Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Er komt een "Keesje" bij

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Er komt een "Keesje" bij

Ongelezen bericht door Rea »

Bij de poes Kitty van m'n schoondochter zijn 3 weken geleden 5 kittens geboren.
Via te foon aan m'n zoon assistentie verleend :mrgreen:
Deze belde mij op "mam, help Kitty gilt de tent bijeen en Sandra is nog niet thuis wat moet ik doen :mrgreen: "
En na drie kwartier...............
"ik zie een pootje , en dat gaat ook weer terug, wat moet ik doen"
Meteen daarna een enorme zucht van opluchting, "gelukkig Sandra komt binnen" De held :pffff:
Afbeelding
Wij zijn vandaag 3 weken :cheer:
Afbeelding

Bram en ik zijn weer overstag gegaan ''Rood'' . En bekvechten nu welke nu uiteindelijk Keesje zal gaan worden.
Mijn uitvoering van een mooie kater. ROOD :love:
Er zijn 2 uitvoeringen een lichtere getijgert en een donkere versie.
Ik heb de voorkeur voor de donkere ;)
Binnen 24 uur na hun geboorte kwamen we al zusjes en broertje te kort. Maar moeder Kitty heeft aan haar 5 ling meer dan genoeg ;)

Afbeelding
De 2 "Keesjes"
Afbeelding
Keesje ? :mrgreen:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:mrgreen: :mrgreen: aaahh lief
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

wat een prachtige rooie is Keesje :I: :I: :I:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Ahh de 2 keesjes zijn wel heell lief
Afbeelding

Made by Spriet
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

de kittens zijn natuurlijk schattig maar waarom zijn ze überhaupt geboren? :denken:
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Rea
Zeer actief
Contacteer:

jelle schreef:de kittens zijn natuurlijk schattig maar waarom zijn ze überhaupt geboren? :denken:
Sorrie hoor maar hier krijg ik nu onderhand de schijtbalen van :roll:
Mag men zelf ook nog eens een keer zelf uitmaken of je wel of geen nestje met je eigen poes wil.
Nee er zit geen stamboom op.
En nee er zijn geen kittens meer over.

Als ik naar 't asiel zou gaan voor een kitten dan heb ik geen kitten die met honden is opgegroeid vaak zijn deze kittens ook nog schuuw.
Verder genieten we van dit nestje.
Mag dat ook soms niet :denken:

Stom maar ik reageer hier weer op :S:
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Rea schreef:
jelle schreef:de kittens zijn natuurlijk schattig maar waarom zijn ze überhaupt geboren? :denken:
Sorrie hoor maar hier krijg ik nu onderhand de schijtbalen van :roll:
Mag men zelf ook nog eens een keer zelf uitmaken of je wel of geen nestje met je eigen poes wil.
Het mag wel. Wil niet zeggen dat dat dan niet bekritiseerd mag worden (en dan had ik éigenlijk nog niets gezegd).
En je maakt mij eigenlijk ook niet wijs dat je dat niet al lang had voorzien bij het openen van de topic.

Stom maar ik reageer hier weer op :S:
Zoals jij nu :S: wordt van een simpele vraag, word ik :S: van iedereen die maar dieren loopt bij te maken waarvan er al veel te veel zijn.

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Rea schreef:Als ik naar 't asiel zou gaan voor een kitten dan heb ik geen kitten die met honden is opgegroeid vaak zijn deze kittens ook nog schuuw.
Is niet waar.
Hier in het asyl gaan de kittens naar pleegadressen waar vaak ook pleegadressen tusen zitten met honden. Zoals ikzelf.
IK had hier 4 kittens waarvan alleen 1 echt bang en schuw was, de andere 3 waren gewoon open, vrolijke leuke kittens die na 3 dagen helemaal aan de honden waren gewend.
jelle
Zeer actief

Overigens had ik bij mijn vraag nog het meest rekening gehouden met een antwoord als "zwangere poes van straat geplukt" of "poes met kittens gevonden" oid. ik ben eigenlijk meer verbaasd dat dat het níet blijkt te zijn.

