Ik heb respect voor elk ras maar ik zou geen andere hond meer willen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bullterrier
Moderator: moderatorteam
- *Spike*
- geregistreerd lid
bullterrier
Zijn er nog meer eigenaren van de engelse bullterriër...

There is one power, thats bullypower
- *Silvia*
- Zeer actief
- Youp
- Zeer actief
Ik heb geen bullterrier maar vind ze wel heel erg leuk
Diesel's beste vriendje is een bullterrier (hij heet toevallig ook Diesel
) en het is echt leuk om te zien hoe deze 2 intacte volwassen reuen met elkaar spelen.
Misschien dat er hier in de toekomst wel een teefje komt. Misschien volgend jaar al
Misschien dat er hier in de toekomst wel een teefje komt. Misschien volgend jaar al
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
- bikkel
- Actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
-
heavenlysaints
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): St-Bernards en Engelse Bull-terrier
- Contacteer:
Dit was Falco, onze reu, overleden 2006 aan hartkwaal:

Dit was Luna, dochter van Falco, overleden 2006 aan dezelfde hartkwaal:

En nu zijn we ook op zoek naar een goede fokker voor een pupje in 2008!

Dit was Luna, dochter van Falco, overleden 2006 aan dezelfde hartkwaal:

En nu zijn we ook op zoek naar een goede fokker voor een pupje in 2008!
We got rid of the kids, the dogs were allergic.

http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all

http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all
-
-sanne
- Actief
-
Mojuan
- Zeer actief
Als eerste hond wilde ik heel erg graag een Bull terrier, ik ben helemaal verliefd op dit ras, al van kleins af aan.
Mijn toenmalige vriend vond ze lelijk, dus ben ik op zoek gegaan naar een ras dat ongeveer het zelfde karakter en uiterlijk heeft.
Zo ben ik op een Amstaf gekomen.
Maar mijn huidige vriend vindt Bullies ook te gekke honden, dus de eerst volgende hond......juist, zal een Bull worden.
Mijn toenmalige vriend vond ze lelijk, dus ben ik op zoek gegaan naar een ras dat ongeveer het zelfde karakter en uiterlijk heeft.
Zo ben ik op een Amstaf gekomen.
Maar mijn huidige vriend vindt Bullies ook te gekke honden, dus de eerst volgende hond......juist, zal een Bull worden.

- mariska&kyra
- geregistreerd lid
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
Addy
- *Silvia*
- Zeer actief
Ik antwoord ook ff want ik vind het ook een wereldrasAddy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?
Omdat het ras je nu eenmaal moet aanspreken in alles van dien..
De een vind hem lelijk en eigenwijs en de ander kan bv lezen en schrijven met ze en vind ze harstikke mooi ..
Dit is mijn derde bull en heb nog nooit zulke wereldhonden gehad
Enne eens een Bull altijd een Bull geld voor mij..
En ik heb diverse soorten honden meegemaakt vanaf kinds af aan dus kijk verder als me neus lang is.
- mariska&kyra
- geregistreerd lid
Jep daar ben ik het ook helemaal mee eens..Ik vind een bull ook geweldig..zowel uiterlijk als karakter..kyra is me eerste bull, maar ik zou ook geen ander ras meer willen..Ze zijn lekker knuffelig, gek, lief, leuk van formaat, etc etc..zo kan ik nog wel even door gaan..baloutjuh schreef:Ik antwoord ook ff want ik vind het ook een wereldrasAddy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?![]()
Omdat het ras je nu eenmaal moet aanspreken in alles van dien..
De een vind hem lelijk en eigenwijs en de ander kan bv lezen en schrijven met ze en vind ze harstikke mooi ..
Dit is mijn derde bull en heb nog nooit zulke wereldhonden gehad
Enne eens een Bull altijd een Bull geld voor mij..
En ik heb diverse soorten honden meegemaakt vanaf kinds af aan dus kijk verder als me neus lang is.
- brie
- geregistreerd lid
-
Mojuan
- Zeer actief
- Limanade
- Zeer actief
ik heb verschillende rassen gehad/meegemaakt. .. bij mijn ouders, mijn schoonouders, vrienden, familieAddy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?
maar geen enkele hondenras kan tippen aan de gekheid en de vrolijkheid van een bullterrier!!!

