Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuwe dierenwet
Moderator: moderatorteam
nieuwe dierenwet
Ze zijn erover bezig om een nieuwe wet te proberen te maken om zo alle wetten zoals GWW, HKB en waak en heemhonden besluit bijeen te voegen en verbeteren.
Wat zouden jullie er allemaal nog in willen hebben om een goede wet te krijgen die maakt dat broodfokkers absoluut niet meer kunnen bestaan en honden over het algemeen een beter leven gaan krijgen overal (dus thuis, in kennels, in pension/asielen enz.)
Wat zouden jullie er allemaal nog in willen hebben om een goede wet te krijgen die maakt dat broodfokkers absoluut niet meer kunnen bestaan en honden over het algemeen een beter leven gaan krijgen overal (dus thuis, in kennels, in pension/asielen enz.)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
- Biko
- Zeer actief
Ik vind dat het als eerst moet bepalen dat een hond geen ding is, maar een levend wezen.
Er moeten minimumeisen komen voor de leefomstandigheden.
Niet alleen voor fokkers en asiels en pensions, maar juist ook voor particulieren.
Zullen vast nog meer dingen zijn die ik erin wil, maar daar moet ik nog even over nadenken!
Er moeten minimumeisen komen voor de leefomstandigheden.
Niet alleen voor fokkers en asiels en pensions, maar juist ook voor particulieren.
Zullen vast nog meer dingen zijn die ik erin wil, maar daar moet ik nog even over nadenken!
hondengedragscentrum.nl
& een pootje van Biko!
& een pootje van Biko!
-
- Actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Natas schreef:Mischien de hondenbelasting landelijk maken en dat je dan als je een bepaald niveau crusus haalt, bijvoorbeeld Gehoorzame Hond 1, je daarvoor een vrijstelling krijgt?
wat dacht je van hellemaal geen hondebelasting meer aangezien je tegen wordig toch zijn eigen strond op moet ruimen en ze nergens los meer mogen dat vind ik zelf een veel beter idee.

- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer: