kennissen van ons hebben een hond..een reu mooi beest..is nu twee jaar..en ze gaan nu een pup erbij kopen,..honden worden goed verzorgt hoor,..ze krijgen een teef erbij..aangezien ze op een appartement wonen..zonder tuin(honden krijgen voldoende afleiding).vraag ik hoe ze dat gaan doen als de teef loops word....of ze er een gaan laten helpen..Nee het is de bedoeling dat de honden hun eigen gaan betalen

..dus ik van hoe bedoel je..nou ze word gedekt door de reu en pups worden verkocht en zo kunnen ze dan van dat geld de honden betalen...
Nou ik dacht dat ik niet goed werd..en heb gevraagd of ze echt denken dat ze er iets op verdienen :N: ..ja hoor denken ze

..en ze erop geattendeerd dat je een teef pas kan laten dekken as ze minstens 18 maanden is..maar dan zou ze ook pas de eerste keer loops worden

...
nou dat waren dus kennissen

ben een beetje uitgeflipt

en ze aangeraden om eens op internet te lezen..en misschien een cursus te gaan doen om uberhaupt iets van honden te leren...
en een beetje overdreven prijzen genoemd van dingen die nodig zijn bij pups..
ik ben normaal vrij rustig..dus ze hadden dat niet van mij verwacht...ik hoop dat ze een beetje wakker geschud zijn..maar ja ik betwijfel het