Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelmaatjes Drenthe
Moderator: moderatorteam
Wandelmaatjes Drenthe
Iemand in Drenthe met hond(en) die goed met een kleintje als Robbie kan?
Voor grote honden is hij nog wat angstig. Maar als hij eenmaal merkt dat het niet eng is, kan hij er vast wel aan wennen...
Voor grote honden is hij nog wat angstig. Maar als hij eenmaal merkt dat het niet eng is, kan hij er vast wel aan wennen...
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Saffie is niet erg groot, maar ze heeft wel een aantal minihondjes als speelkamaraadjes. Als Boy er niet bij is en ze is niet op eigen terrein kan ze wel normaal kennis maken met andere honden en is ze ook speels.
Maar ik kan je niet helemaal verzekeren dat ze niet zal blaffen of katten in het begin, dus als Robbie daar echt heel erg van schrikt dan weet ik niet het een goed idee is.
Als je het wat lijkt kunnen we wel een keertje bij de Baggelhuizerplas afspreken zonder Boy.
Ik heb haar een keer kennis laten maken met een heel erg bang (zeg maar panisch) pupje. We hebben Saffie aan de riem gelaten en het pupje kwam kijken toen hij er aan toe was. Dat ging prima.
Boy is niet zo leuk met jonge reutjes. Hij zal hem niets doen maar gezelligheid hoef je van hem ook niet te verwachten, eerder een opgetrokken lip als hij te dicht in de buurt komt.
Voor een bang klein teefje zou hij ideaal zijn om kennis mee te maken.
Maar ik kan je niet helemaal verzekeren dat ze niet zal blaffen of katten in het begin, dus als Robbie daar echt heel erg van schrikt dan weet ik niet het een goed idee is.
Als je het wat lijkt kunnen we wel een keertje bij de Baggelhuizerplas afspreken zonder Boy.
Ik heb haar een keer kennis laten maken met een heel erg bang (zeg maar panisch) pupje. We hebben Saffie aan de riem gelaten en het pupje kwam kijken toen hij er aan toe was. Dat ging prima.
Boy is niet zo leuk met jonge reutjes. Hij zal hem niets doen maar gezelligheid hoef je van hem ook niet te verwachten, eerder een opgetrokken lip als hij te dicht in de buurt komt.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

Wil Robbie wel wat meer laten wennen aan grotere honden. Hij heeft ook al kennis gemaakt met Ozzy van Kitty.saffie schreef:Saffie is niet erg groot, maar ze heeft wel een aantal minihondjes als speelkamaraadjes. Als Boy er niet bij is en ze is niet op eigen terrein kan ze wel normaal kennis maken met andere honden en is ze ook speels.
Robbie is geen panisch pupje maar hij vindt het wel wat eng als een grote hond op hem af stormt.
Keer afspreken bij de Baggelhuizerplas lijkt me leuk!
- saffie
- Zeer actief
Okee, lijkt me ook leuk
Het is meer dat Saffie direct doorheeft dat er iets bijzonders staat te gebeuren, en dan is ze opgewonden en dan wil ze wel eens blaffen.
Maar als ik haar gewoon even eerst een minuutje aan een lijntje van twee meter houdt dan komt het wel goed.
Maar'groot is ze niet, meer kniehoogte.

Het is meer dat Saffie direct doorheeft dat er iets bijzonders staat te gebeuren, en dan is ze opgewonden en dan wil ze wel eens blaffen.
Maar als ik haar gewoon even eerst een minuutje aan een lijntje van twee meter houdt dan komt het wel goed.

Oh, kijk, dan komt het vast wel goed.saffie schreef:Okee, lijkt me ook leuk![]()
Robbie gaat snauwen als hij te druk benaderd wordt.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hoi,
Waar ligt de Baggelhuizerplas? Ik heb 3 cavaliers en 1 kelpie die dus gewend is aan kleine honden. Ze is zelfs onderdanig maar wel druk naar andere honden toe. Ik kan haar eerst ook wel even vast doen en in overleg dan los doen.
Misschien ook een idee'tje om mee te wandelen?
Groetjes van Esther
Waar ligt de Baggelhuizerplas? Ik heb 3 cavaliers en 1 kelpie die dus gewend is aan kleine honden. Ze is zelfs onderdanig maar wel druk naar andere honden toe. Ik kan haar eerst ook wel even vast doen en in overleg dan los doen.
Groetjes van Esther
Baggelhuizerplas is bij Assen.Hondenschool Shanna schreef:Hoi,
Groetjes van Esther
Cavaliertjes vind ik helemaal geweldig!!!
(Ik zou er graag een cavaliertje bij willen als 2e hondje, maar vriendlief wil geen 2e...)
- saffie
- Zeer actief
Pas maar op, ik ga kwijlen als ik een Kelpie zieHondenschool Shanna schreef:Hoi,
Groetjes van Esther

Ik vind ze heel erg mooi
Het lijkt me leuk als je mee gaat wandelen

Jij de Kelpie, ik de Cavaliertjes!saffie schreef:Pas maar op, ik ga kwijlen als ik een Kelpie zieHondenschool Shanna schreef:Hoi,
Groetjes van Esther
Ik vind ze heel erg mooi
Het lijkt me leuk als je mee gaat wandelen

-
- Zeer actief
- Contacteer:
3 Cavaliertjes? Nou okee, dan mag je er 2 zelf houden. Heb je toevallig een tric color? Dan pik ik die in als je niet kijkt!Hondenschool Shanna schreef:Hoi,
Snik, snik en ikke dan?![]()
Alle gekheid op een stokje, Assen is wel te doen voor mij.
Woensdagsmiddags, zaterdagsmiddags en zondag kan ik wel. Datum nog even kijken. Ik hoor het wel wanneer.
Groetjes van Esther

- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
- Contacteer: