Op dat punt is het heel vaak heiig. Het moet echt wel heel goed weer zijn wil het helder zijn. Ik ben er een paar keer geweest
De omgeving is echt geweldig, soms voelde ik me net Pieter Post tussen al die haagjes langs wegen. Het is er ook zo rustig en soms bijna verlaten. Ik ben er een paar keer echt onwijs verdwaald geweest, merendeels was ik dan echt helemaal alleen. Tomtom werkte er nauwelijks en telkens vergat ik een kaart mee te nemen, tot twee keer toe heeft dezelfde jongen uit het plaatsje Bert me weer terug gebracht in Montcombroux Les Mines (gezien?). Dit tot grote hilariteit van de gastheren en het gezelschap. Want ik kon gewoon telkens een bepaalde plek niet vinden. Ik ben zelfs eens op het vliegveld van Moullins beland

maar gelukkig voor mij waren ze daar weer van allerlei leuke dingen aan het doen. Dus ben ik toch ook wel even blijven plakken

Moullins zelf is voor een keer ook heel erg leuk.
De laatste keer dat ik er was ben ik doelbewust alleen opstap gegaan en volgens mij bij het meer bij Meillers terecht gekomen.
Zijn jullie ook in Gavroches geweest? Dat dorpje dat zo ongelovelijk stijl is dat je niet snapt hoe mensen daar kunnen parkeren zonder dat de auto door de handrem breekt.
Nou ja, je leest het al......... Ik heb altijd weer genoten van de omgeving! Als het goed is ga ik in het voorjaar nog eens die kant op
Oh, het uitkijkpunt heet Le Puy Saint Ambroise maar het valt onder het dorpje St. Leon. Even verderop zat in Jalingy Sur Bresbre een soort van "disco", Le moulin de la Chaumes. Ik ben er nog een keer in een oldtimer caddilac geweest voor een demo country line dancing

:N: