Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
clausipaus schreef:Hee is dat alweer geweest! Of is dat deze week?
Dat is ook op de Renderklippen of niet. Kun je ook mooi lopen met de honden Leuke foto's!
Elmar schreef:Ik wil ook meedoen!!! wie heeft er een makke pony voor mij
Het is echt gaaf hoor!
Ik heb al 8 jaar niet meer paard gereden, maar mis het soms wel. Maar ben in die jaren echt een stuk stijver geworden, dus om zomaar een keer ergens een paard te huren, nee dat zie ik niet zitten.
Elmar schreef:Ik wil ook meedoen!!! wie heeft er een makke pony voor mij
Het is echt gaaf hoor!
Ik heb al 8 jaar niet meer paard gereden, maar mis het soms wel. Maar ben in die jaren echt een stuk stijver geworden, dus om zomaar een keer ergens een paard te huren, nee dat zie ik niet zitten.
Het is ok wel de bedoeling dat je ervoor traint, anders redt je het echt niet . Ik heb hem 2 of 3 jaar geleden gereden zonder zelf er voor getraind te hebben. Ik had heel veel gemend dus Myrthe was heel goed in conditie maar had er niet zo bij stilgestaan. Ik had in november voor het laatst gereden. Ik heb het geweten :N: . Na dag 1 waren mijn benen van onder tot boven 2 keer zo dik en ik heb de rest volledig ingezwachteld moeten rijden. Dat doe ik dus noit meer.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...