Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marie-Josée schreef:Bordeauxdog x Rottweiler? Ik ken een dubbelganger van deze hond en dat is zo'n kruising.
Prachtige hond trouwens!!!!
Daar ken ik er ook een paar van maar die zijn toch anders vind ik
Zittende foto vind ik het wel een Bull, maar de foto in de mand zou het net zo goed met een BB gekruist kunnen zijn... want daar vind ik het echt geen Bull
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Marie-Josée schreef:Bordeauxdog x Rottweiler? Ik ken een dubbelganger van deze hond en dat is zo'n kruising.
Prachtige hond trouwens!!!!
jamaar, zijn de ouders daarvan bekend, of zeiden ze dat in het asiel? want die zeggen ook zomaar wat natuurlijk (heeft net zoveel of zoweinig waarde als ons gezwans ).
Nee dat was een "bewust gekruist" nest
Inderdaad, wij zwansen ook maar wat , soms geven kruisingen een totaal ander hondje dan je had verwacht.Wel grappig eigenlijk, wij denken dat het allemaal zo simpel is maar de natuur zit vele malen ingewikkelder in elkaar.Gelukkig maar!!!
Mol schreef:is volgens mij een gewoone bull met rood masker.
mol
Ik zie hier geen Bull in
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nee ik zie het nog steeds niet, ik ken de zandkleur idd maar ik zie bij die mandfoto echt heeeeeel weinig Bull in het hoofdtype
Nou sorry maar dat vind ik ook in de verste verte niet op een Bull lijken, ook kwa vacht niet
cloris schreef:Nou sorry maar dat vind ik ook in de verste verte niet op een Bull lijken, ook kwa vacht niet
en toch is het een bull
dit ook
laat ik even voor opstellen dat er toch nog veel varitie in de bullen zitten, en ze niet allemaal dat typishe domkop tye zijn, maar uitsluiten dat het een echte is , die van de eerste foto's dan doe ik ook niet hoor.
mol
Laatst gewijzigd door Mol op 13 nov 2006 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Annelies schreef:Ik heb nog één andere foto bemachtigd van de hond...
Ik vind het overigens wel een hele leuke mooie hond zeg