Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
He, das Laila, de hond van Myrthe van het teckelforum!
Vader is een whippet en moeder een teckel, een nogal oeps-nest schijnt het geweest te zijn.
En ik neem aan gewoon uit Nederland dat ze haar vandaan heeft.
Takkie_Teckel schreef:He, das Laila, de hond van Myrthe van het teckelforum!
Vader is een whippet en moeder een teckel, een nogal oeps-nest schijnt het geweest te zijn.
Juist, dat is Laila
Als je eerder was geweest had jij die koelkast gewonnen
Juist, dat is Laila
Ik had het al eerder gezien maar vond het niet eerlijk om te gaan ''raden'' terwijl ik het al wist.
Het is wel echt een grappige hond qua uiterlijk!
Al heeft ze al wel een operatie moeten ondergaan vanwege een fout groeiende poot+steralisatie om verdere groei te voorkomen zodat ze geen last van groeipijnen krijgt ofzo.
Juist, dat is Laila
Ik had het al eerder gezien maar vond het niet eerlijk om te gaan ''raden'' terwijl ik het al wist.
Het is wel echt een grappige hond qua uiterlijk!
Al heeft ze al wel een operatie moeten ondergaan vanwege een fout groeiende poot+steralisatie om verdere groei te voorkomen zodat ze geen last van groeipijnen krijgt ofzo.
had die ppoot speciefiek met de kruising te maken of was dat iets wat vaker voorkomt?
en steriliseren om niet meer te groeien?
daar had ik nog nooit van gehoord.
Zij groeit wss niet meer , haar poot ging zo scheef staan dat de dierenarts het advies heeft gegeven om de groei te stoppen door haar te laten stereliseren. Dat is dus bijna 3 weken geleden gebeurt. Ze heeft nu een mooie toekomst zonder reuma in het vooruitzicht.
Takkie_Teckel schreef:Geen idee, dit schreef het baasje zelf
Zij groeit wss niet meer , haar poot ging zo scheef staan dat de dierenarts het advies heeft gegeven om de groei te stoppen door haar te laten stereliseren. Dat is dus bijna 3 weken geleden gebeurt. Ze heeft nu een mooie toekomst zonder reuma in het vooruitzicht.
ik weet niet of ze voor haar 1e loopsheid gesteriliseerd ( gecastreerd) is, zo ja, dan is de kans dat ze juist groter word aanwezig. dat ze langer doorgroeit
Takkie_Teckel schreef:Geen idee, dit schreef het baasje zelf
ik weet niet of ze voor haar 1e loopsheid gesteriliseerd ( gecastreerd) is, zo ja, dan is de kans dat ze juist groter word aanwezig. dat ze langer doorgroeit