelfs, met 2 knappe hondendames. De vorige date ging wegens omstandigheden niet door dus nu in de herkansing.
Daarbij kon ik in het nieuwe jaar vertellen over Kians eerste ervaring met vuurwerk.
Maar toen......
was het 23 en 24 december
En gebeurde er wat waarvan ik zeker weet dat ik NIET op jullie medeleven kan rekenen maar waar jullie ws. wel vreselijke lol om gaan hebben. In het kader van kerst gun ik jullie dat
. Dussssssss.... een update.
Ik HAD vroeger een Saarlooswolfhond die best graag at maar niet vrat. Ook HAD ik vroeger een Saarloos, die, gewoon zoals de meeste saarlooswolfhonden niet alleen thuis wilde blijven. Goed, HAD dus.
Toen kwam Kian. Onze Hippie met zijn onschuldig rood smoelwerkje die Taran binnen een week volledig om zijn pootjes wikkelde. Kian die volledig geobsedeerd is door alles wat wel en niet eetbaar is en die bergen verzet om bij dat eetbare en niet eetbare spul te komen.
Zoals jullie konden lezen heeft hij zelfs in Taran een soort van mobiele berg gevonden waardoor hij op de aanrecht zat om daar te shoppen.
En Dat, mijn dames en heren, Dat was verkeerd. Taran heeft ontdekt dat daar op de aanrecht wat te halen valt
Het begon vorige week met 2 pakjes pens. Kian zat in de bench, dus Taran moest de dader zijn. Niet daar daaraan te twijfelen viel overigens want hij kwam ons luid boerend verwelkomen en de penslucht was bijna te snijden.
Beetje vreemd was het wel want er was ooit een tijd dat Taran niet alleen wilde zijn en was hij dat wel, dan at hij niet. Niks dus, ook geen stukjes kip of pens.
Gisteren gingen we even weg. 2 uurtjes. "ligt het voer in de achterbouw", vroeg ik nog onschuldig voor we vertrokken. En ja, daar lag het veilig te wezen.
Echter, dat gold niet voor de doos eieren. 10 kakelverse eitjes, groot formaat die op de aanrecht netjes in hun doosje stonden te wachten om vandaag een boerenomelet te worden alsmede een cake.
Taran kwam ons luid krakend tegemoet en er vielen stukjes eierschaal uit zijn bek. Vreselijk vrolijk werd hij ervan. Tenslotte krijg hij in de zomer wel eens een eitje van onze eigen kippen. Is dat even handig als de baasjes een kant en klaar kippenhokje op de aanrecht zetten.
Kian voelde zich ws vreselijk miskent want die heeft zijn UIterste best gedaan nog snel wat eierschaal naar binnen te werken toen hij uit de bench kwam. 10 eieren met een flink stuk doos had Taran op. De misdadiger.
En toen? nou toen niks. Hij was blij dat we weer thuis waren, heeft een uurtje later enthousiast zijn voer opgegeten en ging daarna met een volle buik slapen.
Tot vannacht dan....................
Toen hadden we een ontplofte wolf
Hij had er geen last van, behalve dat hij het vervelend vond niet meer op een schoon stukje vloer te kunnen lopen. Toen we dus vanmorgen beneden kwamen (niks gehoord ook gewoon, best schandalig) lag Taran helemaal opgevouwen op zijn kussen . Een soort van zwart eiland op een grote bruinige zee.
Nu, vele rollen papier later en een fles allesreiniger armer begint het weer een beetje normaal te ruiken. Taran heeft zich vol ijver op zijn voerbak geworpen en stuitert nu buiten rond.
Ik heb de indruk dat we een beetje te entousiast zijn geweest met Taran leren zonder ons thuis te blijven. Met dank aan een blije Hippiepup en een enthousiaste nepwolf.

Ik ben namelijk heel benieuwd of Taran het zo goed blijft doen op hormonaal gebied in hetzelfde huis, dezelfde kamer zelfs, met 2 knappe hondendames. De vorige date ging wegens omstandigheden niet door dus nu in de herkansing.
Daarbij kon ik in het nieuwe jaar vertellen over Kians eerste ervaring met vuurwerk.