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
-
Mojuan
- Zeer actief
Behalve mijn Amstaf Julia, zij heeft het karakter van een Bull terrier.Annie Pannie schreef:ik heb verschillende rassen gehad/meegemaakt. .. bij mijn ouders, mijn schoonouders, vrienden, familieAddy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?
maar geen enkele hondenras kan tippen aan de gekheid en de vrolijkheid van een bullterrier!!!
Dat vind ik ook zo leuk aan haar, haha.
Het lijkt wel of ze gewoon weet dat ik eigenlijk een bullie wilde, dus heeft ze zich er maar aan aangepast

- Limanade
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
- Limanade
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
Laken terrorist zal je bedoelen.
Vanmorgen lag ze helemaal in de deken gekropen en was ze aan het rollebollen in het laken.
Het leek net een spookje.
Toen ze op haar buik lag met haar kop omhoog in het witte laken zag ze er uit als een zeehondje!
Haha, dus ze is net zo prettig gestoord als een Bull terrier.
Heeft ook veel humor.
Vanmorgen lag ze helemaal in de deken gekropen en was ze aan het rollebollen in het laken.
Het leek net een spookje.
Toen ze op haar buik lag met haar kop omhoog in het witte laken zag ze er uit als een zeehondje!
Haha, dus ze is net zo prettig gestoord als een Bull terrier.
Heeft ook veel humor.

-
MIP
- Vaste gebruiker
- bikkel
- Actief
tja ik denk net als andere mensen die van een bepaald soort ras houden.Tis gewoon de uitstraling het karakter en de bouw en hier blijven we ook bij de bull terrier hoor.pfffffff nee tis voor mij een super ras.ja en zoals gezegd werd de een vindt ze lelijk de ander vindt ze mooi.Addy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?

-
MIP
- Vaste gebruiker
-
Addy
persoonlijk vind ik ze heel grappig maar het zijn dus ook hele vrolijke honden begrijp ik ?bikkel schreef:tja ik denk net als andere mensen die van een bepaald soort ras houden.Tis gewoon de uitstraling het karakter en de bouw en hier blijven we ook bij de bull terrier hoor.pfffffff nee tis voor mij een super ras.ja en zoals gezegd werd de een vindt ze lelijk de ander vindt ze mooi.Addy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?
- *Silvia*
- Zeer actief
ze worden niet voor niets de clown onder de honden genoemdAddy schreef:persoonlijk vind ik ze heel grappig maar het zijn dus ook hele vrolijke honden begrijp ik ?bikkel schreef:tja ik denk net als andere mensen die van een bepaald soort ras houden.Tis gewoon de uitstraling het karakter en de bouw en hier blijven we ook bij de bull terrier hoor.pfffffff nee tis voor mij een super ras.ja en zoals gezegd werd de een vindt ze lelijk de ander vindt ze mooi.Addy schreef:Als ik lees dat je geen ander ras wilt dan vraag ik me af, als leek, wat dit ras dan zo geweldig maakt voor de liefhebber ?
-
Mojuan
- Zeer actief
- *Spike*
- geregistreerd lid
Ja het zijn echt vrolijke honden, hoe sago je wel niet bent, spike krijgt mij altijd weer aan het lachen.
de hond moet je aanspreken en past zeer zeker niet bij iedereen.
Door zijn speciale en sterke karakter maakt het echt een speciale hond die zoals ik al zei echt bij je moet passen.
Het moet je aanspreken, je moet zelf veel geduld hebben, dit zul je echt nodig hebben bij het opvoeden van een bull..
Ze zijn erg ondeugend, echt clowns ze kunnen lekker eigenwijs zijn maar daar integen zo gehoorzaam en zo liefdevol
Maar als je hem of haar voor je gewonnen krijgt dan heb je echt een wereld hond..
een vriend die voor je door het vuur gaat....
de hond moet je aanspreken en past zeer zeker niet bij iedereen.
Door zijn speciale en sterke karakter maakt het echt een speciale hond die zoals ik al zei echt bij je moet passen.
Het moet je aanspreken, je moet zelf veel geduld hebben, dit zul je echt nodig hebben bij het opvoeden van een bull..
Ze zijn erg ondeugend, echt clowns ze kunnen lekker eigenwijs zijn maar daar integen zo gehoorzaam en zo liefdevol
Maar als je hem of haar voor je gewonnen krijgt dan heb je echt een wereld hond..
een vriend die voor je door het vuur gaat....
There is one power, thats bullypower