Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenrennen

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

annika163
Zeer actief

hondenrennen

Ongelezen bericht door annika163 »

ik ben al een tijdje op zoek naar iets wat geschikt is voor ons hondje om te gaan doen. Ze komt uit spanje is nu bijna 8 maand en is helemaal gek van rennen. Ze grijpt alles aan om maar te kunnen rennen en zich mee te meten. Nu dacht ik dus om gewoon eens te gaan kijken op een renbaan om te zien of ze dit misschien dan ook leuk vind maar ik kan hier niets over vinden op internet. Weten jullie misschien hoe dit precies gaat en waar ik eventueel zo'n baan kan vinden. We wonen zelf in almelo (twente)

groetjes annika
Addy

Re: hondenrennen

Ongelezen bericht door Addy »

annika163 schreef:ik ben al een tijdje op zoek naar iets wat geschikt is voor ons hondje om te gaan doen. Ze komt uit spanje is nu bijna 8 maand en is helemaal gek van rennen. Ze grijpt alles aan om maar te kunnen rennen en zich mee te meten. Nu dacht ik dus om gewoon eens te gaan kijken op een renbaan om te zien of ze dit misschien dan ook leuk vind maar ik kan hier niets over vinden op internet. Weten jullie misschien hoe dit precies gaat en waar ik eventueel zo'n baan kan vinden. We wonen zelf in almelo (twente)

groetjes annika
Je moet onder coursing zoeken en dan is er genoeg te vinden :wink:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

http://wrvrijssen.nl/

vereniging in Rijssen, geeeeen idee hoe en wat precies daar qua trainingen, of er ook niet officiele windhonden mogen rennen, maar dat zal haast wel, geen wedstrijden, maar goed, dat is ook niet belangrijk
annika163
Zeer actief

Ongelezen bericht door annika163 »

heb net een mailtje gestuurd ik ben erg benieuwd :) bedankt voor het meedenken
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”