Maar toen......
was het 23 en 24 december
Ik HAD vroeger een Saarlooswolfhond die best graag at maar niet vrat. Ook HAD ik vroeger een Saarloos, die, gewoon zoals de meeste saarlooswolfhonden niet alleen thuis wilde blijven. Goed, HAD dus.
Toen kwam Kian. Onze Hippie met zijn onschuldig rood smoelwerkje die Taran binnen een week volledig om zijn pootjes wikkelde. Kian die volledig geobsedeerd is door alles wat wel en niet eetbaar is en die bergen verzet om bij dat eetbare en niet eetbare spul te komen.
Zoals jullie konden lezen heeft hij zelfs in Taran een soort van mobiele berg gevonden waardoor hij op de aanrecht zat om daar te shoppen.
En Dat, mijn dames en heren, Dat was verkeerd. Taran heeft ontdekt dat daar op de aanrecht wat te halen valt
Het begon vorige week met 2 pakjes pens. Kian zat in de bench, dus Taran moest de dader zijn. Niet daar daaraan te twijfelen viel overigens want hij kwam ons luid boerend verwelkomen en de penslucht was bijna te snijden.
Beetje vreemd was het wel want er was ooit een tijd dat Taran niet alleen wilde zijn en was hij dat wel, dan at hij niet. Niks dus, ook geen stukjes kip of pens.
Gisteren gingen we even weg. 2 uurtjes. "ligt het voer in de achterbouw", vroeg ik nog onschuldig voor we vertrokken. En ja, daar lag het veilig te wezen.
Echter, dat gold niet voor de doos eieren. 10 kakelverse eitjes, groot formaat die op de aanrecht netjes in hun doosje stonden te wachten om vandaag een boerenomelet te worden alsmede een cake.
Taran kwam ons luid krakend tegemoet en er vielen stukjes eierschaal uit zijn bek. Vreselijk vrolijk werd hij ervan. Tenslotte krijg hij in de zomer wel eens een eitje van onze eigen kippen. Is dat even handig als de baasjes een kant en klaar kippenhokje op de aanrecht zetten.
Kian voelde zich ws vreselijk miskent want die heeft zijn UIterste best gedaan nog snel wat eierschaal naar binnen te werken toen hij uit de bench kwam. 10 eieren met een flink stuk doos had Taran op. De misdadiger.
En toen? nou toen niks. Hij was blij dat we weer thuis waren, heeft een uurtje later enthousiast zijn voer opgegeten en ging daarna met een volle buik slapen.
Tot vannacht dan....................
Toen hadden we een ontplofte wolf
Nu, vele rollen papier later en een fles allesreiniger armer begint het weer een beetje normaal te ruiken. Taran heeft zich vol ijver op zijn voerbak geworpen en stuitert nu buiten rond.
Ik heb de indruk dat we een beetje te entousiast zijn geweest met Taran leren zonder ons thuis te blijven. Met dank aan een blije Hippiepup en een enthousiaste nepwolf.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Hahahaha 
Je beschrijft het zo leuk, ik geniet echt mee van die twee deugnieten. Maar wat zul je gebaald hebben vanmorgen
Ik ben ook heel benieuwd hoe Taran op het vrouwelijke gezelschap gaat reageren, maar het klinkt tot nu toe allemaal heel goed.
Je beschrijft het zo leuk, ik geniet echt mee van die twee deugnieten. Maar wat zul je gebaald hebben vanmorgen
Ik ben ook heel benieuwd hoe Taran op het vrouwelijke gezelschap gaat reageren, maar het klinkt tot nu toe allemaal heel goed.
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Ik zei het al, geen medelevenDeDiana schreef:Hahahaha
Je beschrijft het zo leuk, ik geniet echt mee van die twee deugnieten. Maar wat zul je gebaald hebben vanmorgen![]()
Ik was niet vreselijk enthousiast nee haha maar ja ik had het wel verwacht. Gelukkig ben ik Saarloostechnisch wat gewend hoewel ik10 eieren wel wat overdreven vond
-
DaniBanani
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
- Aantal honden: 1
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Re: Taran en Kian: geexplodeerd, beetje jammer.
