ze hebben het karakter van een franse bulldog
ik kon er een kopen voor 3000 euro
maar hij heeft geen akc omdat ze nog niet goedgekeurd zijn
als ik er een koop zonder akc vallen ze dan ook onder die vieze wet het rad gr emmy

Moderator: moderatorteam

Nee, ze zijn hier nog niet maar dat duurt niet lang meer. Er is al een fokker van Amerikaanse Bullen bezig, die blijkt er al 3 te hebben gekocht maar die zitten nog in de US.shorty schreef:Brigitte schreef:Er zijn al mensen bezig om Shorty's te importeren.
zover ik ben ingelicht zou er nog geen in nederland zijn
en als ik er een zou willen de eerste in europa zou zijn
ik weet wel dat ze meschien over twee jaar hier zouden zijn gr emmy
Brigitte schreef:Nee, ze zijn hier nog niet maar dat duurt niet lang meer. Er is al een fokker van Amerikaanse Bullen bezig, die blijkt er al 3 te hebben gekocht maar die zitten nog in de US.shorty schreef:Brigitte schreef:Er zijn al mensen bezig om Shorty's te importeren.
zover ik ben ingelicht zou er nog geen in nederland zijn
en als ik er een zou willen de eerste in europa zou zijn
ik weet wel dat ze meschien over twee jaar hier zouden zijn gr emmy
ten eerste vraag ik niet jullie mening over een stamboomloze hondNanna schreef:Ik kon er een kopen voor 3000 euro.....
Wéér een stamboomloos soort hond dat puur voor grof geld gefokt wordt....
Je neemt me de woorden uit de mond!!!piep schreef:er is hier toch al een topic over?
ik zeg het maar even
Dat had ik niet door, ik dacht dat het een mededeling was.shorty schreef:]
en mijn vraag was ook of ze onder de rad wet vallen
he eindellijk iemand die mijn vraag beantwoordMARC_S schreef:Nee, deze honden vallen niet onder de RAD. Het zijn gewoon net Franse bullen met hangoren![]()
Niets in zulke hondjes doet mij persoonlijk denken aan een pitbull. Als je een Ambull in 99% van de gevallen mag houden mag een shorty geen enkel probleem zijn
Precies.Yv*nn schreef:Je neemt me de woorden uit de mond!!!piep schreef:er is hier toch al een topic over?
ik zeg het maar even![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=