fietsje schreef::smile: jij ook al chocolade gehad!!Lekker echte zwitserse :ok:
Maar je hondje gaat het daar wel super krijgen...Ze heeft een pupje van mij en dat gaat geweldig
Heerlijke chocola, heuze echte! Het gesprek dat we hadden in 3 talen was ook bijzonder aangenaam, de honden vonden al die aandacht geweldig, de visite volgens mij ook)) Achteraf nog even kennis gemaakt met de honden die netjes zaten te wachten en super vriendelijk om zich heen keken en toen had ik echt dat gevoel van 'Ja, ik zou het heel fijn vinden wanneer mijn pup bij jullie mag komen wonen'.
Dat gevoel probeer ik bij iedere persoon die op zoek is naar chinees te vinden, maar wanneer je dan niets meer hoort... is dat gevoel ook spontaan meteen weer weg. In dit geval hoop ik dan ook echt dat er in mijn volgend nestje 'hun' hondje zal zitten want dat ze reuze goed voor de honden zijn, dat is mij wel duidelijk))
Wat ik wel eens denk is dat menig puppykoper geen idee heeft van de hoeveelheid mensen, mail, koffie en vooral ook gevoel erbij komt kijken als fokker zijnde. Alsof ik sta te springen van blijdschap wanneer mijn pup waar ik zolang naar heb zitten uitkijken de deur uitgaat en ik geen idee heb wat haar of hem te wachten staat. Of weer een weekend moet opofferen omdat een doordeweekse dag niet uitkomt voor visite waar je nooit meer iets van verneemt. Nee, liever mensen zoals Joke en alle mensen die inmiddels wel goedgekeurd zijn als eigenaren van een pup van mij, daar wordt ik nou vrolijk van))