Over enkele weken begin in in Utrecht een gevorderde groep doggydance. Ik hoor van diverse mensen dat het erg moeilijk is om een doogydancecursus te vinden. Ik ben sinds 1 april zelf begonnen en wil dat graag aan iedereen kenbaar maken die geinteresseerd is. Als er genoeg aanmeldingen zijn voor een bginnerscursus begin ik deze ook. De gevorderde groep zit bijna vol.
Afgelopen week heb ik een demo gegeven met mijn toller op de flevodogshow, dit is gefilmd en staat op youtube. Hierbij de link.
http://www.youtube.com/watch?v=YLLYBR9c4V8
Tevens kunnen jullie kijken op mijn eigen website. www.dancingwithdogs.nl
Groetjes Eline van Oosterom en Terra
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuwe cursus doggydance in Utrecht
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
- Moya
- Vaste gebruiker
ik had gisteren de laatste les van mijn orientatie cursus met Moya en die begonnen we met wat oefeningen uit doggy dance. Wat is dat ontzettend gaaf om te doen zeg. Grappig ook om te zien hoe leuk Moya het vond en hoe goed ze het deed. We oefenen thuis verder met de dingen die we hebben geleerd.
In september ga ik beginnen met fly ball en behendigheid (puur voor de lol en om gezellig samen bezig te zijn), maar daarna lijkt een beginnerscursus doggydance me helemaal super. Zal je site dus zeker in de gaten houden.

In september ga ik beginnen met fly ball en behendigheid (puur voor de lol en om gezellig samen bezig te zijn), maar daarna lijkt een beginnerscursus doggydance me helemaal super. Zal je site dus zeker in de gaten houden.

look at me and my best friend

-
- Vaste gebruiker
Wat leuk dat je zo enthousiast bent! Wanneer er weer een beginnerscursus begint na de zomer is nog niet bekend. Wellicht in het najaar of volgend jaar. Maar inderdaad je kan de site in de gaten houden.
Gr Eline
Gr Eline
Moya schreef:ik had gisteren de laatste les van mijn orientatie cursus met Moya en die begonnen we met wat oefeningen uit doggy dance. Wat is dat ontzettend gaaf om te doen zeg. Grappig ook om te zien hoe leuk Moya het vond en hoe goed ze het deed. We oefenen thuis verder met de dingen die we hebben geleerd. :wink:
In september ga ik beginnen met fly ball en behendigheid (puur voor de lol en om gezellig samen bezig te zijn), maar daarna lijkt een beginnerscursus doggydance me helemaal super. Zal je site dus zeker in de gaten houden. :ok: