Zoals al eerder hier vermeld http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=116553
is mijn teef drachtig van wel één puppen .
Morgen, 12 juli dus wordt ze met de keizersnee verlost van dit ene pupje. Ik ben wanhopig op zoek naar een of meerdere pleegkinderen voor deze teef.
Ik hoop natuurlijk op een gezond en levensvatbaar pupje, maar voor de geestelijke en lichamelijke ontwikkeling van de pup is het niet goed alleen te zijn. Maar stel, de pup is niet levensvatbaar, ook dán wil ik dat dit supermoedertje een of meerdere babys heeft want het zou te triest zijn voor woorden als ze helemaal niets zou hebben
Dus als er iemand moederloze pups heeft van een of meerdere dagen oud, of een te groot nest, pleazzzzzzzz laat het me weten. Deze puppys worden uiteraard net zo zorgzaam en liefdevol groot gebracht als mijn eigen pups.
Bedankt alvast.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pleegpup(pen) gezocht
Moderator: moderatorteam
- Chawa
- Actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- Chawa
- Actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
helaas 6 weken te laat, je had er wel een paar van solar kunnen lenen , maar ja daar heb je nu niets aan, ik hoop dat je gauw wat vind en dat het dalijk allemaal goed gaatChawa schreef:Dat weet ik en daar ben ik al aangemeld, net als bij tig rasverenigingen, maar géén moederloze pup of te groot nest te bekennen.kitty2 schreef:gebruik even de zoekfunctie, er is namelijk een meldpunt voor moederloze puppen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.