Afbeelding

boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

rea al vast gefeliciteerd met keesje
een pracht nestje dit ,en ik vind die rooien ook mooi :ok: :ok:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Oh die rooie :I:
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Prachtkittens! En fijn dat ze allemaal een thuis hebben al! :ok:
Rea
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Ik ga voor het schildpadpoesje ;-)
Die blijft thuis wonen :wink:
Afbeelding
Antoinette_Matzjo
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Antoinette_Matzjo »

En ook wij krijgen zo'n klein "zeer-niet-asielkatje-gered-van-de-ondergang", tenminste als alles loopt zoals we hopen. :ok:
We hebben namelijk zo'n asielkatje. Het is een schat, we hebben haar uitgezocht bij het asiel als kitten en houden van haar.
Minoes is wel er eentje met een gebruiksaanwijzing, dat konden wij en het asiel niet weten toen we haar kochten
Nu willen we er heel graag 1 bij, maar met wel wat meer achtergrond, waarvan we wat meer weten, zodat ze al aan honden en andere katten is gewend. Dat lijkt me eerlijker tegenover de andere dieren hier.
Volgens mij is daar helemaal niets mis mee.
Ik ben blij dat ik geen wereldverbeteraar hoeft te zijn! :pffff:
De groetjes van Antoinette, de meiden en Matzjo
keessie
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door keessie »

Veel geluk en plezier!
Ennuh,ik heb aan 1 Kees genoeg :wink: :smile:
keessie
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door keessie »

Veel geluk en plezier!
Ennuh,ik heb aan 1 Kees genoeg :wink: :smile:
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

mooi rood is zeker niet lelijk....wat een droppie...en ik zou voor de onderste "Kees" gaan... :I:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

