Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik weet het wel hoor, maar ik vraag me af of jullie het kunnen zien.
Nu net kwam ik ze tegen in het park: vijf stuks, zeven weken oud. Vier teefjes en één reutje. Het was een nest van zeven, maar gisteren zijn de eerste twee al opgehaald.
Heel schattige vrije hondjes, pas toen ze een beetje moe waren kon ik ze op de foto (mobieltje, kötkwaliteit, sorry) zetten.
Here they are:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ik vind dat je het het best kunt zien aan het dwarse pupje op de laatste foto, en de linker van de drie-op-een-rij. Maar misschien is dat omdat ik het weet....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
tekkel schreef:Ja, dat zag ik ook meteen
Maar dan......
Ik vind dat je het het best kunt zien aan het dwarse pupje op de laatste foto, en de linker van de drie-op-een-rij. Maar misschien is dat omdat ik het weet....
Dan gok ik ook op labje x rottie want die zien er best massief uit terwijl de andere weer wat tengerder zijn zo te zien
Precies.
Ik denk dat deze best behoorlijk langharig kunnen worden.
Een kleine tip: iemand hier op het forum heeft er een volwassen exemplaar van én een pup
ik vind de middelste van de 3 pups net een bouvier maar dat zal wel niet. Wuilus leek er ook op en die was labxDHxbouvier. Ik zie iets aan de ogen daarvan
MARC_S schreef:ik vind de middelste van de 3 pups net een bouvier maar dat zal wel niet. Wuilus leek er ook op en die was labxDHxbouvier. Ik zie iets aan de ogen daarvan
Helemaal goed
Ik zag het eerst helemaal niet, maar toen ik ze tien minuten bezig had gezien zag ik dat sommige een heel kort stevig nekje hadden, en ook hadden sommige wat pluizige langere vacht.
De moeder labrador woont buiten op een boerderij en ze is gedekt door de bouvier van de buren.
Een jong stel dat daar bij woont, heeft de moeder en pups in huis genomen, want die boer keek er verder niet naar om. Het stel houdt zelf het 'blauwe' reutje: het zwaarste pupje is dat.
Wie heeft er dan een bouvierpup?
Ik ben altijd op slag verliefd op honden die bouvierbloed dragen, kan er niks aan doen dus vandaar ook dat ik het zag. Het was niet duidelijk maar die oogjes zitten in geen enkel ander ras. Ik heb er 14 jaar in gekeken en zou er zo weer voor vallen
MARC_S schreef:Wie heeft er dan een bouvierpup?
Ik ben altijd op slag verliefd op honden die bouvierbloed dragen, kan er niks aan doen dus vandaar ook dat ik het zag. Het was niet duidelijk maar die oogjes zitten in geen enkel ander ras. Ik heb er 14 jaar in gekeken en zou er zo weer voor vallen
een pup van bijna 12 maanden hahahaha ( tekkel denkt dat pupjes altijd pup blijven )
yamie schreef:een pup van bijna 12 maanden hahahaha ( tekkel denkt dat pupjes altijd pup blijven )
Ik werd laatst toen ik heerlijk liep te dromen in het blubberbos in m'n rug gesprongen door een bruine labrador (natuurlijk op een zondag ). Sodemieter op, zei ik toen hij aanstalte maken om me ook van voren te bespringen, en ik stak m'n knie uit. Vroeg het baasje of ik zulke woorden niet wou gebruiken tegen zijn hond (anders neemt de hond die woorden zeker over?), want dat het nog maar een pup was. Die lompe boer (de hond dus) was 10 maanden.
Vandaar
MARC_S schreef:Wie heeft er dan een bouvierpup?
Ik heb nog nooit in de ogen van een bouvier gekeken, want daar hangt meestal vanalles voor
Maar deze pupjes waren werkelijk om op te vreten, veel vierkanter dan labradortjes, compacter leek het wel. Met hele verstandige koppies
tekkel schreef:
Maar deze pupjes waren werkelijk om op te vreten, veel vierkanter dan labradortjes, compacter leek het wel. Met hele verstandige koppies