Ik hoop zo al een beetje een beeld te kunnen maken over hoe Scence er later uit gaat zien.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Appelhoofden, opgetrokken ruggetjes en bolle ogen
Moderator: moderatorteam
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Appelhoofden, opgetrokken ruggetjes en bolle ogen
Bij sommige dwergen en kaninchens komen die bovenstaande dingen nog al wel eens voor. Kan je dat herkennen bij pups (van een week of
of niet. En zo ja, hoe?
Ik hoop zo al een beetje een beeld te kunnen maken over hoe Scence er later uit gaat zien.
Laatst gewijzigd door Ianthe op 04 aug 2007 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
Zou je al iets aan een hele jonge pup kunnen zien dan??
Ik vind het gewoon een lekker ding op de foto's hahaha.
Maar uit vader en moederhond is toch ook wel redelijk te zien wat je kan verwachten van jouw hondje?
Ik heb wel een foto gevonden van een teckeltje dat ''rare grote ogen'' heeft, maar het is van een echte fokkersite dus dat is misschien wat raar en lullig om hier te laten zien, ik wou een voorbeeld laten zien.
Maar uit vader en moederhond is toch ook wel redelijk te zien wat je kan verwachten van jouw hondje?
Ik heb wel een foto gevonden van een teckeltje dat ''rare grote ogen'' heeft, maar het is van een echte fokkersite dus dat is misschien wat raar en lullig om hier te laten zien, ik wou een voorbeeld laten zien.
Het huiveringwekkende Nina monster

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Scence is de kg gepasseerd, als ze hier komt wegen we haar wel even. Ze is duidelijk een stuk kleiner dan de restNanna schreef:Pffff, even wat opgelicht hoor, het is moeilijk te zien anders.
Ja hoor, dit valt binnen het normale. Ze heeft een wat kaninchenachtig hoofd (net als haar moeder trouwens)
Ws IS ze ook erg klein, klopt dat?
Bij teckels is het vaak zo: hoe groter de teckel, hoe fraaier het hoofd. De standaards hebben nu eenmaal de mooiste hoofden.
Ik denk dat je juist niet zo veel kan zien aan de vader en moeder wat betreft Scence omdat zij zo klein is. Ik vroeg het vooral omdat ik juist geen inschatting kon maken en kleine hondjes vaker de 'problemen' hebben die in de titel staanTakkie_Teckel schreef:Zou je al iets aan een hele jonge pup kunnen zien dan??

- starfleet
- Erelid
Mag ik vragen waarom je voor dit pupje hebt gekozen als je zo onzeker bent over haar uiterlijk/gezondheid?
Ik weet verder niets van Teckels, zie dat ze een wat bol hoofdje heeft, maar Nana zegt dat het in het normale valt en dat geloof ik dan direct
Maar je hebt al wel eerder je twijfel geuit en daarom snap ik niet waarom je voor dit pupje kiest. Stel er is op wat voor manier toch wat mis, dan ga je jezelf toch voor je kop slaan. Ik zou echt alleen een pup willen als ik er echt een goed gevoel bij had, anders blijft die twijfel tot de hond lang en breed volwassen is.
Anne
Ik weet verder niets van Teckels, zie dat ze een wat bol hoofdje heeft, maar Nana zegt dat het in het normale valt en dat geloof ik dan direct
Maar je hebt al wel eerder je twijfel geuit en daarom snap ik niet waarom je voor dit pupje kiest. Stel er is op wat voor manier toch wat mis, dan ga je jezelf toch voor je kop slaan. Ik zou echt alleen een pup willen als ik er echt een goed gevoel bij had, anders blijft die twijfel tot de hond lang en breed volwassen is.
Anne
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Er is niets mis met Scence als zij een iets afwijkend uiterlijk heeft, het heeft niets met de gezondheid te maken dus het heeft ook geen invloed op haar verdere leven en ik houd natuurlijk nog steeds evenveel van haar. Alleen is zij kleiner dan de rest van het nest dus vraag ik me gewoon af of haar uiterlijk dan meteen anders word en wat normaal is. Eigenlijk is het wel wat nutteloos om dat te weten aangezien het voor ons geen verschil maakt.starfleet schreef:Mag ik vragen waarom je voor dit pupje hebt gekozen als je zo onzeker bent over haar uiterlijk/gezondheid?
Anne
Dus eigenlijk weet ik zelf nu niet meer zo goed waarom ik het eigenlijk wilde weten