Moderator: moderatorteam
Ik stond in mijn prachtige nieuwe bikini aan de rand en wilde er werkelijk net 1 voet inzetten en schiet er wat onder mijn voeten langs.mercedes2803 schreef: Ze hadden me voor 100 % zekerheid kunnen vertellen dat ze in het water bleven, ik had mijn spullen gepakt en was heel hard gaan rennen!
Je kijkt nog wel wat angstvallig naar de bodemjenny* schreef:Ik stond in mijn prachtige nieuwe bikini aan de rand en wilde er werkelijk net 1 voet inzetten en schiet er wat onder mijn voeten langs.mercedes2803 schreef: Ze hadden me voor 100 % zekerheid kunnen vertellen dat ze in het water bleven, ik had mijn spullen gepakt en was heel hard gaan rennen!
hahahahaha, je kan je mijn reactie waarschijnlijk wel voorstellen.
ik ben vervolgens hier beland![]()
Ik had jou echt wel willen zienjenny* schreef:Ik stond in mijn prachtige nieuwe bikini aan de rand en wilde er werkelijk net 1 voet inzetten en schiet er wat onder mijn voeten langs.mercedes2803 schreef: Ze hadden me voor 100 % zekerheid kunnen vertellen dat ze in het water bleven, ik had mijn spullen gepakt en was heel hard gaan rennen!
hahahahaha, je kan je mijn reactie waarschijnlijk wel voorstellen.
ik ben vervolgens hier beland![]()
Ik voelde het al kriebelen, haha.Rataplan schreef: Je kijkt nog wel wat angstvallig naar de bodem![]()
Maar gaaf zeg, die slang is behoorlijk aan het jagen