Het zal wel een flinke puinhoop zijn geweest, zo'n bruine zee.
Kian komt er bekaaid af met een stukje schil, die heeft straks wel zin in een vers eitje.
-
Safari
O, echt, nog even en Taran pakt jullie schoenen en jas als jullie de deur uit gaan.
Hij klinkt als een puber die stiekem een feestje geeft als pa en ma een avondje uit zijn.
Hij klinkt als een puber die stiekem een feestje geeft als pa en ma een avondje uit zijn.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Hahaha, nou Taran heeft zich in elk geval vermaakt. Das ook wat waard 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Mevrouw 'ik jat nooit wat' heeft eens driekwart tray eieren opgegeten. Het was tenslotte pasen
Ik verwachtte ook een explosie, maar godenzijdank bleef die uit.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Hahahaha.
Ik had vannacht hetzelfde geintje, alleen was het geen hele zee.
Gistermiddag hadden de meiden van een hoop paardenstront staan vreten, Nikkie gooide het er gistermiddag al gelijk uit in het bos. Maar Jarah is een ander verhaal.
Ik werd vannacht wakker van pootjes op het zeil, ik dacht laat ik maar gaan kijken want voor hetzelfde geld legt ze binnen een drol neer, ik mijn bed uit ligt er een plakkaat zachte smurrie op het kleed en twee grote plakkaten op het zeil.
Waarom niet alles op het zeil deponeren, nee hoor moest ook wat op het kleed.
Ik de boel opruimen eerste met wc-papier en de rotzooi in de wc gegooid. Trek ik door en ga verder met opruimen kom ik weer bij de wc zit die verstopt gelukkig liep het niet over de rand, de wc kon schijnbaar de lading poep en papier niet aan.
Dus voortaan even tussen de bedrijven door doortrekken voordat het er wel overheen loopt.
Normaal legt Jarah drollen neer waar je iemand mee dood kan gooien, maar nu dus niet en ik was er al een klein beetje bang voor vandaar dat ik mijn bed uitging. Anders was ik misschien nog wel blijven liggen.
Ik had vannacht hetzelfde geintje, alleen was het geen hele zee.
Gistermiddag hadden de meiden van een hoop paardenstront staan vreten, Nikkie gooide het er gistermiddag al gelijk uit in het bos. Maar Jarah is een ander verhaal.
Ik werd vannacht wakker van pootjes op het zeil, ik dacht laat ik maar gaan kijken want voor hetzelfde geld legt ze binnen een drol neer, ik mijn bed uit ligt er een plakkaat zachte smurrie op het kleed en twee grote plakkaten op het zeil.
Waarom niet alles op het zeil deponeren, nee hoor moest ook wat op het kleed.
Ik de boel opruimen eerste met wc-papier en de rotzooi in de wc gegooid. Trek ik door en ga verder met opruimen kom ik weer bij de wc zit die verstopt gelukkig liep het niet over de rand, de wc kon schijnbaar de lading poep en papier niet aan.
Dus voortaan even tussen de bedrijven door doortrekken voordat het er wel overheen loopt.
Normaal legt Jarah drollen neer waar je iemand mee dood kan gooien, maar nu dus niet en ik was er al een klein beetje bang voor vandaar dat ik mijn bed uitging. Anders was ik misschien nog wel blijven liggen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Gelukkig ik ben niet de enige met een stelende hond.
-
flaneloba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Oh god ik wil niet weten in welke stank jullie beneden kwamen vanmorgen.. *rilt*. De schurk!

Dag monster... *14-01-2016
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wahahaha, ik heb beeld, gelukkig geen geur
Dat zou hier ook zomaar kunnen gebeuren, gelukkig heb ik geen open keuken en kunnen ze nergens bij als ik er niet ben

Dat zou hier ook zomaar kunnen gebeuren, gelukkig heb ik geen open keuken en kunnen ze nergens bij als ik er niet ben
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
Hahaha ik zie het voor me!
