Weet iemand van jullie een lokatie in de buurt van Apeldoorn waar 1 van deze twee takken van sport worden uitgeoefend?
Ze lijken me beiden hardstikke leuk om te doen en wil wel eens een keer een blik naar gaan werpen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Obedience of Rally-O
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Briard
Obedience of Rally-O
Groetjes Natasja
neem eens een kijkje bij onze Coons
http://www.A-Nice-Moon.nl
www.dogwise.nl
hondenschool
neem eens een kijkje bij onze Coons
http://www.A-Nice-Moon.nl
www.dogwise.nl
hondenschool
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hoi,
In Apeldoorn weet ik niemand die obedience geeft maar in Zaltbommel zit er wel 1. Daar zit Martin Brouwer en ik weet dat daar lesgegeven wordt. zie www.obedience.nl en dan de link pagina.
A.s. zaterdag is er een wedstrijd obedience in Zaltbommel en daar kun je ook wel mensen treffen die in obedience lesgeven. Ikzelf ben er ook. Ik heb cavaliers mee en 1 kelpie.
Van rally-O weet ik het niet maar via www.rally-o moet er vast wel wat te vinden zijn.
Groetjes van esther
In Apeldoorn weet ik niemand die obedience geeft maar in Zaltbommel zit er wel 1. Daar zit Martin Brouwer en ik weet dat daar lesgegeven wordt. zie www.obedience.nl en dan de link pagina.
A.s. zaterdag is er een wedstrijd obedience in Zaltbommel en daar kun je ook wel mensen treffen die in obedience lesgeven. Ikzelf ben er ook. Ik heb cavaliers mee en 1 kelpie.
Van rally-O weet ik het niet maar via www.rally-o moet er vast wel wat te vinden zijn.
Groetjes van esther