Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Frummeltje. Voskop dwerg konijntje (tenminste, als dwerg gekocht en zie wel hoe ze uitgroeid) van 8 weekjes jong.
Echt een leuk ontdeugend ding is dit. Frummel is gekomen omdat Babs helaas toch weg moest omdat ze echt niet in de groep te houden was.
Wat een leuk knijntje. Een dwergje is het niet, het kan wel heel goed een kruising tussen dwerg en Hollander zijn en dan nog wat als ik dat fluffy haar zie bij zijn kopje. Dat soort kruisingen hebben wij ook altijd gehad en worden veel als dwergjes verkocht in de dierenwinkel. Een echt dwergkonijn heeft niet van die flappers.
Dit zijn meer dwergkonijnenoortjes:
starfleet schreef:Wat een leuk knijntje. Een dwergje is het niet, het kan wel heel goed een kruising tussen dwerg en Hollander zijn en dan nog wat als ik dat fluffy haar zie bij zijn kopje. Dat soort kruisingen hebben wij ook altijd gehad en worden veel als dwergjes verkocht in de dierenwinkel. Een echt dwergkonijn heeft niet van die flappers.
Dit zijn meer dwergkonijnenoortjes:
Anne
goed gezegd. Ik weet dat het zeker geen echte dwerg is vanwege die oren. Heb het wel gekocht als zijnde dwerg (wisten niet hoe anders te noemen). Ik denk dat het wel groter wordt ook (middelmaat ongeveer)