Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nanna schreef:Ik vind dat Rosenberg trio om te gieren. Maar nou lach ik al gauw als ik een geit zie.
Ze zijn ook erg komisch
Ik weet niet hoe ik gif* plaatjes moet maken....kun jij dat? Of iemand anders? Lijkt me wel grappig om die twee foto's van de geiten achter elkaar te zetten.
yamie schreef:leuk charlotte bij welke kinderboerderij is dit?
Dit is op kinderboerderij de Maten in Apeldoorn. Ben je daar wel eens geweest? ( je hebt toch in Apeldoorn gewoond? )
jaa, dacht het al te herkennen, ik heb daar vlakbij gewoond en mijn Pa woont daar nog ( warenargaarde)
ik heb daar vele uren doorgebracht, vegen, stalletjes doen, poetsen, pony ritjes begeleiden
mijn neefjes komen er nog wel eens, als ze bij mijn vader zijn
Dit is op kinderboerderij de Maten in Apeldoorn. Ben je daar wel eens geweest? ( je hebt toch in Apeldoorn gewoond? )
jaa, dacht het al te herkennen, ik heb daar vlakbij gewoond en mijn Pa woont daar nog ( warenargaarde)
ik heb daar vele uren doorgebracht, vegen, stalletjes doen, poetsen, pony ritjes begeleiden
Wat leuk dat je daar ook hebt "gewerkt" !!! Is dat al lang geleden?
Hihihi, dan woont mijn pa bij jou pa in de straat
Wat leuk dat je daar ook hebt "gewerkt" !!! Is dat al lang geleden?
Hihihi, dan woont mijn pa bij jou pa in de straat
ja dat is al wat jaren terug (tussen mijn 12e en 18e ong.)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
geertje1978 schreef:geweldig dat varken Wij hebben op onze boerderij nu 2 biggetjes, KuniKuni biggetjes, zo geweldig
Die zijn leuk!! Hebben ze ook lelletjes aan hun kin?
Nee ze hebben volgens mijn geen lelletjes, maar zal binnenkort eens ff kijken als ik dienst heb Maar kom binnenkort ook eens ff bij jullie op de boerderij kijken, ben er vroeger erg vaak geweest, leuk voor die kleine meid van mij...en kom natuurlijk ff jullie varken bekijken, ben dol op varkens