Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Komt nu toch wel dichtbij

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Komt nu toch wel dichtbij

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik heb zaterdag mn eerste wedstrijd met Jamey... Debutantenwedstrijd onervaren handler s/m (dus ik mag tegen Linda :N: )... Had er zin in, maar begin nu toch wel de zenuwen te krijgen hoor... *wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat... Heb er weinig aan en tis vast gezonde wedstrijdspanning, maar de kriebels heb ik wel...

Maar heb er ook superveel zin in, we gaan met een groepje van de hondenschool (waaronder 2 trainsters), dus ik ga proberen het vooral gezellig en leuk te maken... En dit is puur voor de lol en om ervaring op te doen, zodat we vanaf de A alles gaan winnen :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Re: Komt nu toch wel dichtbij

Ongelezen bericht door Tamara. »

Jacksel schreef:*wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat...
Er om lachen en met plezier SAMEN met Jamey (als je haar gevangen hebt :mrgreen: ) verder gaan :19:

Geniet er maar van en heel veel plezier :ok:
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Succes! :ok: Groetjes van Jameys grootste fan! :mrgreen: :wink:
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Jacksel schreef:Ik heb zaterdag mn eerste wedstrijd met Jamey... Debutantenwedstrijd onervaren handler s/m (dus ik mag tegen Linda :N: )... Had er zin in, maar begin nu toch wel de zenuwen te krijgen hoor... *wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat... Heb er weinig aan en tis vast gezonde wedstrijdspanning, maar de kriebels heb ik wel...

Maar heb er ook superveel zin in, we gaan met een groepje van de hondenschool (waaronder 2 trainsters), dus ik ga proberen het vooral gezellig en leuk te maken... En dit is puur voor de lol en om ervaring op te doen, zodat we vanaf de A alles gaan winnen :pffff: :mrgreen:
Heel veel plezier!
Als ze de ring uit rent of iets niet doet maakt dat helemaal niks uit. De eerste wedstrijden zijn vooral voor het trainen, niet om prijzen in de wacht te slepen of de sterren van de hemel te lopen ;)
Is gewoon een leuke dag samen met je hond, lekker behendigheid lopen en over honden praten ;)
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Veel plezier :ok:
En wat er ook voor mals gebeurt, gewoon blijven lachen :wink:
Je doet het voor de lol toch?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

ranetje schreef:Veel plezier :ok:
En wat er ook voor mals gebeurt, gewoon blijven lachen :wink:
Je doet het voor de lol toch?
Ben vandaag ferm aangesproken door trainster, dat ik voor de lol ga, dat ik ga lachen als Jamey de clown gaat uithangen en dat we gewoon voor de eerste plaats van onder moeten gaan :mrgreen:
Nee, serieus, dat we gewoon lekker voor de lol en de ervaring meedoen, en als iets niet goed gaat is dat juist wel goed, want dan kan ik daar weer van leren :ok:
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

:jank: :jank: Banden van de camper waarmee we zouden gaan waren doorgeprikt, met een priem waarschijnlijk... Dus konden we er niet komen :jank: :jank:
Afbeelding
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

:80: . Da's lekker dan.... Dus je bent helemaal niet geweest?
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Jacksel schreef:(dus ik mag tegen Linda :N: )
Ik lees dit nu pas :mrgreen: Er deden veel meer mensen mee dan alleen ik hoor :wink:

Voor de volgende wedstrijd: zie die eerste wedstrijden gewoon als oefening. Zo zie ik ze in ieder geval wel. Ik ben allang blij als Bram in de ring blijft en we gewoon lekker lopen. Van mij heb je bij debutantenwedstrijden geen last meer, want ik ga in de A starten (en als ik jou was, zou ik daar ook niet te lang mee wachten, Jamey beheerst alle toestellen toch?) :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Maaike schreef::80: . Da's lekker dan.... Dus je bent helemaal niet geweest?
nee... had dus voor niets vrij gevraagd aan je :N: :mrgreen:
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Zoek stok! schreef:
Ik lees dit nu pas :mrgreen: Er deden veel meer mensen mee dan alleen ik hoor :wink:

Voor de volgende wedstrijd: zie die eerste wedstrijden gewoon als oefening. Zo zie ik ze in ieder geval wel. Ik ben allang blij als Bram in de ring blijft en we gewoon lekker lopen. Van mij heb je bij debutantenwedstrijden geen last meer, want ik ga in de A starten (en als ik jou was, zou ik daar ook niet te lang mee wachten, Jamey beheerst alle toestellen toch?) :wink:
Ik ga donderdag met trainers overleggen, aanvraag voor werkboekje ligt al voor mn neus... Weet alleen (serieus) niet wat ik bij Jamey's kleur in moet vullen...
Ik zou zeggen black & tan, maar ze heeft een heel klein wit plukje op de borst... Volgens mn oude DA maakt dat haar tricolor...
Afbeelding
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Jacksel schreef:
Zoek stok! schreef:

Ik ga donderdag met trainers overleggen, aanvraag voor werkboekje ligt al voor mn neus... Weet alleen (serieus) niet wat ik bij Jamey's kleur in moet vullen...
Ik zou zeggen black & tan, maar ze heeft een heel klein wit plukje op de borst... Volgens mn oude DA maakt dat haar tricolor...
volgens mij is in een officiele rasstandaard een wit borstvlekje niet groter dan een muntstuk toegestaan als black and tan (dit heeft Scencje ook :wink: )
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”