Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Cora is bij de veteranen 5e geworden. We zijn zo trots op dit dametje wat ondanks haar 38 jaar nog kwiek en klierig is. Chinook kan haar niet alleen voorbrengen omdat zij aardig maf kan en wij superzuinig zijn op dit dametje.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik heb wel eens op haar gereden toen zij jonger was maar ik had de grote paarden om te rijden en zij was als gezelschap en voor Hananne toen zij klein was. Nu rijd Chinook nog af en toe met haar en verder is zij poets en knuffelpony voor heel veel kleine kinderen. De aandacht vind zij geweldig dus we laten dat maar zo. Een aantal jaar terug wilde ik haar helemaal op rust zetten maar je zag haar toen echt wegkwijnen dus hebben we het maar weer terug gedraaid.
Zij ziet er op het oog nog heel goed uit in vergelijking met sommige ander paardjes die al ouder zijn, ze is wel wat stram maar wat wil je. Toen ik haar kocht was ze 1 grote wond met nog weinig gezonde huid, altijd hard gewerkt als manege pony.
Iedereen verklaarde me voor gek want ik ging eigenlijk voor een jonge pony, iets groter en ja dan zie je dit en ik was verkocht toen ik haar aankeek.
We hebben er ruim een jaar over gedaan om alle wonden dicht te krijgen (ernstige zomerexceem en daarmee door moeten werken, zadel erop, grote deken brrr).
Ik kon dat grietje gewoon niet laten staan met de wetenschap dat zij de volgende dag weer aan de arbeid moest dus ogen dicht en de stap wagen, geld neer leggen en meteen een veearts erbij roepen. Heb er geen dag spijt van gehad.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik heb deze week zo een 1000 foto's gemaakt van paardenactiviteiten. Van deze week kan ik altijd zo genieten he, ben gesloopt na afloop maar gelukkig gaat mijn vakantie weer verder en kan ik bijkomen
chrico schreef: Ik heb deze week zo een 1000 foto's gemaakt van paardenactiviteiten. Van deze week kan ik altijd zo genieten he, ben gesloopt na afloop maar gelukkig gaat mijn vakantie weer verder en kan ik bijkomen
Als je paarden hebt is deze week hartstikke leuk Moet jij op de laatste avond niet bier gaan gooien in het dorp mijn jongste zit er nu, zal wel stinkend thuiskomen
Nee ik hing vanavond op het strand met de honden want ik ben bekaf van afgelopen week
Normaal ben ik ook bij het vuurwerk maar nu heb ik mijn huiskloffie al aan en zit lekker, dit jaar maar geen vuurwerk
Wat een prachtpony, en wat ziet Chinook er ook supernetjes uit in het wit!
Mooie leeftijd zeg, 28 jaar. Mijn eerste pony (Newforester) is uiteindelijk 36 jaar geworden, hij had Cushing en op een gegeven moment moesten ze (hij was niet meer van mij maar ik zag hem nog wel regelmatig) hem in laten slapen omdat het echt niet meer ging.
Maar Cora ziet eruit alsof ze nog wel wat jaartjes mee kan, top hoor!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
LongFields schreef:Wat een prachtpony, en wat ziet Chinook er ook supernetjes uit in het wit!
Mooie leeftijd zeg, 28 jaar. Mijn eerste pony (Newforester) is uiteindelijk 36 jaar geworden, hij had Cushing en op een gegeven moment moesten ze (hij was niet meer van mij maar ik zag hem nog wel regelmatig) hem in laten slapen omdat het echt niet meer ging.
Ze is 38 nu
Een paar jaar terug vonden we cora haar vriendin dood in stal. Ze heette Sonja en had ook Cushing. Ook zo een heerlijke ouwe muts van 33 en die twee waren ook echt onafscheidelijk.
Wij dachten toen dat het voor Coortje niet lang meer zou duren maar ineens trok ze naar mijn andere paard toe die dat ook accepteerde (die twee vonden elkaar voorheen niet erg lief)
Ze krijgt nu alleen nog slobber en word bijgevoerd 2x dags ook al staat ze op het land, echt ouderdomskwaaltjes.
LongFields schreef:Wat een prachtpony, en wat ziet Chinook er ook supernetjes uit in het wit!
Ze is 38 nu
Een paar jaar terug vonden we cora haar vriendin dood in stal. Ze heette Sonja en had ook Cushing. Ook zo een heerlijke ouwe muts van 33 en die twee waren ook echt onafscheidelijk.
Wij dachten toen dat het voor Coortje niet lang meer zou duren maar ineens trok ze naar mijn andere paard toe die dat ook accepteerde (die twee vonden elkaar voorheen niet erg lief)
Ze krijgt nu alleen nog slobber en word bijgevoerd 2x dags ook al staat ze op het land, echt ouderdomskwaaltjes.
Ik had inderdaad gelezen dat ze al 38 was, maar heb blijkbaar een cijfertje verkeerd getypt.
Wat fijn dat ze na de dood van Sonja toch een nieuw maatje gevonden heeft.