HD A
ED normal
Moderator: moderatorteam

Ikzelf vind de ZW vele malen beter als zo een NorbergWaarde. Bij de ZW word ook gekeken naar het hele nest, en niet alleen naar de eigen heupen. Dus word gekeken naar vererfing.malinois schreef:gefeliciteerd![]()
nou weet ik niet of ik het al een keer eerder heb gevraagd maar dan doe ik het gewoon nog een keer :N: Waarom laat je het specifiek in Duitsland doen en niet in NL?
Nee hoor. De Beardie-club in Frankrijk is ook druk bezig met een DNA-bankjidde schreef:Verder is haar DNA opgeslagen, volgens mij doet alleen de SV (in duitsland) dat. Haar beide ouders zijn ook in Duitsland opgenomen
Ik bedoelde meer, dat het in Nederland nog niet gebeurdHanneke schreef:Nee hoor. De Beardie-club in Frankrijk is ook druk bezig met een DNA-bankjidde schreef:Verder is haar DNA opgeslagen, volgens mij doet alleen de SV (in duitsland) dat. Haar beide ouders zijn ook in Duitsland opgenomen.
Overigens gefeliciteerd met de uitslagen!
ja maar wat als de rest niet gerontgend wordt?jidde schreef:Ikzelf vind de ZW vele malen beter als zo een NorbergWaarde. Bij de ZW word ook gekeken naar het hele nest, en niet alleen naar de eigen heupen. Dus word gekeken naar vererfing.malinois schreef:gefeliciteerd![]()
nou weet ik niet of ik het al een keer eerder heb gevraagd maar dan doe ik het gewoon nog een keer :N: Waarom laat je het specifiek in Duitsland doen en niet in NL?
Verder is haar DNA opgeslagen, volgens mij doet alleen de SV (in duitsland) dat. Haar beide ouders zijn ook in Duitsland opgenomen

ook mijn vragen idd.malinois schreef:ja maar wat als de rest niet gerontgend wordt?jidde schreef:Ikzelf vind de ZW vele malen beter als zo een NorbergWaarde. Bij de ZW word ook gekeken naar het hele nest, en niet alleen naar de eigen heupen. Dus word gekeken naar vererfing.malinois schreef:gefeliciteerd![]()
Verder is haar DNA opgeslagen, volgens mij doet alleen de SV (in duitsland) dat. Haar beide ouders zijn ook in Duitsland opgenomenIk ken genoeg mensen die hun hond pas laat rontgenen als die uberhaupt ooit gevraagd wordt voor een dekking en niet standaard... wat krijgt Tuana dan bijvoorbeeld voor ZW? Gewoon interesse overigens hoor
Een pup begint bij de geboorte al met het gemiddelde van de ouders. Moeders heeft 78 en vader 93.malinois schreef:
ja maar wat als de rest niet gerontgend wordt?Ik ken genoeg mensen die hun hond pas laat rontgenen als die uberhaupt ooit gevraagd wordt voor een dekking en niet standaard... wat krijgt Tuana dan bijvoorbeeld voor ZW? Gewoon interesse overigens hoor
ja dat snap ik, maar wat als de rest van het nest niet gerontgend wordt?jidde schreef:Een pup begint bij de geboorte al met het gemiddelde van de ouders. Moeders heeft 78 en vader 93.malinois schreef:
ja maar wat als de rest niet gerontgend wordt?Ik ken genoeg mensen die hun hond pas laat rontgenen als die uberhaupt ooit gevraagd wordt voor een dekking en niet standaard... wat krijgt Tuana dan bijvoorbeeld voor ZW? Gewoon interesse overigens hoor
Eén broer van Tuana staat ook in de SV, hij heeft ZW 81 (en zelfde uitslagen als Tuana) Haar andere broer heeft een Nederlandse B.
Je moet ook naar de hond zelf kijken, maar daarmee alleen kom je er niet. Het hele nest, halfzusjes/broertjes en ouders zijn net zo belangrijk! Je kan wel een nest met allemaal C honden hebben en een A hond en daarmee fokken, maar is dat wel goed?