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Ken er alles van . Hier moeten we ook alles achter slot en grendel zetten
Maar hij bij niks kapot en kan goed alleen thuis blijven
Zo leer je wel opruimen . Hier toch
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Zoals ik al voorspelde, geen greintje medeleven
Inderdaad, we leren ervan. Vanavond gaan we weer even weg. De aanrecht wordt van te voren netjes opgeruimd. Behalve het fruit uit de fruitschaal. Ben benieuwd wanneer hij vindt dat dat ook best lekker is
Inderdaad, we leren ervan. Vanavond gaan we weer even weg. De aanrecht wordt van te voren netjes opgeruimd. Behalve het fruit uit de fruitschaal. Ben benieuwd wanneer hij vindt dat dat ook best lekker is
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Bij gebrek aan beter gaat het fruit straks naar binnen
-
blondie
- Zeer actief
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Daar ben ik dus wel benieuwd ja haha. Zo eet hij ineens ook broodranetje schreef:![]()
![]()
![]()
Bij gebrek aan beter gaat het fruit straks naar binnen
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Van 2 honden he. Want de eierschalen die ik niet snel genoeg op kon ruimen heeft Kian met een noodgang opgevreten en dat werkt nogal door op die darmpjes.blondie schreef:lekkere rotte eierenlucht!
Andersom heb ik net Kian ook hoogst verwonderd naar Tarans kont zien kijken omdat er zo'n langgerekt piepend geluid uit kwam
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
HillieS schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wát zal dat gestonken hebben zeg
Het rook niet naar roosjes inderdaad
-
blondie
- Zeer actief
Whahaha ik weet helaas hoe het ruikt.. eens Finn teveel gekookte eieren gevoerd (ik had de dierenarts verkeerd begrepenflamme schreef:Van 2 honden he. Want de eierschalen die ik niet snel genoeg op kon ruimen heeft Kian met een noodgang opgevreten en dat werkt nogal door op die darmpjes.blondie schreef:lekkere rotte eierenlucht!
Andersom heb ik net Kian ook hoogst verwonderd naar Tarans kont zien kijken omdat er zo'n langgerekt piepend geluid uit kwam
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Wat ben ik toch gek op mijn mooie mannen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Taran en Kian: sneeuwfoto's blz 35
Prachtige foto's en wat begint Kian een volwassen uitstraling te krijgen (als je zijn slungelpoten en dito lijf even buiten beschouwing laat).
Genieten van een prachtstel!
Genieten van een prachtstel!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Zo verschillend en allebei prachtig 
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Heel verschillend inderdaad, maar wel gelijkwaardige strekenNanna schreef:Grappig, twee van die totaal verschillende honden bij elkaar
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Overigens had Kian vandaag voor het eerst bananen in zijn oren. Op de foto waar hij zo geconcentreerd kijkt had hij een spoor te pakken. Ik kon hem afleiden en we liepen door richting auto waar hij het spoor blijkbaar weer oppikte.
Meneer zette de sokken erin en met een vaartje rende hij ervandoor.
Ik heb hem 2 keer geroepen en daarna heb ik Taran aangelijnd (die wonder boven wonder besloot dat wegrennen belachelijk en totaal zinloos was) ben in de auto gestapt en aangereden.
Daarom schrok Kian zich het apelazerus en hij kwam met een noodgang terug sprinten
Meneer aangelijnd, flink beloont en daarna terug naar huis glijden. Rijden was het niet te noemen namelijk. Tja, je moet maar besluiten om persee in een onherbergzaam bosje te wandelen met dit weer
maar goed, de honden hadden lol, Taran kon de hele tijd los en ze waren lekker moe en voldaan 
Meneer zette de sokken erin en met een vaartje rende hij ervandoor.
Ik heb hem 2 keer geroepen en daarna heb ik Taran aangelijnd (die wonder boven wonder besloot dat wegrennen belachelijk en totaal zinloos was) ben in de auto gestapt en aangereden.
Daarom schrok Kian zich het apelazerus en hij kwam met een noodgang terug sprinten
Meneer aangelijnd, flink beloont en daarna terug naar huis glijden. Rijden was het niet te noemen namelijk. Tja, je moet maar besluiten om persee in een onherbergzaam bosje te wandelen met dit weer