1 gewoon vraagje dan uit nieuwschierigheid vind jij dan ook dat mensen zomaar een nestje van hun hond kunnen nemen omdat dat leuk is
voor de rest vind ik het echt schatjes zoals elke kitten bijna
maar denk wel al zijn kittens niet groot gebracht bij honden de eerste 8 weken ze er toch geen probleem mee hebben als ze bij een hond komen dat heb ik anders nog nooit mee gemaakt hier en in me omgeving wel als je er 1 van een jaar al zou nemen maar die kleintjes passen zich zeer snel aan
Afbeelding
Rea
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:1 gewoon vraagje dan uit nieuwschierigheid vind jij dan ook dat mensen zomaar een nestje van hun hond kunnen nemen omdat dat leuk is
maar denk wel al zijn kittens niet groot gebracht bij honden de eerste 8 weken ze er toch geen probleem mee hebben als ze bij een hond komen dat heb ik anders nog nooit mee gemaakt hier en in me omgeving wel als je er 1 van een jaar al zou nemen maar die kleintjes passen zich zeer snel aan
Zomaar een nestje van hun hond ben ik 't ook niet mee eens. Maar zo nu en dan moet ik echt ff op m'n handen gaan zitten als ik de reactie's lees als er iemand een hondje heeft gekocht.
Waar komt hij vandaan wie zijn z'n ouders zit er een stamboom op. Zo niet dan krijg je een gedeelte van 't forum over je heen.
Ik weet ook dat dit vaak de mensen zijn die eerder hun vingers hebben gebrand aan zo'n pupje die ellende gun je niemand.
En nog steeds mensen gaan op zoek naar gewoon een leuk hondje zonder stamboom. Ik weet dat ze dan ook vaak verkeerd terecht komen en een hoop ellende kopen. Maar de stamboom zegt ook niet alles. Hier een stamboom hond met epileptie, en bij m'n schoondochter een stamboom hond waar van we weten dat hij een veel te kleine lever heeft en zal sterven aan deze aandoening. Zolang hij pijnvrij, loopt en vrolijk is gaat hij door. Je kunt door de stamboom niet alles uitsluiten en 't blijft gewoon voor een gedeelte een gok. Ook uit de lijnen waren deze afwijkingen niet meteen te bekennen.
De reactie hier op een toekomstige huisgenoot met 4 poezen pootjes van Jelle viel gewoon verkeerd bij mij.
Kan me haar gedachten gang natuurlijk ook wel indenken als je in de asiels volle hokken ziet zitten.
Maar dan nog maken we dat hier zelf uit. Ze had recht van spreken als we met een overschot zouden zitten. Alle recht van de wereld dan.
En als je eenmaal een kitten "ergens" hebt opgehaald waarvan je de achtergrond niet weet en wat uiteindelijk een kleine tiran blijkt te zijn. Kijk je voortaan wel beter uit.
Dat daar anderen anders over denken is hun goed recht.
Buiten dit is dit nestje heel bewust zo gepland, voordat moeder poes zwanger was waren er al mensen die van haar en van uit haar omgeving graag een kitten zouden willen hebben. Ik ook omdat ik moederpoes een schoonheid vind en haar karakter ook.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Rea schreef:
twinkeltje schreef:1 gewoon vraagje dan uit nieuwschierigheid vind jij dan ook dat mensen zomaar een nestje van hun hond kunnen nemen omdat dat leuk is
Zomaar een nestje van hun hond ben ik 't ook niet mee eens. Maar zo nu en dan moet ik echt ff op m'n handen gaan zitten als ik de reactie's lees als er iemand een hondje heeft gekocht.
Waar komt hij vandaan wie zijn z'n ouders zit er een stamboom op. Zo niet dan krijg je een gedeelte van 't forum over je heen.
Ik weet ook dat dit vaak de mensen zijn die eerder hun vingers hebben gebrand aan zo'n pupje die ellende gun je niemand.
En nog steeds mensen gaan op zoek naar gewoon een leuk hondje zonder stamboom. Ik weet dat ze dan ook vaak verkeerd terecht komen en een hoop ellende kopen. Maar de stamboom zegt ook niet alles. Hier een stamboom hond met epileptie, en bij m'n schoondochter een stamboom hond waar van we weten dat hij een veel te kleine lever heeft en zal sterven aan deze aandoening. Zolang hij pijnvrij, loopt en vrolijk is gaat hij door. Je kunt door de stamboom niet alles uitsluiten en 't blijft gewoon voor een gedeelte een gok. Ook uit de lijnen waren deze afwijkingen niet meteen te bekennen.
De reactie hier op een toekomstige huisgenoot met 4 poezen pootjes van Jelle viel gewoon verkeerd bij mij.
Kan me haar gedachten gang natuurlijk ook wel indenken als je in de asiels volle hokken ziet zitten.
Maar dan nog maken we dat hier zelf uit. Ze had recht van spreken als we met een overschot zouden zitten. Alle recht van de wereld dan.
En als je eenmaal een kitten "ergens" hebt opgehaald waarvan je de achtergrond niet weet en wat uiteindelijk een kleine tiran blijkt te zijn. Kijk je voortaan wel beter uit.
Dat daar anderen anders over denken is hun goed recht.
Buiten dit is dit nestje heel bewust zo gepland, voordat moeder poes zwanger was waren er al mensen die van haar en van uit haar omgeving graag een kitten zouden willen hebben. Ik ook omdat ik moederpoes een schoonheid vind en haar karakter ook.
oke bedankt voor je anwoord en ik vind die rooie echt :ok:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hee wat een ontzettende leuke Kees :cheer: :cheer: Heel gaaf :ok:
Vandaag stond ik ook in tweestrijd :jank: 1 van de wilde katten was de loods ingekomen en Kito spotte hem. Daardoor schrok hij en vloog de kantine in en ik deed de deur dicht. Na eerst wat stress kreeg ik hem te pakken en na een tijdje in een doek gezeten te hebben werd hij rustig en toen ik hem losliet bleef hij zitten op de koffietafel. Beestje is zo een 12 weken oud en leeft met moeder en broertjes en zusjes onder een container op het bedrijf en ze krijgen eten en drinken. Ik moest me echt inhouden om hem weer te laten gaan. Als ze oud genoeg zijn worden ze gevangen en geholpen en mogen op het terrein blijven. Maar je moet heel sterk in je schoenen staan wil je er weerstand aan bieden. Dit was de eerste keer dat er 1 te pakken was.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”